Hallo mijn naam is Koen en ik heb jou advies nodig haha.. Ik zal even kort omschrijven wat mij dwars zit:
Ik ben een jongen van 20 jaar die nu ongeveer na een relatie van 2,5 jaar een jaartje vrijgezel is. Nu heb ik daar op dit moment geen moeite mee maar soms lokt het idee van een vriendin hebben toch wel.
Nu heb ik op mijn stage 'werk' een leuke collega van 19. Ik vind haar echt leuk en aardig. Ik kan goed met haar overweg en we hebben het samen gezellig. Echter zie ik haar maar 1 a 2x per week.
Sinds kort hebben we wat vaker moeten samenwerken en voel ik toch een bepaalde 'klik', we lachen veel samen maar ook merk ik naar mijn gevoel enige aantrekkingskracht.
Nu wil ik eigenlijk simpelweg erachter zien te komen of zij eventueel dat zelfde gevoel ook voor mij heeft maar durf ik dit gewoon niet recht in het gezicht te vragen. Niet zozeer omdat ik geen zelfvertrouwen heb maar meer omdat ik het huidige contact niet wil verpesten. Daarnaast blijf ik haar het komende jaar wekelijks 2 dagen zien. (Best pijnlijk als ze erachter komt dat ik haar leuk vind en zij mij totaal niet moet op die manier)...
We hebben het al oppervlakkig over relaties gehad in het algemeen en hier staat ze niet afwijzend tegenover. Echter ken ik haar nog niet helemaal goed genoeg.
Even in het kort:
Nu is mijn vraag dus aan jullie: Hoe kan ik zonder dat het te erg opvalt erachter zien te komen of dat ze mij ook wel ziet zitten of niet? We zijn collega's en zullen nog samen moeten werken, dus ik wil 'moeilijke' pijnlijke situaties voorkomen haha.. Hoe kan ik dit tactisch aanpakken?
Ik hoop op veel reacties zodat ik enigszins een duidelijk beeld kan vormen haha.
Bedankt!