Precies mijn gedachte: JW haalt deze aflevering in zijn eentje 2250 euro binnen... Erg veel geld wat hij makkelijk niet had kunnen doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef BobW het volgende:
JW is het nooit, die kiest voor de juiste windmolen. Dus hij zorgt persoonlijk voor geld terwijl de Mol makkelijk een andere had kunnen kiezen.
Tenzij er volgende week geld uit de pot kan gaan met een opdracht of hij stiekem wat geld heeft laten wegwaaienquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef BobW het volgende:
JW is het nooit, die kiest voor de juiste windmolen. Dus hij zorgt persoonlijk voor geld terwijl de Mol makkelijk een andere had kunnen kiezen.
Het kan ook een afweging zijn want als je door die ene keer geld in de pot helemaal niet meer verdacht wordt is het dat waard en vergeet niet dat we niet weten wat er in de toekomst gaat gebeuren. Misschien gaat er straks wel een boel geld uit de pot en dan is het beter om even een goede indruk gemaakt te hebben op je medekandidaten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef BobW het volgende:
Art vroeg toch of het bedrag van 2000 euro gevonden was? Lijkt me sterk dat je daar als mol dan mee kunt sjoemelen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
...hij stiekem wat geld heeft laten wegwaaien.
is dan ook een vrouw hequote:
Aflevering toevallig vanmiddag nog in de herhaling gezien, anders ben ik ook niet zo overtuigd ervan. Net als vanavond ging ze voor Susan en Tygo (misschien dat ze bij vraag 20 iets anders invulde, maar dat is iets anders).quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef TLC het volgende:
[..]
niet bij de executie, kijk maar terug
quote:De Namen per Aflevering en een afvallerstheorie
Thumb_wie-is-de-mol-2014
Er zijn nu inmiddels 6 afleveringen geweest en nu ook 6 titels bekend. Dat zijn de volgende:
Aflevering 1: Schijnbeweging
Aflevering 2: Vindingrijk
Aflevering 3: Een zware keuze
Aflevering 4: Jennifer
Aflevering 5: Een heilige aanwijzing
Aflevering 6: 5 op een Rij
Verder denkt iedereen dat de titels op de Mol moeten slaan, omdat dat de afgelopen 2 jaar zo was. Alleen slaan de titels volgens mij op de afvaller van de volgende aflevering. Bijvoorbeeld:
In Afleveing 1 maakte Owen met Sofie een SO schijnbeweging tijdens de lazershow opdracht.
In Aflevering 3 moest Daphne de zware keuze maken tussen Sofie en Susan maken tijdens de executie.
En in Aflevering 5 zei Aaf tegen Sofie dat ze een muntje terug moest leggen omdat het heilig was tijdens de 10.000 boedha opdracht.
PS: Geef ff door op wie je de 5 op een Rij vindt slaan en wat waar vindingrijk op zou slaan aangezien er in de 3e Aflevering niemand afviel.
Met dank aan de WIDM Vodcast van Joeri van Breukelen.
Liefs Zikki
Stel dat ze de mol is. Dan weet ze dat de oranje topitos een groepvrijstelling of 2000 euro waard is. Ze heeft al een een lief en dommig imago opgebouwd. Dus als ze voor de groepvrijstelling kiest zullen de mensen dat niet verdacht vinden. En dus geen 2000 euro in de pot. Maar wel iedereen naar het paradijs.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Susan is alles bij elkaar opgeteld wel de meest logische mol. Maar waarom die schijf bij elkaar spelen? Waarom stoppen met klimmen?
Fair enough. Susan blijft voor mij iets verdachter dan Freek. Maar Freek sluit ik niet meer uitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Stel dat ze de mol is. Dan weet ze dat de oranje topitos een groepvrijstelling of 2000 euro waard is. Ze heeft al een een lief en dommig imago opgebouwd. Dus als ze voor de groepvrijstelling kiest zullen de mensen dat niet verdacht vinden. En dus geen 2000 euro in de pot. Maar wel iedereen naar het paradijs.
Overigens denk ik dat Freek de mol is. Hij wist dus van Susan dat ze er al 3 heeft en dat ze warschijnlijk voor de groep gaat kiezen. Een beetje tegenstribbelen maar toch uiteindelijk haar 2 oranje topitos geven. Verder heeft hij bij de vingerafdrukpuzzel lekker tijd zitten rekken bij het beschijven van de vingerafdruk.
Straks is Sofiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough. Susan blijft voor mij iets verdachter dan Freek. Maar Freek sluit ik niet meer uit
Als Sofie de mol is nok ik met kijken. Alles is daar te obvious en geregisseerd aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:17 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Straks is Sofiede mol en zat ze tijdens de topitos opdracht lekker in de schaduw een drankje te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |