Het is natuurlijk wel apart dat je Eriksen lekker vindt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:02 schreef Tyron het volgende:
ga lekker janken omdat iemand iets lekker vindt
hoe dom kan je zijn
en dat jij nicki minaj lekker vindt betekent dat je een slechte smaak hebtquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel apart dat je Eriksen lekker vindt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
en dat jij nicki minaj lekker vindt betekent dat je een slechte smaak hebt
Opzouten naar je voetbalforumpje.quote:
Neppers ga ik niet proberenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef LD3 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand al geprobeerd of uberhaupt in de winkel zien liggen?
Graag gedaanquote:Op maandag 10 maart 2014 18:48 schreef LD3 het volgende:
[..]
Bedankt voor je zeer nuttige toevoeging.
Jep, idem hier. Alle imitaties die ik geproefd hebben vielen (heel erg) tegen. Nog geen enkele imitatie gevonden die net zo sterk en goed van smaak is als de Arpeggio en Ristretto cups.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:51 schreef Valid het volgende:
Dag mensen,
Sinds anderhalve maand heb ik de Magimix Citiz & Milk. Vind Nespresso heerlijke koffie. Af en toe gaat er iets echter niet helemaal goed, zo lijkt het.
Als je het apparaat laat doorlopen zonder cup erin, dan klinkt ie anders (er trilt meer). Als er wel een cup in zit, dan verdwijnen de trilgeluiden en hoor je enkel een zachtere constante brom. Niks geks aan. Nou gebeurt het soms dat hij ook met cup dat hardere/trillende geluid maakt. Hij loopt dan vaak ook sneller door en de koffie is veel wateriger. Na een half kopje gedronken te hebben lijkt de rest soms wel hele sterke thee (je kunt er bij wijze van spreken bijna doorheen kijken). Hij lekt nergens water en het kopje zit ongeveer net zo vol als bij een succesvolle kop. Met andere cups gebeurt dit niet. Ik heb dit alleen bij lungo's, nooit bij espresso.
Herkend iemand dit?
Samenvatting: koffie zetten gaat bijna altijd goed, alleen bij Lungo's loopt hij soms sneller door, is het geluid anders (harder en meer trillerig) en is de koffie wateriger. Hij lekt verder geen water.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Goed, soms wil ik wel eventjes zo'n onderzoekje invullen. Zeker als er onder de respondenten een prijsje verloot wordt. Maar dit slaat nergens op. Of je even dik een half uur vragen wilt gaan beantwoorden voor Jan Lul.quote:Geacht Nespresso Lid,
Nespresso heeft TNS, een marktonderzoeksbureau, gevraagd een jaarlijks onderzoek uit te voeren onder zijn leden om meer te weten te komen over hun mening en in welke mate ze tevreden zijn over de aangeboden producten en diensten. Het doel is het nog verder verbeteren van het Nespresso systeem.
Deze enquête moet ingevuld worden door de persoon in uw gezin die het vaakst Nespresso drinkt. .
Als u deze persoon bent, en bereid bent om te worden geïnterviewd, klik dan op deze link :
[link]
Als u niet die persoon bent, vraag hem/haar dan of hij/zij akkoord gaat om deze enquête in te vullen, en klik op de bovenstaande link.
De enquête zal ongeveer 35 minuten duren.
zijn altijd genoeg mensen die erin trappen, of het nou echt van Nespresso afkomstig is of vette fishing isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:04 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie dit ook gehad?
[..]
Goed, soms wil ik wel eventjes zo'n onderzoekje invullen. Zeker als er onder de respondenten een prijsje verloot wordt. Maar dit slaat nergens op. Of je even dik een half uur vragen wilt gaan beantwoorden voor Jan Lul.
Naam en adres had je al eerder ingevuld, dat wordt middels je email zeer envoudig gekoppeld aan alles wat je daarna nog invult.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef k_man het volgende:
Naam en adres? Dat wordt echt nooit gevraagd. Hooguit je email, om je informeren over de gewonnen prijs.
Het komt wel echt van Nespresso. Ik heb eerder een mailtje van Nespresso gehad waarin ze aankondigden dat ik door een onderzoeksbureau benaderd zou worden.
ben benieuwd of die hier ook komen!quote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Deezertje het volgende:
In Duitsland komt de Lidl komende week met 3 nieuwe smaken. 2 espresso's (sterkte 5 en 9) en een Lungo sterkte 4 (doet denken aan de oranje cup). Loopt dus wel goed!
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Deezertje het volgende:
In Duitsland komt de Lidl komende week met 3 nieuwe smaken. 2 espresso's (sterkte 5 en 9) en een Lungo sterkte 4 (doet denken aan de oranje cup). Loopt dus wel goed!
Vandaag naar de Bijenkorf geweest, bij aankoop van 10 etuis kreeg ik een etui Cauca en een etui Santander gratis. Vanavond even proeven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef Kyran het volgende:
Iemand al de nieuwe limited edition geprobeerd? Cauca lijkt me niks voor mij, Santander misschien wel
Ik geloof dat het prijsverschil met l' or niet eens zo heel groot is, per kopje?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:37 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind Nespresso echt veel te duur.... Maar het is zo lekker invergelijking met LÓr
Nee dat klopt... Eigenlijk raar.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:37 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik geloof dat het prijsverschil met l' or niet eens zo heel groot is, per kopje?
Dus is Nespresso heul niet te duur maar wel veel lekkerder, tel uit je winstquote:Op maandag 31 maart 2014 17:38 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nee dat klopt... Eigenlijk raar.
Ben wel benieuwd, de bonen van AH excellent zijn niet verkeerd namelijk. (schoonvader heeft filterkoffie)quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef LD3 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand al geprobeerd of uberhaupt in de winkel zien liggen?
Nou ja, nespresso cupjes zoals L'Or of die andere (even de naam kwijt) zijn wel vaak in de bonus en dan een stuk goedkoper dan Nespresso.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:38 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dus is Nespresso heul niet te duur maar wel veel lekkerder, tel uit je winst
ja ik, de sterkere varianten geprobeerd, ik vond ze primaquote:Op maandag 31 maart 2014 17:40 schreef WJMW het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, de bonen van AH excellent zijn niet verkeerd namelijk. (schoonvader heeft filterkoffie)
quote:Met trots presenteert Nespresso de Lattissima Pro. Maak met een druk op het touchscreen een espresso, latte macchiato of cappuccino. Ontdek het ultieme gemak met deze state of the art machine: http://j.mp/1moeDHf. Welke functionaliteit van de Lattissima Pro spreekt jou het meeste aan en waarom?
En de smaak?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:05 schreef larry_flynt het volgende:
Ik drink op mijn werk nooit koffie omdat hij zo smerig is sinds ik een Nespresso heb
Vandaag bij de Action een doosje van elke smaak (2) die ze hadden meegenomen. De sterkste is qua prijs kwaliteit eigenlijk best prima.
Dan merk je het verschil idd. Ik neem thuis geen koffie voor ik naar mijn werk ga, wel na het werk. Of een andere dag. Nog net iets beter te pruimen dan Senseo bij een ander thuis. Gelukkig kan ik er altijd wat meer zoetigheid of melk indoen of om thee vragen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:05 schreef larry_flynt het volgende:
Ik drink op mijn werk nooit koffie omdat hij zo smerig is sinds ik een Nespresso heb
Vandaag bij de Action een doosje van elke smaak (2) die ze hadden meegenomen. De sterkste is qua prijs kwaliteit eigenlijk best prima.
ikwillem!quote:
zijn de cupjes zelf wel van goede kwaliteit? Volgens mij gaat van sommige nepcupjes je machine naar de knoppen, of is dat een broodje aap verhaalquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:19 schreef WJMW het volgende:
Ik heb afgelopen week de dark roast van ah excellent gedronken. Moet zeggen dat hij me erg goed smaakt! Tot nu toe vind ik geen enkele concurrent echt de moeite maar deze is mooi gebalanceerd en krachtig. Kost bijna 10ct minder per cup
Wat gek is met de commentaren die niet positief zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die Dark Roast van AH kwam met een 7.3 als tweede uit de espressocupjestest van Het Parool van van de week. Op één de Arpeggio met een 8, op drie de Ristretto met een 7,2.
Tegen de ristretto die positiever isquote:Nagtegaal: Te veel koffiesmaak voor espresso
Barrett: Slap voor espresso, zou hem opdrinken
Van Unen: Lekker bittertje, iets te vlak, zoethout?
quote:Nagtegaal: Romig, ruikt goed, niet uitgesproken
Barrett: Stroperige crema,, goede smaak
Van Unen: Mooie kleuren, structuur blijft mooi overeind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |