Helaas heb ik geen idee wat ik in m'n vrije tijd moet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:04 schreef LMLucky het volgende:
Dat je een leven moet zoeken, niet lullig bedoeld overigens.
Ik snap ook wel dat je wat beschermend ben want zo ben ik ook, maar ruimte is ook belangrijk als zij zegt dat het goed is zou ik het gewoon laten gaan
Pff....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen idee wat ik in m'n vrije tijd moet.
Dan komt ze zelf naar huis.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik wil zaterdag wel gewoon samen slapen.
Tuurlijk zou ik het niet erg vinden als ik daar bij moet zijn, ik zorg met liefde voor haar. Maar ik zou er graag bij willen zijn vanaf het begin en niet pas halverwege, wie weet door wat voor problemen ze dan al is gegaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef ondeugend het volgende:
Waarom wil je haar in een kooitje stoppen?
Liefde is elkaar gunnen en niet verstikken.
Als je haar veilig wilt laten voelen, wees er dan als ze dronken thuiskomt en moet kotsen.
Emmertje brengen en over haar rug aaien.
Wil liever niet dat ze alleen moet fietsen. Ik vind het nog al fijn dat zij zich veilig voelt.quote:
Wie weet heeft ze het wel hartstikke leuk gehad?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:08 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik het niet erg vinden als ik daar bij moet zijn, ik zorg met liefde voor haar. Maar ik zou er graag bij willen zijn vanaf het begin en niet pas halverwege, wie weet door wat voor problemen ze dan al is gegaan.
Ik zal haar ook los moeten laten inderdaad. Maar het is nu echt de eerste keer zonder elkaar drinken. Ik geef om haar maar moet haar ook plezier gunnen. Overigens vind ik het heel stom van mezelf dat ik dat niet doe.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze het wel hartstikke leuk gehad?
Ze heeft vast wel vaker een feestje zonder jou doorstaan. Een setje zijn betekent niet dat je alles samen moet doen. Sterker nog een setje zijn betekent elkaar vertrouwen en ook afzonderlijke dingen doen.
Zou ze zeker niet doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
haha beschermendje bent gewoon bang dat ze vreemdgaat als ze dronken is.
Wat is er dan gebeurd?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:01 schreef Euroteller het volgende:
Nu is het zo dat ik en mijn vriendin altijd samen drinken. A.s. zaterdag gaat mijn vriendin naar een feestje. Hier is ze van plan om ook te gaan drinken. Ik vind het een stom idee dat ik er niet gewoon bij kan zijn. Ik kan namelijk door situaties die voor onze relatie gebeurt zijn toch moeilijk inschatten hoe ik haar aan tref als ik haar kom ophalen.
Daar ben ik ook bang voor. Morgen slaap ik ook met haar, maar moet ik er dan weer over beginnen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:12 schreef Stiftjelinks het volgende:
Ik zou zenuwachtig van je worden. Als je dingen verbied gaat het ze het juist doen. Laat haar lekker laten gaan. Zou me niet zo'n zorgen maken als ik jou was. Als je zo beschermend door gaat duurt je verliefdheid niet lang meer
Eens moet de eerste keer zijn he?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:12 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik zal haar ook los moeten laten inderdaad. Maar het is nu echt de eerste keer zonder elkaar drinken. Ik geef om haar maar moet haar ook plezier gunnen. Overigens vind ik het heel stom van mezelf dat ik dat niet doe.
Ja en dit, waarom ga je niet gewoon met haar mee?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef dopfles1 het volgende:
Beetje raar dat je vriendin alleen naar dat feest wil zonder jou.
En dit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef dopfles1 het volgende:
Ken geen enkele persoon die daar komt. Zij wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef dopfles1 het volgende:
TS heeft moeite met sociaal contact zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en dit, waarom ga je niet gewoon met haar mee?
Oud en nieuw waren we samen heel dronken. Het is dat ik haar tegen hield, anders was ze in haar eentje naar de stad gefietst. Dit soort domme keuzes maakt ze dan.quote:
Lijkt het wel op, aangezien hij het niet kan hendelen als er mensen zijn die hij niet kent;quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS heeft moeite met sociaal contact zeker
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:14 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ken geen enkele persoon die daar komt. Zij wel.
Nee, heb zelf ook een feestje. En ben daar liever dan bij onbekende.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS heeft moeite met sociaal contact zeker
Dat is wel heel heftig inderdaad, dat ze in haar eentje naar de stad wilde fietsen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:16 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Oud en nieuw waren we samen heel dronken. Het is dat ik haar tegen hield, anders was ze in haar eentje naar de stad gefietst. Dit soort domme keuzes maakt ze dan.
Je meent dit serieus?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:16 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Oud en nieuw waren we samen heel dronken. Het is dat ik haar tegen hield, anders was ze in haar eentje naar de stad gefietst. Dit soort domme keuzes maakt ze dan.
Je zegt eerder dat je dan niks te doen hebt als zij weg is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:16 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nee, heb zelf ook een feestje. En ben daar liever dan bij onbekende.
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
Vraag jezelf eens af of dit werkelijk een kwestie is van je vriendin die kruipend en kotsend naar huis gaat of een kwestie van vertrouwen.
Het regende, hartstikke dronken en 45 min fietsen in haar eentje.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wel heel heftig inderdaad, dat ze in haar eentje naar de stad wilde fietsen.
Toevallig a.s. Zaterdag wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je zegt eerder dat je dan niks te doen hebt als zij weg is.
Nee, juist niet. Het lijkt anders nog dat je er nog zorgen om maakt als je het blijft herhalen. Heb je geen vrienden TS waar je die avond gewoon kan relaxen? Als je het er toch moeilijk mee hebt je gedachten kan verzetten. PS. Haar niet whatsappen, tenzij zijzelf begint.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Morgen slaap ik ook met haar, maar moet ik er dan weer over beginnen?
Het is wat. Waarom ben je niet gewoon met haar mee gegaan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:18 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Het regende, hartstikke dronken en 45 min fietsen in haar eentje.
Hoe oud zijn jullie?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:18 schreef Euroteller het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:19 schreef dopfles1 het volgende:
Als ik TS was zou ik voorstellen om helemaal niet naar een feest te gaan en lekker samen thuis een filmpje kijken lekker romantisch ipv dat sneue gezuip. Hoezo nog uitgaan wanneer je een vriendin hebt?
Hoe oud zijn jullie?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:18 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, hoezo?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]![]()
zeker nog nooit een vriendin gehad
We whatsappen normaal de hele dag wel, en nee we zijn geen kinderen van 14, neem aan dat ik morgen ochtend gewoon haar goeiemorgen kan zeggen? Zaterdag heb ik dus een feestje. Maar ik wil haar ophalen omdat zij dat ook fijn vind.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:19 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Het lijkt anders nog dat je er nog zorgen om maakt als je het blijft herhalen. Heb je geen vrienden TS waar je die avond gewoon kan relaxen? Als je het er toch moeilijk mee hebt je gedachten kan verzetten. PS. Haar niet whatsappen, tenzij zijzelf begint.
Even voor de goede orde; Hoe oud zijn jullie wél?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:21 schreef Euroteller het volgende:
[..]
We whatsappen normaal de hele dag wel, en nee we zijn geen kinderen van 14,
de hele dag whatsappenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:21 schreef Euroteller het volgende:
[..]
We whatsappen normaal de hele dag wel, en nee we zijn geen kinderen van 14, neem aan dat ik morgen ochtend gewoon haar goeiemorgen kan zeggen? Zaterdag heb ik dus een feestje. Maar ik wil haar ophalen omdat zij dat ook fijn vind.
Het liefste zit ik ook gewoon samen met haar. Of samen net haar met mijn of haar vrienden. Zo lang ik maar met haar ben heb ik totaal geen zorgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:19 schreef dopfles1 het volgende:
Als ik TS was zou ik voorstellen om helemaal niet naar een feest te gaan en lekker samen thuis een filmpje kijken lekker romantisch ipv dat sneue gezuip. Hoezo nog uitgaan wanneer je een vriendin hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |