Volgens mij was het gewoon een hint naar de opdracht zelf. 4x4, naar de vierwielaandrijving van de jeeps, in het dagboek heeft de mol het ook over 4x4. En dan x3 omdat er jeeps waren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:23 schreef Max23 het volgende:
Tweet van de Mol: (4*4)*3
https://twitter.com/IkBenDeMol/status/431422138885885952
Hint naar Jan-Willem:
In de aflevering (27:43) heeft hij het over de versnellingspook van de 4x4
Daarbij wint hij 3 jokers in deze aflevering
Ik graaf mezelf niet meer uit deze tunnel denk ik![]()
Ik dus ook. Ik kwam ook dit filmpje tegen. Tja, erg plausibel zo af en toequote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk ook nog steeds JW, maar het ligt er zo bovenop dat ik ga twijfelen.
Misschien ook nog de subtiele hint dat de mol in de 4x4 zat waar 3 mensen inzaten? Dus Freek, Tygo en JW?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een hint naar de opdracht zelf. 4x4, naar de vierwielaandrijving van de jeeps, in het dagboek heeft de mol het ook over 4x4. En dan x3 omdat er jeeps waren.
dat is die windmolen die ze in moeten klimmen om bij dat geld te komenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef Smeich het volgende:
Ook die hint in de leader voor de volgende aflevering, dat Susan in een donkere tunnel zit en niet omhoog wil ofzo (naar buiten...)..net als een molletje
Dat snap ik, maar als Susan de mol is dan is dat wel goed uitgekozen natuurlijk. Ze koos ook voor de vijfde op de rij van die knoppen. Of de eerste, het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef Xummon het volgende:
[..]
dat is die windmolen die ze in moeten klimmen om bij dat geld te komen
is gewoon deel van de opdracht, zegt niet veel
En toevallig ook een bordje met het woord "Judas" die boven de buschauffeur hing.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:40 schreef koennafca het volgende:
Susan gaf Aaf ook vorige week die 'judas-kus'. En die is er nu uit, maakt haar toch een beetje verdacht voor mij...
Klopt, dat bedacht ik mij ook ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:42 schreef kvd het volgende:
Ik bedenk me ineens....die vingers van Susan met die boeddha's...dat zou dan een hele toevallige aanwijzing zijn als zij de mol is. Aaf en Sofie besloten namelijk wie welke boeddha moest opzoeken. Ik zou zelf ook zo lopen als iemand mij dat zo zou uitleggen....
wel als het als blik in de toekomst ook werd getoond.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef Xummon het volgende:
[..]
dat is die windmolen die ze in moeten klimmen om bij dat geld te komen
is gewoon deel van de opdracht, zegt niet veel
Dat was toch in een andere bus? Dacht dat de kus nog in Hong Kong was en dat bordje op de Filipijnen. Of ben ik nu in de war?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
En toevallig ook een bordje met het woord "Judas" die boven de buschauffeur hing.
[..]
Klopt, dat bedacht ik mij ook ja.
Wellicht ben ik in de war, kan ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat was toch in een andere bus? Dacht dat de kus nog in Hong Kong was en dat bordje op de Filipijnen. Of ben ik nu in de war?
Net teruggekeken, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat was toch in een andere bus? Dacht dat de kus nog in Hong Kong was en dat bordje op de Filipijnen. Of ben ik nu in de war?
Ze bleef dat nog veel langer doen hè.... ook terwijl ze al boven waren en de foto's moesten laten zien, zelfs in de aflevering van gisteren zag ik het nog weer langskomen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:42 schreef kvd het volgende:
Ik bedenk me ineens....die vingers van Susan met die boeddha's...dat zou dan een hele toevallige aanwijzing zijn als zij de mol is. Aaf en Sofie besloten namelijk wie welke boeddha moest opzoeken. Ik zou zelf ook zo lopen als iemand mij dat zo zou uitleggen....
Als Freek de mol is dan moest hij ook wel liegen op de vraag "wie is de mol" ......quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel als het als blik in de toekomst ook werd getoond.
Wat ik me nu bedenk: Freek keek niet in de toekomst. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet als mol
het gaat niet om het echte antwoord maar op het antwoord wat je geeft op de test.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Freek de mol is dan moest hij ook wel liegen op de vraag "wie is de mol" ......
Daar zal Freek toch ook wel "Freek" invullen op die vraag?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het gaat niet om het echte antwoord maar op het antwoord wat je geeft op de test.
Maar dan is dat een hint die er achteraf in zou zijn gekomen. Een toevallige hint. Voor hetzelfde geld had Jennifer die boeddha moeten vinden en dan was het Jennifer geweest die zo had gelopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze bleef dat nog veel langer doen hè.... ook terwijl ze al boven waren en de foto's moesten laten zien, zelfs in de aflevering van gisteren zag ik het nog weer langskomen.
Maar de mol maakt die test toch niet? Een paar vraagjes voor televisie. Dat bleek althans uit het korte gesprek tussen Kees en Patrick bij Moltalk gisteravond.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zal Freek toch ook wel "Freek" invullen op die vraag?
Dat hebbe zeker wel een paar mense gedaan. Misschien eve een beetje terug leze.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:58 schreef koennafca het volgende:
Iemand die Susan in de gate heeft gehouden afgelope afleveringen, ben nu toch wel benieuwd ze houd zich naar mijn menig altijd een beetje stil
Er zijn toch wel genoeg hints naar haar toe met betrekking tot haar gedrag. Onder andere het vaak stil blijven staan tijdens die "snake-opdracht" of die woorden verkeerd doorgeven bij die opdracht met de roltrap, zij ruilde haar envelop met half geld met (volgens mij) Daphne die geen geld in haar envelop had, en ja.. gisteravond dat gedeelte van die boot laten staan terwijl Susan en Aaf dat makkelijk mee hadden kunnen nemen. Al was dat volgens mij meer Aaf die daarop aanstuurde maar Susan die snel door wou rijden omdat het van hun tijd af zou gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:58 schreef koennafca het volgende:
Iemand die Susan in de gate heeft gehouden afgelope afleveringen, ben nu toch wel benieuwd ze houd zich naar mijn menig altijd een beetje stil
Ze heeft alle woorden die ze van Tygo hoorde doorgegeven, op de O na. Daar riep ze eerst wat, maar zei toen zelf al dat dat niet klopte, dat Sofie die kon laten zitten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:05 schreef Smeich het volgende:
[..]
Er zijn toch wel genoeg hints naar haar toe met betrekking tot haar gedrag. Onder andere het vaak stil blijven staan tijdens die "snake-opdracht" of die woorden verkeerd doorgeven bij die opdracht met de roltrap, zij ruilde haar envelop met half geld met (volgens mij) Daphne die geen geld in haar envelop had, en ja.. gisteravond dat gedeelte van die boot laten staan terwijl Susan en Aaf dat makkelijk mee hadden kunnen nemen. Al was dat volgens mij meer Aaf die daarop aanstuurde maar Susan die snel door wou rijden omdat het van hun tijd af zou gaan.
Je hebt er nog iets bijgezetquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:05 schreef Smeich het volgende:
[..]
Er zijn toch wel genoeg hints naar haar toe met betrekking tot haar gedrag. Onder andere het vaak stil blijven staan tijdens die "snake-opdracht" of die woorden verkeerd doorgeven bij die opdracht met de roltrap, zij ruilde haar envelop met half geld met (volgens mij) Daphne die geen geld in haar envelop had, en ja.. gisteravond dat gedeelte van die boot laten staan terwijl Susan en Aaf dat makkelijk mee hadden kunnen nemen. Al was dat volgens mij meer Aaf die daarop aanstuurde maar Susan die snel door wou rijden omdat het van hun tijd af zou gaan.
Ook haar opmerking dat ze blij was dat de pot leeg was deed bij mij ook wel mijn wenkbrauwen fronsen zeg maar. Dat is toch iets dat de mol wil. Toch wel jammer dat je zag dat ze Freek had opgeschreven, was leuker geweest als dit nog onbekend was en ze het naar Jennifer had gestuurd ofzo. Aan de andere kant, volgens mij zit Freek niet op Susan als mol, dus als Susan de mol blijkt te zijn.... tja
Het ging mij ook meer om wat ze zei, blij zijn dat de pot leeg isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Je hebt er nog iets bijgezet
De mol is blij als een pot leeg is, maar in dit geval is de pot natuurlijk niet echt leeg. Ze hebben nu niets meer om eventueel tijdens een spel in te zetten maar het geld wat tot nu toe verdiend is, is nu veiliggesteld. Je hebt in dit geval liever dat er bv toch 1000 in de pot blijft die tijdens een toekomstige opdracht nog wordt leeggetrokken of op mysterieuze manier verdwijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |