Toffe muziek, was het wel. En toen gingen we tosti's etenquote:
is tosti eten een nieuwe term voor iets als hosselen???quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toffe muziek, was het wel. En toen gingen we tosti's eten
quote:
voor jouquote:
Ik, hosselenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:48 schreef supersof het volgende:
[..]
is tosti eten een nieuwe term voor iets als hosselen???
net als flow hebben enzo![]()
ooh okequote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik, hosselenNee, gewoon echt tosti's eten. Ik kan niet hosselen
Wat vriendelijk weerquote:
ook voor jouquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat vriendelijk weer
* Stuart gaat weer aan het werk.
Niet in jezelf gelovenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik, hosselenNee, gewoon echt tosti's eten. Ik kan niet hosselen
Ik heb geen zin mijn woorden 10 keer te herhalen door de muziekquote:
Vraag of ze buiten wilt praten?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen zin mijn woorden 10 keer te herhalen door de muziek
Heeft weinig zin als je de eerste zin niet over kan laten komenquote:
ohquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft weinig zin als je de eerste zin niet over kan laten komen
Je zal het met mij moeten doenquote:
Ik had verwacht en misschien ook wel gehoopt, dat je iig een leuk meisje gespot had.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toffe muziek, was het wel. En toen gingen we tosti's eten
genoeg leuke meisjes hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had verwacht en misschien ook wel gehoopt, dat je iig een leuk meisje gespot had.
Helaas. Maar goed, zolang je het naar je zin had.
Heb je er wel 1 in de billen geknepen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
genoeg leuke meisjes hoor
nee, dat vind ik raar om te doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je er wel 1 in de billen geknepen?
uhm, ja, als jij dat zegtquote:
best wel, zolang ik niet naar buiten kijkquote:
Van hetzelfde eigenlijk hehe.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel, zolang ik niet naar buiten kijk
en bij jou?
ik ben rond 4 uur daar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:10 schreef xcachet het volgende:
Het regent en station Zwolle heeft struggles.
Ik zit in de trein en vertrek over 10 min. Moet om 2 uur even naar mijn oma. Tevens had ik ook niet 4 uur op je gewacht, sorryquote:
goed bezig cachiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:10 schreef xcachet het volgende:
Mijn examen presenteren en gesprekken voeren in het Engels ging super
het is uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit in de trein en vertrek over 10 min. Moet om 2 uur even naar mijn oma. Tevens had ik ook niet 4 uur op je gewacht, sorry
Paris Hilton lijkt wel een beetje op mij (niet andersom) ik maak ook graag een eigendunk. Als ik haar was had ik mijzelf ook uitgeroepen tot top model van het jaar. Niet dat dat zo is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:11 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.inthemix.com.a(...)nside+dance+music%29
- Paris Hilton: Im one of the top five DJs in the world
Bedanktquote:
Station Zwolle heeft wel vaker struggles.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:10 schreef xcachet het volgende:
Het regent en station Zwolle heeft struggles.
Je UI wtfquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Station Zwolle heeft wel vaker struggles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |