Laatste gedeelte.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga terugkijken
Kan ik alleen zijn stukje kijken of moet ik hele uitzending zien?
Heeft ie zich ingehouden tijdens de rest van de showquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Laatste gedeelte.
Bingokaart kan vier keer vol.
Ja, maar toen hij aan de beurt was kwamen de clichés er fantastisch uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft ie zich ingehouden tijdens de rest van de show
Schijtlollige deejays. Begint al goedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ja, maar toen hij aan de beurt was kwamen de clichés er fantastisch uit.
Dan zou ik eens een plaat van Charles Mingus opzetten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik moet de eerste neger nog een klassieke compositie horen maken.
Inspecteur Netjes is echt baas. Ik heb speciaal het album uit de kast gepakt, alhoewel dat niet in kleur is. Het is nog te merken dat ik het vroeger enthousiast heb gelezen aangezien de cover niet meer aan het bindwerk vast zitquote:
Hahaha! Zo goed genoeg?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Henk Kamp is meer van Wagner denk ik.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slecht nieuws voor mijn online vrienden: morgen avond ben ik er helaas niet
twitter:GordonBlaricum twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 13:32:05klasse van de MP dat hij mij persoonlijk belde, ik vertrouw op zijn goede wil en inzet. vanavond bij P&W meer! reageer retweet
Je bent niet de enige. Quote melding ook niet...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doet mijn FOK! niet automatisch updaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |