Daar zal Freek toch ook wel "Freek" invullen op die vraag?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het gaat niet om het echte antwoord maar op het antwoord wat je geeft op de test.
Maar dan is dat een hint die er achteraf in zou zijn gekomen. Een toevallige hint. Voor hetzelfde geld had Jennifer die boeddha moeten vinden en dan was het Jennifer geweest die zo had gelopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze bleef dat nog veel langer doen hè.... ook terwijl ze al boven waren en de foto's moesten laten zien, zelfs in de aflevering van gisteren zag ik het nog weer langskomen.
Maar de mol maakt die test toch niet? Een paar vraagjes voor televisie. Dat bleek althans uit het korte gesprek tussen Kees en Patrick bij Moltalk gisteravond.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zal Freek toch ook wel "Freek" invullen op die vraag?
Dat hebbe zeker wel een paar mense gedaan. Misschien eve een beetje terug leze.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:58 schreef koennafca het volgende:
Iemand die Susan in de gate heeft gehouden afgelope afleveringen, ben nu toch wel benieuwd ze houd zich naar mijn menig altijd een beetje stil
Er zijn toch wel genoeg hints naar haar toe met betrekking tot haar gedrag. Onder andere het vaak stil blijven staan tijdens die "snake-opdracht" of die woorden verkeerd doorgeven bij die opdracht met de roltrap, zij ruilde haar envelop met half geld met (volgens mij) Daphne die geen geld in haar envelop had, en ja.. gisteravond dat gedeelte van die boot laten staan terwijl Susan en Aaf dat makkelijk mee hadden kunnen nemen. Al was dat volgens mij meer Aaf die daarop aanstuurde maar Susan die snel door wou rijden omdat het van hun tijd af zou gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:58 schreef koennafca het volgende:
Iemand die Susan in de gate heeft gehouden afgelope afleveringen, ben nu toch wel benieuwd ze houd zich naar mijn menig altijd een beetje stil
Ze heeft alle woorden die ze van Tygo hoorde doorgegeven, op de O na. Daar riep ze eerst wat, maar zei toen zelf al dat dat niet klopte, dat Sofie die kon laten zitten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:05 schreef Smeich het volgende:
[..]
Er zijn toch wel genoeg hints naar haar toe met betrekking tot haar gedrag. Onder andere het vaak stil blijven staan tijdens die "snake-opdracht" of die woorden verkeerd doorgeven bij die opdracht met de roltrap, zij ruilde haar envelop met half geld met (volgens mij) Daphne die geen geld in haar envelop had, en ja.. gisteravond dat gedeelte van die boot laten staan terwijl Susan en Aaf dat makkelijk mee hadden kunnen nemen. Al was dat volgens mij meer Aaf die daarop aanstuurde maar Susan die snel door wou rijden omdat het van hun tijd af zou gaan.
Je hebt er nog iets bijgezetquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:05 schreef Smeich het volgende:
[..]
Er zijn toch wel genoeg hints naar haar toe met betrekking tot haar gedrag. Onder andere het vaak stil blijven staan tijdens die "snake-opdracht" of die woorden verkeerd doorgeven bij die opdracht met de roltrap, zij ruilde haar envelop met half geld met (volgens mij) Daphne die geen geld in haar envelop had, en ja.. gisteravond dat gedeelte van die boot laten staan terwijl Susan en Aaf dat makkelijk mee hadden kunnen nemen. Al was dat volgens mij meer Aaf die daarop aanstuurde maar Susan die snel door wou rijden omdat het van hun tijd af zou gaan.
Ook haar opmerking dat ze blij was dat de pot leeg was deed bij mij ook wel mijn wenkbrauwen fronsen zeg maar. Dat is toch iets dat de mol wil. Toch wel jammer dat je zag dat ze Freek had opgeschreven, was leuker geweest als dit nog onbekend was en ze het naar Jennifer had gestuurd ofzo. Aan de andere kant, volgens mij zit Freek niet op Susan als mol, dus als Susan de mol blijkt te zijn.... tja
Het ging mij ook meer om wat ze zei, blij zijn dat de pot leeg isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Je hebt er nog iets bijgezet
De mol is blij als een pot leeg is, maar in dit geval is de pot natuurlijk niet echt leeg. Ze hebben nu niets meer om eventueel tijdens een spel in te zetten maar het geld wat tot nu toe verdiend is, is nu veiliggesteld. Je hebt in dit geval liever dat er bv toch 1000 in de pot blijft die tijdens een toekomstige opdracht nog wordt leeggetrokken of op mysterieuze manier verdwijnt.
Is dit weer sarcasme?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:37 schreef SuperFokker het volgende:
Hebben jullie al het t-shirt van Jan Willem gespot?
Als hij met Tigo over het strand loopt.
Daar staat omgedraaid MOL
Screenshott!
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Uitzending staat er al op, hier nogmaals een cap van shirt van JW
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:45 schreef Droathoah het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit plaatje al gepost?
Shirt van JW
Maar de hints en aanwijzingen worden later gedaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:42 schreef kvd het volgende:
Ik bedenk me ineens....die vingers van Susan met die boeddha's...dat zou dan een hele toevallige aanwijzing zijn als zij de mol is. Aaf en Sofie besloten namelijk wie welke boeddha moest opzoeken. Ik zou zelf ook zo lopen als iemand mij dat zo zou uitleggen....
De mol kan bij de test invullen wat hij wil, hij gaat er toch niet uit. Dus dat zal niet altijd de waarheid zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Vult de Mol altijd alle vragen goed in in de test? Ik zou zeggen van wel, maar dat betekent dan wel dat JW en Freek de mol niet meer kunnen zijn. Freek gaf aan dat zijn mol in het groepje van 3 zat in de kerk (daar zat hij zelf bij) en had beide vragen gelogen. Als hij de mol zou zijn had hij deze vraag goed gehad. Voor JW geldt hetzelfde bij de vraag wie volgens hem zijn Mol was... dat was Jennifer en daarvoor mocht hij de kerk in....
Maar is het niet het idee dat de Mol altijd alle vragen goed heeft?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
De mol kan bij de test invullen wat hij wil, hij gaat er toch niet uit. Dus dat zal niet altijd de waarheid zijn.
Nee, de mol verlaat het spel gewoon niet. Die maakt de test dus voor spek en bonenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar is het niet het idee dat de Mol altijd alle vragen goed heeft?
hhet ging toch om de antwoorden die ze tijdens de van vorige aflevering hadden gegeven? Weet niet wat freek daar toen antwoordde.. En als JW toen inderdaad heeft geantwoord dat Jennifer zijn mol was, dan klopt dat antwoord dus wel...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Vult de Mol altijd alle vragen goed in in de test? Ik zou zeggen van wel, maar dat betekent dan wel dat JW en Freek de mol niet meer kunnen zijn. Freek gaf aan dat zijn mol in het groepje van 3 zat in de kerk (daar zat hij zelf bij) en had beide vragen gelogen. Als hij de mol zou zijn had hij deze vraag goed gehad. Voor JW geldt hetzelfde bij de vraag wie volgens hem zijn Mol was... dat was Jennifer en daarvoor mocht hij de kerk in....
Over de Mol die een test invultquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Vult de Mol altijd alle vragen goed in in de test?
geld in envelop komt sowieso in de pot aan het eind, geld is veilig. Er komt alleen minder rente overheen. En zij heeft wel het grootste bedrag verstuurd waarover dus de minste rente komt (mits Freek in de finale zit natuurlijk)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg Susan ook steeds meer op de korrel maar wat dan weer tegen haar pleit is het feit dat ze haar envelop pas als laatste naar Ellis Island stuurt waardoor de kans dat dat geld in het spel blijft veel groter is dan wanneer je dat al in aflevering 3 doet en de kans dat je een afvaller kiest dus groter...
Ik denk dat ik vooralsnog maar op Freek blijf zitten... die heeft met het versturen van zijn envelop als een van de eersten daar ook wel een mooie rol gespeeld... ik verdenk hem ervan dat hij die pook heeft omgezet in de 4*4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |