Neem lunch mee die nog goed is als je het niet op eet (bijvoorbeeld losse broodjes in een zakje en plakjes kaas in een ander zakje of zo). Als je dan lunch krijgt kun je het overmorgen meenemenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt lastig met lunch meenemen.. nu weet ik niet of ik morgen eten krijg of dat ik het zelf moet meenemen.. Maar als ik het meeneem moet ik het misschien weggooien als ik het krijg
bento's?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je het beter voor de zekerheid meenemen dan met een lege maag zitten.
Ik vind jou echt wat voor bento`s trouwens
Overmorgen is het zaterdag dan wil ik iets lekkers toch grrmllquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neem lunch mee die nog goed is als je het niet op eet (bijvoorbeeld losse broodjes in een zakje en plakjes kaas in een ander zakje of zo). Als je dan lunch krijgt kun je het overmorgen meenemen
Moet je maar opzoeken op internet.quote:
Dat is echt complete onzin.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat alkalis een ph hebben boven de 7
Eten in een bakje?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je maar opzoeken op internet.
Best leuk en creatief.
Nee, verschillend eten. Is aziatisch. Heb je groente,fruit, iets warms, en iets hartigs ofzoquote:
Dan zal ik me wel vergissenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt complete onzin.pH-waarde meet je in een oplossing van een zuur of een base in water aan de hand van het aantal waterstofionen. Er is dus altijd een oplossing nodig. Alkali's zijn allemaal elementen die bij kamertemperatuur vast zijn - ze zijn dus geen oplossing én niet vloeibaar én ze hebben geen pH.
Ohh.. hmm.. Ja misschien welquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, verschillend eten. Is aziatisch. Heb je groente,fruit, iets warms, en iets hartigs ofzo
Huhwat. Ik snap er niets van.quote:
Dan maak je er zaterdag tosti's meequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Overmorgen is het zaterdag dan wil ik iets lekkers toch grrmll
Kan niet want ik heb alleen light kaas in huis en da werkt nieeequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan maak je er zaterdag tosti's mee
Hoewel een bentō van origine Japans is, kan er van alles in het bakje gedaan worden, variërend van traditioneel Japanse gerechten, tot pasta en brood of oer-Hollandse zaken zoals poffertjes. Over het algemeen geldt dat een bentō:quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh.. hmm.. Ja misschien wel.
Neem wel soms als ik heen lange dag heb uitgebreide lunch mee, salade ofzo met linzen en geitenkaas en omg.
En soms avondeten.. in een bakje.
Ik ken het alleen als alkalis, niet als basesquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huhwat. Ik snap er niets van.
Alkalimetalen heten in het Engels alkali metals (hoewel ze dus NIETS met een base te maken hebben)
Basen heten in het Engels bases![]()
![]()
heet in het Engels Alkalis?
Hmpfquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoewel een bentō van origine Japans is, kan er van alles in het bakje gedaan worden, variërend van traditioneel Japanse gerechten, tot pasta en brood of oer-Hollandse zaken zoals poffertjes. Over het algemeen geldt dat een bentō:
goed volgepakt moet zitten;
vooral gezonde ingrediënten moet bevatten;
3 delen koolhydraten bevat (zoals rijst/pasta/brood etcetera);
1 deel proteïne, zoals tofu, ei of vlees(waren);
2 delen groente of fruit. (waarbij het fruit als snack gezien wordt.)
Raar. Zal wel een taal-probleem zijn. Sorry in elk geval.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het alleen als alkalis, niet als bases
Ik heb die term echt nog nooit gehoord. Behalve dus met alkalimetalen maar die hebben niets met basen te maken. Het enige synoniem van base dat we kregen was "loog".quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
En Tchock, wij kregen met biochemie ook gewoon alkali ipv basisch. NIet altijd hoor
Hm, het wordt volgens mij wel gewoon gehanteerdquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb die term echt nog nooit gehoord. Behalve dus met alkalimetalen maar die hebben niets met basen te maken. Het enige synoniem van base dat we kregen was "loog".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |