Even wennen.quote:
Nog nooit écht last van gehad behalve tijdens die storm. Maar het valt wel op dat als het regent of iets vriest er meeteen donker blauwe balkjes op de informatie borden staanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Station Zwolle heeft wel vaker struggles.
het blijft uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar volgende week wacht ik wel op je
Dat is toch bij elk station zo met slecht weerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog nooit écht last van gehad behalve tijdens die storm. Maar het valt wel op dat als het regent of iets vriest er meeteen donker blauwe balkjes op de informatie borden staan
Ligt er aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is toch bij elk station zo met slecht weer![]()
Ik lurk niet mee in elk geval.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even wennen.
Kom je nog ooit terug naar de andere SC of lurk je stiekem mee?![]()
Hoeveelheid treinen op een traject lijkt mij.quote:
okequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeveelheid treinen op een traject lijkt mij.
Harderwijk heeft maar 2 sporen:
Zwolle > Utrecht Centraal
Utrecht Centraal > Zwolle
Zwolle heeft er 14 of zo. En dan ook nog eens vlak na het station een brug waar alle treinen om de beurt overheen moeten. Heeft de intercity naar Den Haag vertraging heeft de Intercity naar Rotterdam die daarna de brug over moet dat ook. Zo bouwt zich dat wel op.
ja, maar ik wist toch al dat jij slim wasquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeveelheid treinen op een traject lijkt mij.
Harderwijk heeft maar 2 sporen:
Zwolle > Utrecht Centraal
Utrecht Centraal > Zwolle
Zwolle heeft er 14 of zo. En dan ook nog eens vlak na het station een brug waar alle treinen om de beurt overheen moeten. Heeft de intercity naar Den Haag vertraging heeft de Intercity naar Rotterdam die daarna de brug over moet dat ook. Zo bouwt zich dat wel op.
Zal ik bij de NS gaan werken? Ik overzie problemenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik wist toch al dat jij slim was
Ik zeg doen. Al heeft de NS niet zo veel met sporen en stations te maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal ik bij de NS gaan werken? Ik overzie problemen
nog plannen van het weekend tchockje?quote:
nee typenquote:
deze post sluit niet goed aanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
nog plannen van het weekend tchockje?
[..]
nee typen
Dienstregeling wel, toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Al heeft de NS niet zo veel met sporen en stations te maken.
Vandaag en morgen crack hier, zondag weg, voetbal kijken. En uitslapen want dat heb ik lang niet gedaan en ik ben echt kapot nu.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
nog plannen van het weekend tchockje?
Ga je naar PEC?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vandaag en morgen crack hier, zondag weg, voetbal kijken. En uitslapen want dat heb ik lang niet gedaan en ik ben echt kapot nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |