Dat geeft niets johquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Raar. Zal wel een taal-probleem zijn. Sorry in elk geval.Over alkali's gesproken: die zijn fucking vet als je ze in water gooit.
Alkalimetalen zijn zo fucking engZe reageren met water, met lucht zelf, je handen, alles
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft niets joh
OMG wat een geweldige reacties die laatste 2 in het water![]()
Zeker eng!
Dat filmpje was echt leuk! Ik neem aan dat die laatste in het filmpje ook al moeilijk verkrijgbaar is? Je zou er zo een heleboel mensen mee ombrengen in een zwembad als je een handje vol erin gooitquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alkali-metalen zijn de hele meest linker rij. Hoe verder naar beneden hoe agressiever reageren ze met allesFrancium is de ergste maar die is zo gevaarlijk dat er geen filmpjes zijn van de stof in water
edit: Scheikunde met Tchock *muziekje*
English Breakfastquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Thee, welke zou ik pakken? Kruidenmeuk?
Heb je geen andere winkels in de buurtquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Het is wel heel stom he, om nog helemaal naar de Mac fietsen alleen voor cola?
Ja, die is heel moeilijk verkrijgbaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat filmpje was echt leuk! Ik neem aan dat die laatste in het filmpje ook al moeilijk verkrijgbaar is? Je zou er zo een hele boel mensen mee ombrengen in een zwembad als je een handje vol erin gooit
Kaneel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Thee, welke zou ik pakken? Kruidenmeuk?
Nou en.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Het is wel heel stom he, om nog helemaal naar de Mac fietsen alleen voor cola?
Het is geen Engeland Stu, supermarkt sluit hier om 9/10 uurquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je geen andere winkels in de buurt
Hahahaha, wel gaaf man. Zulke proefjes heb ik nooit gedaan of gezien op schoolquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, die is heel moeilijk verkrijgbaarEn je kunt het dus niet bewaren in lucht want dan heb je kans dat het spontaan ontbrandt. Moet in een potje olie of in argon.
Ook geen avondwinkelsquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is geen Engeland Stu, supermarkt sluit hier om 9/10 uur
Wij wel, maar alleen lithium en natrium en kalium in water. De rest durfde mijn leraar niet of hij kon ze niet krijgenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, wel gaaf man. Zulke proefjes heb ik nooit gedaan of gezien op school
Hahahahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij wel, maar alleen lithium en natrium en kalium in water. De rest durfde mijn leraar niet of hij kon ze niet krijgen![]()
Vast in Utrecht wel, maar hier in Woerden niet.quote:
Woerden? Ik dacht dat jij in Utrecht woondequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast in Utrecht wel, maar hier in Woerden niet.
Ik pleit al jaren voor supermarkten die snachts open zijn maja
Ja, provincie Utrechtquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woerden? Ik dacht dat jij in Utrecht woonde
Dat is wel erg dichtbij dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, provincie UtrechtMaar Woerden is 10 min van Utrecht vandaan dus
Ja, met de trein he. Met de fiets is het 40 minuutjes naar het centrum, als je snel fietstquote:
Oooh, ik dacht met de fietsquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, met de trein he. Met de fiets is het 40 minuutjes naar het centrum, als je snel fietst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |