tot hoe lang zijn die dan open?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bestaat wel natuurlijk.
Bij de Makro in Delft is dat echt geniaal. Als ik dan tot 22:00 werkte en langzaamaan richting huis ging kwamen de busjes met Polen letterlijk aangereden
quote:
Is alleen maar kut. Een keer in België een krat gekocht om 3 uur 's nachts voor 25 euro.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
hier volgens mij tot 2 ja, 3 uur in het weekend. misschien dat in een grotere stad dan eindhoven het wat meer is, maar zelfs dan.
het klinkt natuurlijk wel fijn als om 4 uur 's nachts je bier op is en je wilt dat de winkels open zijn, maar het slaat nergens op. en dan heeft nederland al erg goede openingstijden vergeleken met belgie en duitsland.
Dan mogen kinderen in hun gewone kleding naar school komen als ze een donatie meebrengen van £2 en die donatie is altijd ten gunste van een goed doelquote:
is dan wel gekoeld neem ik aanquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is alleen maar kut. Een keer in België een krat gekocht om 3 uur 's nachts voor 25 euro.
Het zal je in ieder geval aan het lezen houden. Ik hoop er ook ooit nog de rust voor te vinden.quote:
Tot 10 uur, maar 's avonds/'s nachts begint het magazijn werk en klaarzetten van spullen die de volgende dag moeten worden ingeruimd.quote:
Dus gewoonlijk moeten ze in schooluniformen naar school? Best idioot eigenlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mogen kinderen in hun gewone kleding naar school komen als ze een donatie meebrengen van £2 en die donatie is altijd ten gunste van een goed doel
Nee, volgens mij niet. Weet er niet veel meer van. Wel dat het flesjes van 0,25 cl waren.quote:
oh ja okquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zal je in ieder geval aan het lezen houden. Ik hoop er ook ooit nog de rust voor te vinden.
En succes met je boek nog verder.
[..]
Tot 10 uur, maar 's avonds begint het magazijn werk en klaarzetten van spullen die de volgende dag moeten worden ingeruimd.
Ja, dat kloptquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:10 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Dus gewoonlijk moeten ze in schooluniformen naar school?
ja jupiler zekerquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Weet er niet veel meer van. Wel dat het flesjes van 0,25 cl waren.
goed zegquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mogen kinderen in hun gewone kleding naar school komen als ze een donatie meebrengen van £2 en die donatie is altijd ten gunste van een goed doel
doorspelen tot je michael vrijspeeltquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. Mijn GTA 5 avontuur blijft tot 3 missies. Blijkbaar had ik het toch handmatig moeten saven, en aangezien ik er helemaal niks aan vond ga ik niet opnieuw beginnen.
Nigger dit nigger dat.
Ik moet overnieuw beginnen. Geen zin in.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
doorspelen tot je michael vrijspeelt
Je bent verpleegsterquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb ook een uniform
LR kent een foto daarvan
Zorgt alleen voor gedoe. Heb medelijden met die ouders. Iedere dag weer dat stomme schooluniform aan.quote:
Mannen in uniformquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb ook een uniform
LR kent een foto daarvan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |