Ik scheld jou nooit uit, mongool.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weerhoudt je zelden om mij uit te schelden
Even Yvonne aanspreken. Ik ga VBL zuiveren.
Je weet toch dat ik als ik verlies in hetzelfde moeilijke pakket zit?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik dus naar Aad zijn evenbeeld gaan posten om zijn naam niet door het slijk te halen...
Alsof ik dat niveau uberhaupt kan bereiken.
Net als Sjaak over het gebrek aan inhoud in postsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef TwenteFC het volgende:
Vind het alleen wel grappig hoe hypocriet Caland is in FB.
En al zijn grapjes over het dak van de Grolsch Veste en dergelijkequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook zo met dat spandoek van Rooie Marck. Gaat hij janken om wat posts van personen in het Feyenoordtopic terwijl hijzelf een triest filmpje post over die gevallen supporter van ajax.
Ik ga buiten maar even afkoelen. En nee niet in het bos. Dus je Night Elf ridderkostuum aantrekken en mij opwachten gaat het dit keer niet worden.quote:
Eensquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
De verliezer van de weddenschap krijgt het recht floaties over zijn UI te maken vind ik.
Erg hypocriet inderdaad om nu al 40-45 posts over hetzelfde onderwerp te zeikenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef TwenteFC het volgende:
Vind het alleen wel grappig hoe hypocriet Caland is in FB.
Je hebt het er maar druk mee he Stijntje...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook zo met dat spandoek van Rooie Marck. Gaat hij janken om wat posts van personen in het Feyenoordtopic terwijl hijzelf een triest filmpje post over die gevallen supporter van ajax.
Prima banner !quote:
Niet te vergelijken, Staat totaal niet met elkaar in contrast.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En al zijn grapjes over het dak van de Grolsch Veste en dergelijke
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Sjaak over het gebrek aan inhoud in posts![]()
http://fok.nl/sherlock/?by=SjaakBauer&about=Ok.¬intopic=0
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Sjaak over het gebrek aan inhoud in posts![]()
http://fok.nl/sherlock/?by=SjaakBauer&about=Ok.¬intopic=0
Ik ben hier nog steeds best trots op, 1 van mijn betere paints.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die heeft hij al een poos geleden ontdekt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |