Jij denkt, ik ga voor de uitersten naast elkaar..... beetje van het niveau ik wil een twingo kopen kan ik ermee naar parijs. En als reactie dat jij gekozen hebt voor een BMW en dat rijdt best lekker.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:26 schreef Greyson het volgende:
Ik zou het echt niet doen. Meestal miskoop.
Ik ben zelf voor glasvlies gegaan. Die is echt pure kwaliteit, mooi wit en als er rommel op komt kun je dat er nog prima mee afhalen met beetje water.
Dat is toch vrij duur? Ik krijg vandaag de sleutels van mijn nieuwe woning. Zit helaas in de wwquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:26 schreef Greyson het volgende:
Ik zou het echt niet doen. Meestal miskoop.
Ik ben zelf voor glasvlies gegaan. Die is echt pure kwaliteit, mooi wit en als er rommel op komt kun je dat er nog prima mee afhalen met beetje water.
Vond het juist een mooi motief voor in de woonkamer, slaapkamer ga ik gewoon verven. De 2 slaapkamers die ik niet gebruik doe ik eerst helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:26 schreef trigt013 het volgende:
niet de goedkoopste plaksel nemen en het voldoet prima op kamer die niet te heftig worden gebruikt, bijvoorbeeld kinderkamers of slaapkamers. Ik zou het niet in de woonkamer of gang doen.
Echt niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:27 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Jij denkt, ik ga voor de uitersten naast elkaar..... beetje van het niveau ik wil een twingo kopen kan ik ermee naar parijs. En als reactie dat jij gekozen hebt voor een BMW en dat rijdt best lekker.
glasvlies voor onder de 10 euro per rol?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:32 schreef Greyson het volgende:
[..]
Echt niet.
Heb je er wel überhaupt verstand van?
Gebruik ieg niet de verf van de action. Dat is net water.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:28 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Dat is toch vrij duur? Ik krijg vandaag de sleutels van mijn nieuwe woning. Zit helaas in de wwdus moet erg opletten met wat ik uitgeef. Speur momenteel alle winkels na voor koopjes.
Zit te twijfelen tussen of alle muren gewoon verven en dan 2 verschillende kleuren gebruiken of toch 1 muur behangen met behang waarin een leuk motief is verwerkt.
Meer dan 12,50 per rol behang is helaas te duur voor mij op dit moment. Moet de hele woning ook nog inrichten namelijk.
Met een beetje goed zoeken....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:33 schreef trigt013 het volgende:
[..]
glasvlies voor onder de 10 euro per rol?
Ik vond het afschuwelijk. Echt rommel om mee te werken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Totaal geen problemen met action behang, heb het hier ook en zou het zo aanraden
Muurverf van de Action is wel goed, alleen de blikken hoogglans niet. De muurverf van de Action dekt prima. Heb het zelf vaak in mijn vorige huis gebruikt en heb vorige week nog iemand geholpen verven, ook met Action muurverf. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gebruik ieg niet de verf van de action. Dat is net water.
De kwasten/bakjes/etc zijn prima/redelijk.
Ik zou je Duitsland aanraden voor verf en behang. Woon zelf op steenworp afstand, 10 liter latex is daar 8 euro, dekt prima. Kleuren moesten wel 2x.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:28 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Dat is toch vrij duur? Ik krijg vandaag de sleutels van mijn nieuwe woning. Zit helaas in de wwdus moet erg opletten met wat ik uitgeef. Speur momenteel alle winkels na voor koopjes.
Zit te twijfelen tussen of alle muren gewoon verven en dan 2 verschillende kleuren gebruiken of toch 1 muur behangen met behang waarin een leuk motief is verwerkt.
Meer dan 12,50 per rol behang is helaas te duur voor mij op dit moment. Moet de hele woning ook nog inrichten namelijk.
Bij welke winkel? De Max Bahr bouwmarkten zijn wel behoorlijk duur namelijk. Ik weet dat er in Papenburg ook een grote bouwmarkt zit, weet alleen de naam niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:55 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Ik zou je Duitsland aanraden voor verf en behang. Woon zelf op steenworp afstand, 10 liter latex is daar 8 euro, dekt prima. Kleuren moesten wel 2x.
http://www.roller.de/quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:56 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Bij welke winkel? De Max Bahr bouwmarkten zijn wel behoorlijk duur namelijk. Ik weet dat er in Papenburg ook een grote bouwmarkt zit, weet alleen de naam niet.
Dichtstbijzijnde filiaal zit in Bremen, dat is ongeveer 1,5u rijdenquote:
Je hebt nog zo'n Duitse shop, zal even zoeken, ben de naam kwijtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde filiaal zit in Bremen, dat is ongeveer 1,5u rijden.
Voor mij is omgeving Leer, Papenburg nog wel te doen maar anders kan het niet uit. Moet er ook met de auto naartoe rijden namelijk.
http://www.centershop.de/quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde filiaal zit in Bremen, dat is ongeveer 1,5u rijden.
Voor mij is omgeving Leer, Papenburg nog wel te doen maar anders kan het niet uit. Moet er ook met de auto naartoe rijden namelijk.
Volgens mij ook allemaal ver hier uit de buurt, ken die plaatsnamen niet eens.quote:
En dat geeft direct het probleem van alles van de action aan; je kunt er geen peil op trekken. Soms is de kwaliteit behoorlijk goed en soms is het meuk. Dat krijg je als je je eigen labeltje op restpartijen plakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:38 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik vond het afschuwelijk. Echt rommel om mee te werken.
Max Bahr duur? Dat valt toch wel mee? Maar goed, Max Bahr = Praktiker = failliet en voor zover ik weet al dicht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:56 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Bij welke winkel? De Max Bahr bouwmarkten zijn wel behoorlijk duur namelijk.
Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:55 schreef Wildervankstertje het volgende:
Muurverf van de Action is wel goed
Woonde jij niet eerst samen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:28 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |