Wist je dat het in Japan nu warmer is dan in Nederland?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo.
Klacht: de verwarming van de auto doet het niet.
Waar word je heengereden door vriendinlief?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo.
Misschien is je koelvloeistof op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo.
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat het in Japan nu warmer is dan in Nederland?
Dus... jij noemt GGMM eigenlijk een debiel...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al begint het Feyenoord gezeur wel ietwat vermoeiend te worden. Enkel de PSV-reeks wordt op FOK! verziekt daar waar Feyenoorders af en toe een reactie links moeten laten liggen.
Zoals ook vele debielen de Ajax-reeks een bezoekje komen brengen.
rot op man je hebt niet eens een rijbewijsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo.
Naar de garage want onze kentekenplaat zat niet goed vast.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar word je heengereden door vriendinlief?
Tweede klacht. Ik moet nu naar buiten en het weer is verschrikkelijk.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus... jij noemt GGMM eigenlijk een debiel...
Ik heb wel een auto.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
rot op man je hebt niet eens een rijbewijs
Ik hoop je te steunen door de volgende uitspraken:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar word je heengereden door vriendinlief?
Tweede klacht. Ik moet nu naar buiten en het weer is verschrikkelijk.
Wat hij doet is ook debiel. Al kan ik hem geen ongelijk geven door de kinderachtige reacties die het oplevert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus... jij noemt GGMM eigenlijk een debiel...
Zelfs niet naar de Ikea?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop je te steunen door de volgende uitspraken:
hier is het weer ook verschrikkelijk
ik hoef op dit moment niet naar buiten.
Ik hou me er dit keer lekker buiten. Voor je het weet heb ik weer iemand voor randdebiel uitgescholden...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hij doet is ook debiel. Al kan ik hem geen ongelijk geven door de kinderachtige reacties die het oplevert.
Wat is er in godsnaam mis met de Aad300 UIquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet naar de Ikea?
Zondag he... Ik ben bang. Ik wil geen nieuwe UI
Dat weerhoudt je zelden om mij uit te scheldenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hou me er dit keer lekker buiten. Voor je het weet heb ik weer iemand voor randdebiel uitgescholden...
Ik ga volgende week naar Groningen, Hoogezand om precies te zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik steun DonRaja wel. Als je Groningen tegen hem zegt gaat zijn hart al sneller kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |