abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage donderdag 6 februari 2014 @ 21:08:22 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_136416195
(Vorige deel: Nespresso.. what else...Deel 15)



Ik heb besloten om een Nespresso aan te schaffen c_/ . (What else?)
Ik weet dat de capsules vrij duur zijn, maar als ik een gewoon apparaat zou kopen zou ik een goede willen, dus zo'n ¤ 700,- plus een echt goede bonen maler voor ¤ 300,-, goede koffie is goedkoper maar ook duur. Aanloopkosten zijn heel duur.
Maar uiteindelijk moet het ook goedkoper zijn. Alleen... dan ben ik nog steeds niet gegarandeerd van een echt goed bakje.
Ik moet trainen. Omscholen. Leren :?. Druk regelen. Voor onderhoud opsturen. Op temperatuur en maling letten... :{w.
Met alle respect naar de hand malers, branders en zetters, de keuze is mij duidelijk.
Nespresso. What else?
En welk model is mij ook al duidelijk. Gezien ik ook dol ben op cappucino's c_/ :


Nu even een polletje, wat is je favoriete smaak? De Lungo's heb ik voor de enkeling er nog in zitten, maar de de-cafs niet.
Dus ook die de-caf Lungo niet.

Poll: Kies je Favoriete Nespresso Capsule:
Ristretto_[blend]__[10]
Arpeggio__[blend]__[09]
Roma______[blend]__[08]
Livanto___[blend]__[06]
Volluto___[blend]__[04]
Cosi______[blend]__[03]
Indriya___[origen]_[10]
Rosabaya__[origen]_[06]
Dulsão____[origen]_[05]
Fortissio_[lungo]__[07]
Vivalto___[lungo]__[04]
Finezzo___[lungo]__[03]
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Verder kun je in dit draadje alles over Nespresso kwijt.

Kazaar (sterkte 12) is nu vast in het assortiment!

  donderdag 6 februari 2014 @ 21:15:19 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_136416583
Je oma gebruikte ook asbest kookplaatjes/pitjes en maakte de vloeren schoon met zand, zeep, soda en zoutzuur ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:21:34 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136416951
Je oma gebruikte azijn toen het binnenwerk van koper was, is tegenwoordig van aluminium, dat wordt aangetast door azijn.
48 cent voor een cup uitgeven, maar te gierig en eigenwijs om citroenzuur te gebruiken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage donderdag 6 februari 2014 @ 21:21:43 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_136416959
Ja en schoon dat t werd :Y
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:27:56 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_136417391
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Ja en schoon dat t werd :Y
Dat werd toch ook niet betwist?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_136417860
Maar wat bedoel je met citroenzuur, gewoon citroensap?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Redactie Frontpage donderdag 6 februari 2014 @ 21:53:27 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_136418867
accuzuur kan ook
pi_136419504
Ik kom hier even binnenstormen, mijn buurvrouw is lid van de nespresso club en vertelde dus dat ze laatst een aanbieding had gehad voor de Special T. Ik razend enthousiast, komt ze erachter dat ze de folders heeft weggegooid en niet meer weet wat de aanbieding was en ook niet of hij nog geldig was. Iemand van jullie die mij meer kan vertellen?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 08:02:48 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136428397
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar wat bedoel je met citroenzuur, gewoon citroensap?
Nee, gewoon citroenzuur, is een wit poeder wat je oplost in water

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136428786
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, gewoon citroenzuur, is een wit poeder wat je oplost in water

[ afbeelding ]
Nog nooit gezien! Dank je voor de tip!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 08:50:09 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136428841
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:46 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nog nooit gezien! Dank je voor de tip!
Ik koop het ik 5 kilo zakken (tientje op e-bay), en ontkalk daar alles mee, de douche, wc, rond kranen, waterkoker, espressomachine, filterkoffie apparaat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136428939
Ok! Dan ga ik eens op ebay kijken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136428993
nou net espresso van Nexpod Oro gehad, goed te doen! loopt netjes door je machine!
vanmiddag de ristretto van nexpod proberen

hm die citroenzuur moet ik ook eens voor neuzen dan (ziet er verdacht veel uit als het ontkalkgoedje wat je krijgt bij de senseo ... )

ps ervaring neppers lidl zie ik staan

die werken prima gaan goed in de machine lopen niet vast en zijn lekker!
alleen maar 3 smaken dat is jammer maar goed wie weet komt er meer
  vrijdag 7 februari 2014 @ 09:02:32 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136429014
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok! Dan ga ik eens op ebay kijken!
Er zijn twee kwaliteiten, levensmiddel kwaliteit en niet levensmiddelkwaliteit. Ik zou de eerste aanraden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136429018
Waarom nemen al die mensen die die nep cups lekker vinden nespresso? :?
De koffie kan er in geen enkel geval tippen aan de echte en dan betaal je overbodig veel voor de naam.
Prima om voor een naam te betalen als de kwaliteit daar is. Nu betaal je met die nep cups voor de kat zijn kut
  vrijdag 7 februari 2014 @ 09:03:11 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136429030
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:00 schreef mar10510 het volgende:
nou net espresso van Nexpod Oro gehad, goed te doen! loopt netjes door je machine!
vanmiddag de ristretto van nexpod proberen

hm die citroenzuur moet ik ook eens voor neuzen dan (ziet er verdacht veel uit als het ontkalkgoedje wat je krijgt bij de senseo ... )

ps ervaring neppers lidl zie ik staan

die werken prima gaan goed in de machine lopen niet vast en zijn lekker!
alleen maar 3 smaken dat is jammer maar goed wie weet komt er meer
Dat ontkalkingsgoedje is zeer waarschijnlijk citroenzuur idd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 09:03:52 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136429041
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:02 schreef Godtje het volgende:
Waarom nemen al die mensen die die nep cups lekker vinden nespresso? :?

Prijs lijkt mij.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136429071
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:02 schreef Godtje het volgende:
Waarom nemen al die mensen die die nep cups lekker vinden nespresso? :?
De koffie kan er in geen enkel geval tippen aan de echte en dan betaal je overbodig veel voor de naam.
Prima om voor een naam te betalen als de kwaliteit daar is. Nu betaal je met die nep cups voor de kat zijn kut
klopt maar ik woon in t hoge noorden, geen bijenkorf of boutique met nespresso hier
op internet betaal je 5 euro verzendkosten en ik ga niet een vermogen aan koffie bestellen terwijl ik bij god niet weet wat ik lekker vind!!
dus dan zo, en als ik in de buurt ben van een boutique dan sjees ik er eens langs en haal ik originele cups!

moeten ze i de bijenkorf Groningen ook maar even een boutique plaatsen :D
pi_136429163
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:05 schreef mar10510 het volgende:

[..]

klopt maar ik woon in t hoge noorden, geen bijenkorf of boutique met nespresso hier
op internet betaal je 5 euro verzendkosten en ik ga niet een vermogen aan koffie bestellen terwijl ik bij god niet weet wat ik lekker vind!!
dus dan zo, en als ik in de buurt ben van een boutique dan sjees ik er eens langs en haal ik originele cups!

moeten ze i de bijenkorf Groningen ook maar even een boutique plaatsen :D
Je kunt toch elke keer een paar etuis bestellen? Je hebt ook een box met verschillende smaken. Ok, het is een keer een grote uitgave. Maar dan heb je geen verzendkosten. Maar in de winkel moet je ook etuis van 10 stuks kopen, dus dat maakt niets uit!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136429188
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Prijs lijkt mij.
ja pris maar ook hoe makkelijk je het kunt krijgen....
qua prijs.... l'or hoef je dan echt niet te nemen met zijn 3,09 ... 31 cent per cupje terwijl nespresso 34-42 kost geloof ik?? plus dat ik een aantal lor cups had gekregen meesten waren jakkes en schijnt een crime voor machine te zijn...
ook zag ik bij jumbo nog een merkje staan.... ook absoluut niet te moeite waard qua prijs om mee te nemen.... en hetzelfde met velours noir bij albert heijn.... volgens mij net zo duur als de l'or...
pi_136429247
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:12 schreef mar10510 het volgende:

[..]

ja pris maar ook hoe makkelijk je het kunt krijgen....
qua prijs.... l'or hoef je dan echt niet te nemen met zijn 3,09 ... 31 cent per cupje terwijl nespresso 34-42 kost geloof ik?? plus dat ik een aantal lor cups had gekregen meesten waren jakkes en schijnt een crime voor machine te zijn...
ook zag ik bij jumbo nog een merkje staan.... ook absoluut niet te moeite waard qua prijs om mee te nemen.... en hetzelfde met velours noir bij albert heijn.... volgens mij net zo duur als de l'or...
Volgens mij moet je helemaal geen nespresso willen nemen als je op een paar centen let.
Of als het om het bestellen gaat een illy machine nemen welke gewoon bij de AH te koop zijn (Pads en poeder).

Met die nep cups zak je af naar een kwaliteit wat ook goedkoper te krijgen is buiten nespresso om.
pi_136429301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:05 schreef mar10510 het volgende:

[..]

klopt maar ik woon in t hoge noorden, geen bijenkorf of boutique met nespresso hier
op internet betaal je 5 euro verzendkosten en ik ga niet een vermogen aan koffie bestellen terwijl ik bij god niet weet wat ik lekker vind!!
dus dan zo, en als ik in de buurt ben van een boutique dan sjees ik er eens langs en haal ik originele cups!

moeten ze i de bijenkorf Groningen ook maar even een boutique plaatsen :D
Ik woon in Den Bosch en hier hebben we ook een boutique, daarvoor moet ik naar Utrecht of Eindhoven. Heb een paar samplesets besteld van koffie de eerste paar keer (tubetje van alles wat ons lekker leek) en daarna gewoon besteld wat veel werd gedronken met 200 cups / keer.
Enige verveel wat ik nu nog heb is de recyclezak waarvan de bezorger elke keer zegt dat hij niet weet wat hij er mee moet :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136429353
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik woon in Den Bosch en hier hebben we ook een boutique, daarvoor moet ik naar Utrecht of Eindhoven. Heb een paar samplesets besteld van koffie de eerste paar keer (tubetje van alles wat ons lekker leek) en daarna gewoon besteld wat veel werd gedronken met 200 cups / keer.
Enige verveel wat ik nu nog heb is de recyclezak waarvan de bezorger elke keer zegt dat hij niet weet wat hij er mee moet :')
haaahahaha geloof dat die bestemd is dat de cups retour kunnen voor hergebruik toch??
pi_136429412
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:23 schreef mar10510 het volgende:

[..]

haaahahaha geloof dat die bestemd is dat de cups retour kunnen voor hergebruik toch??
Ik gooi ze gewoon in de prullenbak...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136429436
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:26 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik gooi ze gewoon in de prullenbak...
ja om elke keer alles zo lang te sparen..... maar goed dat is de gedachte erachter hahaa
pi_136429465
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:27 schreef mar10510 het volgende:

[..]

ja om elke keer alles zo lang te sparen..... maar goed dat is de gedachte erachter hahaa
Ja nouja eer dat ik die zak vol heb..... zou niet weten waar ik hem neer moest zetten.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136429844
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja nouja eer dat ik die zak vol heb..... zou niet weten waar ik hem neer moest zetten.
Er komt altijd wel hele toffe oranje schimmel op te staan. En die zak staat hier ook echt een half jaar te meuren voordat we eens nieuwe cups bestellen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136429869
Die dingen flikker ik gewoon weg. Ik verzamel genoeg papier en plastic. Ga er niet mee slepen en doen.
Daarbij hebben die afvalverwerkers prima magneten die het er waarschijnlijk zo uitvissen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:13:48 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136430327
Ik gebruik die recyclezakken wel. Bestel elk kwartaal 200 cups en geef bij aflevering gewoon de volle zakken mee aan de PostNL bezorger. Nooit een probleem geweest.
Je kunt ze evt ook inleveren bij postkantoren.

Heb ze hier in de kelder staan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage vrijdag 7 februari 2014 @ 11:26:53 #30
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_136432179
Ik weiger om third party koffie erin te doen, heb gekozen voor nespresso dus koop de echte. Overweeg alleen navulcups om andere smaken te maken
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 februari 2014 @ 11:31:30 #31
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_136432312
Ik heb die cups van de Lidl (ristretto, dus de sterkste die ze hebben) van de week weggegooid. Het moet sterkte 10 zijn maar een 6 van Nespresso is sterker. Ik hou het wel bij de echte. Ik bestel mijn favoriete smaken, altijd zoveel dat ik geen verzendkosten hoef te betalen en dan kan ik wel weer een half jaartje voort.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_136433351
Ik gooi nog even mijn vraag erin.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik kom hier even binnenstormen, mijn buurvrouw is lid van de nespresso club en vertelde dus dat ze laatst een aanbieding had gehad voor de Special T. Ik razend enthousiast, komt ze erachter dat ze de folders heeft weggegooid en niet meer weet wat de aanbieding was en ook niet of hij nog geldig was. Iemand van jullie die mij meer kan vertellen?
  Redactie Frontpage vrijdag 7 februari 2014 @ 12:12:21 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_136433521
Ik koop meestal voor 40 euro zwart, paars en n etui 7 lungo voor gasten
pi_136433924
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik weiger om third party koffie erin te doen, heb gekozen voor nespresso dus koop de echte. Overweeg alleen navulcups om andere smaken te maken
Ik heb gebruik gemaakt van de ¤90,- koffie die bij de aanschaf van mijn toestel zat en heb dus ongeveer elke smaak die nespresso heeft.
Maar daarnaast koop ik ook andere cups. Hoe meer smaken, hoe leuker. (Al zijn ze niet allemaal geweldig, die van de lidl zijn oke, action valt tegen)
Nu het patent op de cups verlopen is hoop ik dat er nog veel meer verschillende op de markt gaan komen.
En een warme chocomel zou ook leuk zijn
c_/
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:32:56 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136434070
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:06 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik gooi nog even mijn vraag erin.

Thee uit cupjes? Het lijkt mij helemaal niks.
En je moet er dus ook een speciaal apparaat voor aanschaffen. De lekkerste thee maak je imo met verse, losse thee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:35:30 #36
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_136434162
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:51 schreef Godtje het volgende:
Die dingen flikker ik gewoon weg. Ik verzamel genoeg papier en plastic. Ga er niet mee slepen en doen.
Daarbij hebben die afvalverwerkers prima magneten die het er waarschijnlijk zo uitvissen.
Dat lijkt me sterk, met aluminium.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_136434442
hahaha Valentijn101
ipv chococupjes misschien een navulcupje bestellen van dat coffeeduck ding...
doe je daar chocopoeder in ? of cacoa?

chocomel vind ik het lekkerste met verse cacao of met verse chocolade, of nutella haha lepel nutella in hete melk en klaar ik gebruik sowieso liever melk omdat water te... waterig wordt ...
pi_136434680
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:35 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, met aluminium.
Ik wou het niet zeggen :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136434717
nexpod oro ristretto..... nouja smaakt prima maar.... ristretto???? moet toch goedddd sterk zijn uhm nee!
pi_136434987
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:43 schreef mar10510 het volgende:
hahaha Valentijn101
ipv chococupjes misschien een navulcupje bestellen van dat coffeeduck ding...
doe je daar chocopoeder in ? of cacoa?

chocomel vind ik het lekkerste met verse cacao of met verse chocolade, of nutella haha lepel nutella in hete melk en klaar ik gebruik sowieso liever melk omdat water te... waterig wordt ...
Met nutella? Werkt dat? Ohh, dat ga ik proberen. (Heb een nutellaverslaving, lepel het zo uit de pot hihi :@ )
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_136434990
mnou.... onze nespresso gaat er weer uit hahaha ik snap dat mensen de originele lekker vinden maar het is mij teveel gedoe om die te krijgen en echt te duur, sterkste senseo versis a la espresso smaak vind ik voor gewoon ook oke, en als ik echt zin heb in een lekkere espresso kan ik beter zo mini espresso maak dingetje kopen.... en die gebruiken met vers gemalen illy koffie dat is voor mij toch echt lekkerste en beste dan!!

eens kijken of ik mijn moeder blij kan maken met de nespresso :D
pi_136435051
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:02 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Met nutella? Werkt dat? Ohh, dat ga ik proberen. (Heb een nutellaverslaving, lepel het zo uit de pot hihi :@ )
jaaaaa echt lekker hoor hazelnoot hot choc...

gewoon melk koken in magnetron, en ongeveer 1 flinke zo'n... nouja grote theelepel ding.... (amerikaanse teaspoon) erin en goed roeren blijjjjjven roeren anders krijg je klontjes en das niks.... dot slagroom... wat mini marshmallows... yammy
pi_136435134
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:04 schreef mar10510 het volgende:

[..]

jaaaaa echt lekker hoor hazelnoot hot choc...

gewoon melk koken in magnetron, en ongeveer 1 flinke zo'n... nouja grote theelepel ding.... (amerikaanse teaspoon) erin en goed roeren blijjjjjven roeren anders krijg je klontjes en das niks.... dot slagroom... wat mini marshmallows... yammy
:9~ :9~ :9~ daar gaat mijn lijn _O-
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_136435152
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:02 schreef mar10510 het volgende:
mnou.... onze nespresso gaat er weer uit hahaha ik snap dat mensen de originele lekker vinden maar het is mij teveel gedoe om die te krijgen en echt te duur, sterkste senseo versis a la espresso smaak vind ik voor gewoon ook oke, en als ik echt zin heb in een lekkere espresso kan ik beter zo mini espresso maak dingetje kopen.... en die gebruiken met vers gemalen illy koffie dat is voor mij toch echt lekkerste en beste dan!!

eens kijken of ik mijn moeder blij kan maken met de nespresso :D
Wat is er teveel gedoe aan bestellen? Makkelijker kan bijna niet. Alleen ja je moet niet 1 etuis per keer willen bestellen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136435200
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:07 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~ daar gaat mijn lijn _O-
haaahaha _O-

ja tis niet t meest gezond maar wel lekker!!
net als die blokjes in de winkel, ik gooi er gewoon paar blokjes van een choco reep in en roer die te verkrijgen in alle smaken :p
of echt vers met cacao poeder
heb een hekel aan van die machinechocomel met die vieze poedertjes die altijd te waterig zijn :s

hoewel als je in zo koffiemachine iets neemt kun je beter espresso nemen dan heb je tenminste geen slootwater :P haha
pi_136435217
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat is er teveel gedoe aan bestellen? Makkelijker kan bijna niet. Alleen ja je moet niet 1 etuis per keer willen bestellen.
klopt tis denk ik gewoon niet voor mij weggelegd.... niks mis mee toch, hij kwam binnen waaien en waait nu vrolijk door naar een blije andere eigenaar :)
pi_136435591
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Thee uit cupjes? Het lijkt mij helemaal niks.
En je moet er dus ook een speciaal apparaat voor aanschaffen. De lekkerste thee maak je imo met verse, losse thee.
Ja en om dat apparaat gaat het dus. Daar zou voor Nespresso club leden een actie voor zijn.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:48:30 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136436505
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:22 schreef Mvr.Poes het volgende:

Ja en om dat apparaat gaat het dus. Daar zou voor Nespresso club leden een actie voor zijn.
Ik heb daar laatst volgens mij wel post over gehad, maar meteen bij het oud papier gegooid omdat ik het persoonlijk zo'n non- en onding vind. Bel anders even naar de klantenservice. Ik neem aan dat je Nespressoclublid bent?

Zet ik ondertussen even verse thee, O+ Lady Earl Grey van Levelt O+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136436908
hier intussen neuzen naar zo lieve moka express, bevalt me qua smaak beste
pi_136437429
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb daar laatst volgens mij wel post over gehad, maar meteen bij het oud papier gegooid omdat ik het persoonlijk zo'n non- en onding vind. Bel anders even naar de klantenservice. Ik neem aan dat je Nespressoclublid bent?

Zet ik ondertussen even verse thee, O+ Lady Earl Grey van Levelt O+ .
wij dachten "hey grappig, nespresso post :D " en daarna " oh bleh t gaat over een thee apparaat :{ :') " en toen inderdaad meteen de vuilnisbak in.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136439397
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb daar laatst volgens mij wel post over gehad, maar meteen bij het oud papier gegooid omdat ik het persoonlijk zo'n non- en onding vind. Bel anders even naar de klantenservice. Ik neem aan dat je Nespressoclublid bent?

Zet ik ondertussen even verse thee, O+ Lady Earl Grey van Levelt O+ .
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

wij dachten "hey grappig, nespresso post :D " en daarna " oh bleh t gaat over een thee apparaat :{ :') " en toen inderdaad meteen de vuilnisbak in.
Mijn buurvrouw dus net zo. Ik ben dus geen lid van de Nespresso club. :'( Vandaar dat ik benieuwd ben naar de aanbieding.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:16:09 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136439447
Dan kun je dus ook niet van die aanbieding gebruikmaken.
Laat je buurvrouw bellen. Misschien wil zij voor jou die aanbieding regelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage vrijdag 7 februari 2014 @ 16:15:32 #53
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_136441143
Kun je in die ducks ook babymelkpoeder doen?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 23:11:51 #54
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_136456193
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, gewoon citroenzuur, is een wit poeder wat je oplost in water

[ afbeelding ]
quote:
Ebay: 0 resultaten gevonden voor citroenzuur
Waar zoek jij dan op, Piet?
Ik wil ook wel wat van dat spul bestellen ^O^
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_136456252
Mocht iemand van jullie interesse hebben, ik heb mijn nespresso machine te koop staan ;) de magimix m190.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 7 februari 2014 @ 23:25:20 #56
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_136456600
Voorraadje weer aangevuld:





Ik hou wel van een stevig bakkie c_/
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  vrijdag 7 februari 2014 @ 23:30:54 #57
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_136456773
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

wij dachten "hey grappig, nespresso post :D " en daarna " oh bleh t gaat over een thee apparaat :{ :') " en toen inderdaad meteen de vuilnisbak in.
Same here, sorry :@

Gaat dus om dit ding van Nestlé
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 februari 2014 @ 08:51:11 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_136461551
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:11 schreef Papabear het volgende:

Waar zoek jij dan op, Piet?
Ik wil ook wel wat van dat spul bestellen ^O^
Duitse ebay, Papabear ;)

We kunnen eventueel wel samen een zak bestellen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 februari 2014 @ 08:51:40 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_136461553
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:25 schreef Papabear het volgende:
Voorraadje weer aangevuld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik hou wel van een stevig bakkie c_/
Ik mag jou wel ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 10:37:13 #60
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_136462743
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 08:51 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Duitse ebay, Papabear ;)

We kunnen eventueel wel samen een zak bestellen?
Oh, maakt dat nog verschil dan? Ik dacht dat Ebay gewoon Ebay was :X
Ik vind het prima hoor :)
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 08:51 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik mag jou wel ^O^
:D Insgelijks :*
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 februari 2014 @ 10:48:42 #61
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_136462931
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:37 schreef Papabear het volgende:

Oh, maakt dat nog verschil dan? Ik dacht dat Ebay gewoon Ebay was :X
Ik vind het prima hoor :)

:D Insgelijks :*
Voor mij is ebay automatisch ebay.de en ik gok voor Pietverdriet ook ;) Veel grotere sortering en voor dit soort dingen ook erg goedkoop. Ik ga wel eens neuzen (morgen, vandaag geen tijd)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_136463134
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:30 schreef Papabear het volgende:

[..]

Same here, sorry :@

Gaat dus om dit ding van Nestlé

Daar zag ik vannacht reclame van op tv (belgische zender volgens mij) het toestel zou nu ¤79,- kosten ipv ¤119,-

http://be.special-t.com/s(...)ijvLwCFbPItAoduQMABw
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:27:00 #63
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_136463747
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Voor mij is ebay automatisch ebay.de en ik gok voor Pietverdriet ook ;) Veel grotere sortering en voor dit soort dingen ook erg goedkoop. Ik ga wel eens neuzen (morgen, vandaag geen tijd)
Aha, weer wat geleerd. En voor mij heeft het geen haast hoor. Ik heb hem vorige maand nog ontkalkt met zo'n setje van Nespresso :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:00 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Daar zag ik vannacht reclame van op tv (belgische zender volgens mij) het toestel zou nu ¤79,- kosten ipv ¤119,-

http://be.special-t.com/s(...)ijvLwCFbPItAoduQMABw
Voor de echte theeliefhebbers zal het best een leuk ding zijn, maar ik drink alleen thee als ik ziek ben :P
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_136463871
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:30 schreef Papabear het volgende:

[..]

Same here, sorry :@

Gaat dus om dit ding van Nestlé

Klopt, dat ding is het.

Mijn buurvrouw had nog even naar de nespresso club gebeld maar de actie is dus al voorbij helaas....
Wel komt er 19 februari een nieuwe actie, member get member maar dan moet je dus wel iemand kennen die zo'n ding heeft.
pi_136463884
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:00 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Daar zag ik vannacht reclame van op tv (belgische zender volgens mij) het toestel zou nu ¤79,- kosten ipv ¤119,-

http://be.special-t.com/s(...)ijvLwCFbPItAoduQMABw
Bedankt voor de link! Eens kijken of ik daar wat mee kan.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:33:08 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136463895
Misschien heb je hier meer geluk: CUL / [thee] Nestlé Special-T
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 9 februari 2014 @ 13:12:55 #67
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_136500402
Koffie van AMS Roasters nog niet geproefd maar had ze een tweet gestuurd dat ik het niet zo tof vind dat ze zeggen meteen te sturen en dat vervolgens twee dagen later doen, waardoor PostNL waarschijnlijk komt als ik aan het werk ben. 5 minuten later een cadeaukaart in mijn mail! _O_
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_136516848
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Koffie van AMS Roasters nog niet geproefd maar had ze een tweet gestuurd dat ik het niet zo tof vind dat ze zeggen meteen te sturen en dat vervolgens twee dagen later doen, waardoor PostNL waarschijnlijk komt als ik aan het werk ben. 5 minuten later een cadeaukaart in mijn mail! _O_
^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_136594481
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Koffie van AMS Roasters nog niet geproefd maar had ze een tweet gestuurd dat ik het niet zo tof vind dat ze zeggen meteen te sturen en dat vervolgens twee dagen later doen, waardoor PostNL waarschijnlijk komt als ik aan het werk ben. 5 minuten later een cadeaukaart in mijn mail! _O_
UIt nieuwsgierigheid heb ik er ook 30 besteld, voor een lousy ¤ 7,50 en gratis verzending. Hoe ze het er voor kunnen doen?

De ronkende teksten op de website ten spijt (Een lungo van onze Indonesia Sumatra Sipangang Bolon, verse bonen voor een volle body, weinig aciditeit en een breed palet aan specerijen, cacao, chocolade en kersen), bleek het een zeer slap bakkie te zijn. Hoewel er een aangenaam koffie-aroma uit de zak met capsules opsteeg, smaakte de koffie zelf vooral naar niks. Geen breed palet aan specerijen, en cacao, kersen of chocola kon ik er ook niet in terugvinden. Laat staan koffie. :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:59:18 #70
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_136609218
Ik heb mijn cups van AMS Roasters ook vandaag binnen gehad en heb de espresso en deep espresso geproefd. De smaak van beide is vrij vlak en slap als je Arpeggio en Ristretto gewend bent. De afdronk van de espresso is wel veel sterker en blijft ook lekker lang hangen net zoals de Arpeggio. De deep espresso heeft dit dan weer niet al doet de naam anders vermoeden. De lungo moet ik nog proeven.

Koffie loopt wel erg goed door in tegenstelling tot andere niet Nespresso cups. Toch haalt het bij lange na niet om de Arpeggio of Ristretto te benaderen al vind ik dit wel de beste cups van de imitators.

Wat ik alleen echt niet snap is dat mijn cups 7,50 kosten, verzending voor mij gratis is maar de doos wel voor 6,75 gefrankeerd was. Veel winst zullen ze er dus niet op maken :P
pi_136609338
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:59 schreef Black-Hole het volgende:
Wat ik alleen echt niet snap is dat mijn cups 7,50 kosten, verzending voor mij gratis is maar de doos wel voor 6,75 gefrankeerd was. Veel winst zullen ze er dus niet op maken
Misschien een promo gedeelte, het lijkt me niet dat het altijd gratis verzenden zal blijven.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_136629598
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

Misschien een promo gedeelte, het lijkt me niet dat het altijd gratis verzenden zal blijven.
Behalve dat die lungo van AMS vrijwel geen smaak heeft, gaat het hefboompje van mijn Nespresso ook ineens veel zwaarder dan bij originele cupjes. Verder komt er niet gelijk koffie uit de uitloop, maar eerst een beetje water.

Conclusie: Het is alle waar naar zijn geld. Wie wil bezuinigen op Nespresso kan beter minder drinken dan overstappen op imitatiecupjes.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_136678362
Hallo,

Ik heb even een vraag voor degene die bekend zijn met de cashback aktie.
Ik heb vorige week via de website alle gegevens gescand en ingestuurd.
Maar hoe gaat het nu verder?

Ik heb verder nog niks gehoord van ze maar straks is er iets mis gegaan en moet ik alles opnieuw opsturen maar is de termijn waarin dat kan verstreken :D
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:30:51 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_136678493
Ik hoorde er ook niks van maar kreeg toen opeens mijn cupjes toegestuurd, collega had hetzelfde met cashback actie, kreeg paar weken later het geld opeens gestort zonder mail of wat dan ook qua communicatie.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_136684719
Oke bedankt, dan wacht ik het gewoon af.
Hoorde dat het wel een tijdje kan duren voor het geld op mijn rekening staat, maar dat zie ik dan vanzelf wel :)
pi_136715489
Iemand al ervaring met de nieuwe variations, de Masala chai?
Ik zag hem in de app staan..
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
pi_136719336
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:43 schreef Nyand het volgende:
Iemand al ervaring met de nieuwe variations, de Masala chai?
Ik zag hem in de app staan..
De beschrijving klinkt in ieder geval goed! Ben benieuwd. Misschien eens langs de boutique om een etui te kopen en uit te proberen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136719673
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:11 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

De beschrijving klinkt in ieder geval goed! Ben benieuwd. Misschien eens langs de boutique om een etui te kopen en uit te proberen!
Zou ik niet doen, is een mail over geweest:
Met een kleine meerderheid won de Cioccorosso. Toch bleef de nieuwsgierigheid
groot naar de Masala Chai Variations Grand Cru.
Daarom zal de Masala Chai nu tijdelijk en exclusief te verkrijgen zijn via
nespresso.com of de mobiele App en profiteert u tevens van gratis levering
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_136728689
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Zou ik niet doen, is een mail over geweest:
Met een kleine meerderheid won de Cioccorosso. Toch bleef de nieuwsgierigheid
groot naar de Masala Chai Variations Grand Cru.
Daarom zal de Masala Chai nu tijdelijk en exclusief te verkrijgen zijn via
nespresso.com of de mobiele App en profiteert u tevens van gratis levering
Ok! Ik heb geen mail gezien en als ik ze wil bestellen zie ik nergens iets terug over de gratis levering.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136806914
Gisteren de nepperts van de Lidl gehaald. Van alle drie de varianten 1 doosje, dus 30 cups voor 5,95.

Ik heb de Lungo en de Ristretto al geprobeerd. Smaakte niet verkeerd maar ik kan het nooit echt in 1 keer beoordelen en moet het toch wat vaker drinken om echt te zeggen hoe de smaak me bevalt. Ik dacht eerst ook dat Cafe Rene cups lekker waren maar die gingen me al heel snel tegen staan.
pi_136846043
quote:
Bestel nu uw favoriete Grands Crus voor 22:00 uur via nespresso.com
of de Nespresso app en wij leveren gratis* de volgende dag.
quote:
*Deze actie is geldig bij een minimale bestelling van 50 capsules. Nespresso levert de volgende dag indien u een bestelling plaatst op werkdagen voor 22:00 uur. Gratis levering vanaf 50 capsules geldt van 17 februari t/m 3 maart 2014.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:51:25 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_136871334
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

[..]

ik krijg die melding niet, ook niet als ik 50 cups of meer in mijn winkelmandje mik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_136881900
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef Molo het volgende:

[..]

ik krijg die melding niet, ook niet als ik 50 cups of meer in mijn winkelmandje mik
Dan is het account gekoppeld. Stond in mijn persoonlijke mailing
pi_137079892
Als ik 50 capsules wil bestellen en door zou gaan betaal ik geen verzendkosten (Levering aan huis, PostNL, Gratis).

Ik dacht dat dit pas vanaf 200 stuks zou moeten zijn?
- Gratis voor een bestelling van 200 capsules of meer
- ¤ 3,90 voor een bestelling van minder dan 200 capsules


Jezus ik let ook niet op, dat staat hier boven gepost.
Maar even gaan van profiteren dan, 100 stuks bestellen en dan dus zonder verzendkosten :)

Heb zelfs een mail er over gehad :')
pi_137165760
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:43 schreef Nyand het volgende:
Iemand al ervaring met de nieuwe variations, de Masala chai?
Ik zag hem in de app staan..
Ik vond het niet echt lekker, de sterke koffiesmaak wordt verpest door een zoetig smaakje.

Iemand ervaring met de cups van DE? Ik dronk laatst de paarse variant en die was redelijk te doen.
pi_137190223
Hebben mensen de V&D variant al geprobeerd? Wat zijn de ervaringen?
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_137374106
Dag mensen,

Sinds anderhalve maand heb ik de Magimix Citiz & Milk. Vind Nespresso heerlijke koffie. Af en toe gaat er iets echter niet helemaal goed, zo lijkt het.

Als je het apparaat laat doorlopen zonder cup erin, dan klinkt ie anders (er trilt meer). Als er wel een cup in zit, dan verdwijnen de trilgeluiden en hoor je enkel een zachtere constante brom. Niks geks aan. Nou gebeurt het soms dat hij ook met cup dat hardere/trillende geluid maakt. Hij loopt dan vaak ook sneller door en de koffie is veel wateriger. Na een half kopje gedronken te hebben lijkt de rest soms wel hele sterke thee (je kunt er bij wijze van spreken bijna doorheen kijken). Hij lekt nergens water en het kopje zit ongeveer net zo vol als bij een succesvolle kop. Met andere cups gebeurt dit niet. Ik heb dit alleen bij lungo's, nooit bij espresso.

Herkend iemand dit?

Samenvatting: koffie zetten gaat bijna altijd goed, alleen bij Lungo's loopt hij soms sneller door, is het geluid anders (harder en meer trillerig) en is de koffie wateriger. Hij lekt verder geen water.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
pi_137402877
quote:
Staat nog niet in mijn appie app. Heb ze ook nog niet in de winkel gezien. Heeft iemand ze al gedronken? En wat kosten ze?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_137404656
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:16 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Staat nog niet in mijn appie app. Heb ze ook nog niet in de winkel gezien. Heeft iemand ze al gedronken? En wat kosten ze?
2,70 en waarschijnlijk in de aanbieding goedkoper
pi_137405267
Perla is normaal al niet te zuipen. Verwacht er niks van (Zoals bij elke namaak op dit moment).
pi_137405420
Echt helemaal niks mis met die cupjes van de Lidl zeg ^O^
pi_137405441
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt helemaal niks mis met die cupjes van de Lidl zeg ^O^
Wel iets met je smaak dan
pi_137405459
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 08:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wel iets met je smaak dan
Heb je ze al geprobeerd?

Die van de kruidvat vond ik minder, je kon met rentepenten bestellen die waren niet ok, DE is ook maar zozo, maar die van de Lidl zijn echt prima.
pi_137405551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Heb je ze al geprobeerd?

Die van de kruidvat vond ik minder, je kon met rentepenten bestellen die waren niet ok, DE is ook maar zozo, maar die van de Lidl zijn echt prima.
Ja, en daar gaan we al. Die DE zijn niet te knagen. Niet te vergelijken met de echte net zoals de lidl.
Maar ik ga in herhaling vallen. Mensen die daar geen verschil tussen proeven vind ik behoorlijk idioot zat het nespresso format willen hebben. Als die kwaliteit goed genoeg is dan kan je beter met een goedkoper format koffie zetten. Hetzelfde voor mensen die nog betere koffie willen en kosten noch moeite willen sparen geen Nespresso moeten nemen.
pi_137405604
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ja, en daar gaan we al. Die DE zijn niet te knagen. Niet te vergelijken met de echte net zoals de lidl.
Maar ik ga in herhaling vallen. Mensen die daar geen verschil tussen proeven vind ik behoorlijk idioot zat het nespresso format willen hebben. Als die kwaliteit goed genoeg is dan kan je beter met een goedkoper format koffie zetten. Hetzelfde voor mensen die nog betere koffie willen en kosten noch moeite willen sparen geen Nespresso moeten nemen.
Lul niet zo slap joh :')

Noem een machine waar je goedkoper met een druk op de knop ristretto uit krijgt.

Ik wacht.
pi_137405629
Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik geen verschil proef, vriend. Ik zeg dat ik ze prima vind. Prima genoeg om niet als een debiel in de rij te staan bij de bijenkorf of koffie te moeten bestellen ( :')!!!!)
pi_137405644
quote:
13s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Lul niet zo slap joh :')

Noem een machine waar je goedkoper met een druk op de knop ristretto uit krijgt.

Ik wacht.
Vergeleken met die namaak cups voldoet zelfs een senseo :D
Waterige bende
pi_137405649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:08 schreef Godtje het volgende:

[..]

Vergeleken met die namaak cups voldoet zelfs een senseo :D
Waterige bende
Natuurlijk :') _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godjte heeft een nespressomachine dwars in zn anus zitten geloof ik.
pi_137405687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Natuurlijk :') _O-

[..]

Dat je smaakpapillen zijn aangetast kan ik niks aan doen. Prima toch als jij teveel wil betalen voor waterige bende en het prima is voor je. Past bij je.

Geniet er van! ^O^
pi_137405701
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat je smaakpapillen zijn aangetast kan ik niks aan doen. Prima toch als jij teveel wil betalen voor waterige bende en het prima is voor je. Past bij je.

Geniet er van! ^O^
Wie heeft nou de slechte smaakpapillen als hij notabene niet in staat is het verschil tussen senseo en nespresso te proeven :W
  woensdag 5 maart 2014 @ 09:13:25 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_137405735
Niets mis met nespresso, behalve de prijs van de capsules.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_137405756
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wie heeft nou de slechte smaakpapillen als hij notabene niet in staat is het verschil tussen senseo en nespresso te proeven :W
Dat verschil proef ik dus juist prima. Het ging om de nep cups. Nu alweer vergeten?
Dat jij de nep cups lekker vindt is zoals ik al zei prima voor je. Ik zeg alleen dat je teveel betaald voor een slechte namaak.
pi_137405773
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat verschil proef ik dus juist prima. Het ging om de nep cups. Nu alweer vergeten?
Dat jij de nep cups lekker vindt is zoals ik al zei prima voor je. Ik zeg alleen dat je teveel betaald voor een slechte namaak.
Nee, dat proef je dus niet, anders zou je deze opmerking niet maken

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:08 schreef Godtje het volgende:

[..]

Vergeleken met die namaak cups voldoet zelfs een senseo :D
Waterige bende
pi_137406730
ga lekker janken omdat iemand iets lekker vindt

hoe dom kan je zijn
  Forum Admin woensdag 5 maart 2014 @ 10:17:25 #106
35723 crew  GGMM
pi_137407119
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:02 schreef Tyron het volgende:
ga lekker janken omdat iemand iets lekker vindt

hoe dom kan je zijn
Het is natuurlijk wel apart dat je Eriksen lekker vindt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137407212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel apart dat je Eriksen lekker vindt.
en dat jij nicki minaj lekker vindt betekent dat je een slechte smaak hebt :)
  Forum Admin woensdag 5 maart 2014 @ 10:25:37 #108
35723 crew  GGMM
pi_137407318
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:21 schreef Tyron het volgende:

[..]

en dat jij nicki minaj lekker vindt betekent dat je een slechte smaak hebt :)
:{

Weet je zeker dat je deze kant op wil?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137407362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

:{

Weet je zeker dat je deze kant op wil?
zoals nicki minaj ooit zei

"Put the pussy on his record. (mhm, that tickles)"
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:29:57 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137407404
Ksst! Terug naar VBL.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Forum Admin woensdag 5 maart 2014 @ 10:31:05 #111
35723 crew  GGMM
pi_137407428
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:29 schreef Copycat het volgende:
Ksst! Terug naar VBL.
Zo praat je maar tegen je huisdier.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:32:12 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137407457
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:31 schreef GGMM het volgende:

Zo praat je maar tegen je huisdier.
Opzouten naar je voetbalforumpje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_137407466
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:29 schreef Copycat het volgende:
Ksst! Terug naar VBL.
Uh, wij zijn toevallig heel culinair hoor :?

Ik heb hier zelfs een uiterst succesvol topic.
  Forum Admin woensdag 5 maart 2014 @ 10:35:07 #114
35723 crew  GGMM
pi_137407509
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Opzouten naar je voetbalforumpje.
Nee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137588758


Iemand al geprobeerd of uberhaupt in de winkel zien liggen?
  Redactie Frontpage maandag 10 maart 2014 @ 18:44:38 #116
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137588897
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef LD3 het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand al geprobeerd of uberhaupt in de winkel zien liggen?
Neppers ga ik niet proberen
pi_137589062
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Neppers ga ik niet proberen
Bedankt voor je zeer nuttige toevoeging.
pi_137589151
Heb de perla lungo gehaald. Best te drinken voor een niet nespresso.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Redactie Frontpage maandag 10 maart 2014 @ 18:53:15 #119
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137589241
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:48 schreef LD3 het volgende:

[..]

Bedankt voor je zeer nuttige toevoeging.
Graag gedaan

Maar het is gewoon geen nespresso
  maandag 10 maart 2014 @ 20:17:03 #120
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_137593122
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:53 schreef SunChaser het volgende:
Maar het is gewoon geen nespresso
Jep, idem hier. Alle imitaties die ik geproefd hebben vielen (heel erg) tegen. Nog geen enkele imitatie gevonden die net zo sterk en goed van smaak is als de Arpeggio en Ristretto cups.
pi_137607702
Niemand die dit herkent?

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:51 schreef Valid het volgende:
Dag mensen,

Sinds anderhalve maand heb ik de Magimix Citiz & Milk. Vind Nespresso heerlijke koffie. Af en toe gaat er iets echter niet helemaal goed, zo lijkt het.

Als je het apparaat laat doorlopen zonder cup erin, dan klinkt ie anders (er trilt meer). Als er wel een cup in zit, dan verdwijnen de trilgeluiden en hoor je enkel een zachtere constante brom. Niks geks aan. Nou gebeurt het soms dat hij ook met cup dat hardere/trillende geluid maakt. Hij loopt dan vaak ook sneller door en de koffie is veel wateriger. Na een half kopje gedronken te hebben lijkt de rest soms wel hele sterke thee (je kunt er bij wijze van spreken bijna doorheen kijken). Hij lekt nergens water en het kopje zit ongeveer net zo vol als bij een succesvolle kop. Met andere cups gebeurt dit niet. Ik heb dit alleen bij lungo's, nooit bij espresso.

Herkend iemand dit?

Samenvatting: koffie zetten gaat bijna altijd goed, alleen bij Lungo's loopt hij soms sneller door, is het geluid anders (harder en meer trillerig) en is de koffie wateriger. Hij lekt verder geen water.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
pi_137738455
Hebben jullie dit ook gehad?
quote:
Geacht Nespresso Lid,

Nespresso heeft TNS, een marktonderzoeksbureau, gevraagd een jaarlijks onderzoek uit te voeren onder zijn leden om meer te weten te komen over hun mening en in welke mate ze tevreden zijn over de aangeboden producten en diensten. Het doel is het nog verder verbeteren van het Nespresso systeem.
Deze enquęte moet ingevuld worden door de persoon in uw gezin die het vaakst Nespresso drinkt. .
Als u deze persoon bent, en bereid bent om te worden geīnterviewd, klik dan op deze link :
[link]
Als u niet die persoon bent, vraag hem/haar dan of hij/zij akkoord gaat om deze enquęte in te vullen, en klik op de bovenstaande link.
De enquęte zal ongeveer 35 minuten duren.
Goed, soms wil ik wel eventjes zo'n onderzoekje invullen. Zeker als er onder de respondenten een prijsje verloot wordt. Maar dit slaat nergens op. Of je even dik een half uur vragen wilt gaan beantwoorden voor Jan Lul.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 18:24:17 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_137738990
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:04 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie dit ook gehad?

[..]

Goed, soms wil ik wel eventjes zo'n onderzoekje invullen. Zeker als er onder de respondenten een prijsje verloot wordt. Maar dit slaat nergens op. Of je even dik een half uur vragen wilt gaan beantwoorden voor Jan Lul.
zijn altijd genoeg mensen die erin trappen, of het nou echt van Nespresso afkomstig is of vette fishing is ;)

Ik vul het vrijwel nooit in, maar als ik het doe vul ik expres een verkeerde naam en adres in of onzin antwoorden, bijv. bij vragen over gezinssamenstelling of inkomen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_137739028
Naam en adres? Dat wordt echt nooit gevraagd. Hooguit je email, om je informeren over de gewonnen prijs.

Het komt wel echt van Nespresso. Ik heb eerder een mailtje van Nespresso gehad waarin ze aankondigden dat ik door een onderzoeksbureau benaderd zou worden.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 18:55:05 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_137739936
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef k_man het volgende:
Naam en adres? Dat wordt echt nooit gevraagd. Hooguit je email, om je informeren over de gewonnen prijs.

Het komt wel echt van Nespresso. Ik heb eerder een mailtje van Nespresso gehad waarin ze aankondigden dat ik door een onderzoeksbureau benaderd zou worden.
Naam en adres had je al eerder ingevuld, dat wordt middels je email zeer envoudig gekoppeld aan alles wat je daarna nog invult.

Ah, ja, dat wist ik niet. Ik koop te weinig want ik krijg al die mails niet :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_137839963
Twee nieuwe smaken: Santander en Cauca

0,42 per cupje... gaat ook helemaal nergens meer over.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 maart 2014 @ 19:22:33 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_137975170
Iemand al de nieuwe limited edition geprobeerd? Cauca lijkt me niks voor mij, Santander misschien wel
pi_138285967
Eindelijk ook een Nepressoautomaat gekocht. Ik ben dolgelukkig c_/
pi_138337366
In Duitsland komt de Lidl komende week met 3 nieuwe smaken. 2 espresso's (sterkte 5 en 9) en een Lungo sterkte 4 (doet denken aan de oranje cup). Loopt dus wel goed!
  zondag 30 maart 2014 @ 20:38:56 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138338206
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Deezertje het volgende:
In Duitsland komt de Lidl komende week met 3 nieuwe smaken. 2 espresso's (sterkte 5 en 9) en een Lungo sterkte 4 (doet denken aan de oranje cup). Loopt dus wel goed!
ben benieuwd of die hier ook komen!

Die van de AH zijn wonder boven wonder eigenlijk prima drinkbaar, had ik niet verwacht, gezien ik hun "losse" koffie niet te pruimen vind.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_138347000
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Deezertje het volgende:
In Duitsland komt de Lidl komende week met 3 nieuwe smaken. 2 espresso's (sterkte 5 en 9) en een Lungo sterkte 4 (doet denken aan de oranje cup). Loopt dus wel goed!
*O* *O* *O* en nog meer te kiezen
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 maart 2014 @ 13:22:21 #132
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138360120
De Santander, Cauca en Masala Chai binnen. Santander nog niet geproefd. Cauca smaakte prima. Masala Chai interessant; weet nog niet of ik 'm nou heel lekker vind of juist heel vies.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:17:30 #133
62964 Little_Acorn
You would know
pi_138362056
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef Kyran het volgende:
Iemand al de nieuwe limited edition geprobeerd? Cauca lijkt me niks voor mij, Santander misschien wel
Vandaag naar de Bijenkorf geweest, bij aankoop van 10 etuis kreeg ik een etui Cauca en een etui Santander gratis. Vanavond even proeven.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_138369185
Ik vind Nespresso echt veel te duur.... Maar het is zo lekker invergelijking met LĶr
pi_138369198
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:37 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind Nespresso echt veel te duur.... Maar het is zo lekker invergelijking met LĶr
Ik geloof dat het prijsverschil met l' or niet eens zo heel groot is, per kopje?
Mokkel met stuntstok
pi_138369210
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:37 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik geloof dat het prijsverschil met l' or niet eens zo heel groot is, per kopje?
Nee dat klopt... Eigenlijk raar.
pi_138369219
Maar L'Or is wel vaak in de aanbieding bij de AH...
pi_138369220
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:38 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Nee dat klopt... Eigenlijk raar.
Dus is Nespresso heul niet te duur maar wel veel lekkerder, tel uit je winst :Y
Mokkel met stuntstok
pi_138369259
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef LD3 het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand al geprobeerd of uberhaupt in de winkel zien liggen?
Ben wel benieuwd, de bonen van AH excellent zijn niet verkeerd namelijk. (schoonvader heeft filterkoffie)
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_138369273
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:38 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Dus is Nespresso heul niet te duur maar wel veel lekkerder, tel uit je winst :Y
Nou ja, nespresso cupjes zoals L'Or of die andere (even de naam kwijt) zijn wel vaak in de bonus en dan een stuk goedkoper dan Nespresso.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:00:24 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138371678
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:40 schreef WJMW het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd, de bonen van AH excellent zijn niet verkeerd namelijk. (schoonvader heeft filterkoffie)
ja ik, de sterkere varianten geprobeerd, ik vond ze prima :)
Machine heeft wel iets meer moeite met dicht/open klappen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_138435561
quote:
Met trots presenteert Nespresso de Lattissima Pro. Maak met een druk op het touchscreen een espresso, latte macchiato of cappuccino. Ontdek het ultieme gemak met deze state of the art machine: http://j.mp/1moeDHf. Welke functionaliteit van de Lattissima Pro spreekt jou het meeste aan en waarom?
pi_138439908
Vind hem eigenlijk best wel heel erg lelijk....
  donderdag 10 april 2014 @ 14:41:55 #144
370431 drakin
vurig typje
pi_138727227
Ruilen voor de mijne? Ik kan geen melkschuim maken en alleen espresso of lungo kiezen.
Maar sinds ik deze koffie thuis zet, vind ik bijna nergens anders dan thuis meer de koffie te drinken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_138732362
Ik drink op mijn werk nooit koffie omdat hij zo smerig is sinds ik een Nespresso heb :')

Vandaag bij de Action een doosje van elke smaak (2) die ze hadden meegenomen. De sterkste is qua prijs kwaliteit eigenlijk best prima.
pi_138733177
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:05 schreef larry_flynt het volgende:
Ik drink op mijn werk nooit koffie omdat hij zo smerig is sinds ik een Nespresso heb :')

Vandaag bij de Action een doosje van elke smaak (2) die ze hadden meegenomen. De sterkste is qua prijs kwaliteit eigenlijk best prima.
En de smaak?
Mokkel met stuntstok
  donderdag 10 april 2014 @ 17:45:51 #147
370431 drakin
vurig typje
pi_138733658
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:05 schreef larry_flynt het volgende:
Ik drink op mijn werk nooit koffie omdat hij zo smerig is sinds ik een Nespresso heb :')

Vandaag bij de Action een doosje van elke smaak (2) die ze hadden meegenomen. De sterkste is qua prijs kwaliteit eigenlijk best prima.
Dan merk je het verschil idd. Ik neem thuis geen koffie voor ik naar mijn werk ga, wel na het werk. Of een andere dag. Nog net iets beter te pruimen dan Senseo bij een ander thuis. Gelukkig kan ik er altijd wat meer zoetigheid of melk indoen of om thee vragen.

Wat kosten de cupjes bij de action? Hier heb ik ze nog niet gezien, ik heb wel toen ik het apparaat net had via dealdonkey 400 cups erbij gekocht.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_138734651
Ik heb tot nu toe alleen de sterkste (4 stippen van de 5) op. De prijs is (en dan moet ik even spieken op mijn bonnetje) 1,89 voor 10 stuks. Ik dacht voor die prijs kan ik ze wel proberen!
De smaak valt mij alles mee. Het haalt natuurlijk niet de smaak van de echte Nespresso, maar prima koffie voor even snel tussendoor.
  donderdag 10 april 2014 @ 18:43:12 #149
370431 drakin
vurig typje
pi_138735294
Voor tussendoorkoffie heb ik navulbare cups van coffeduck. Kun je je eigen koffie indoen.
Ik heb die tegelijk met het apparaat aangeschaft omdat ik nog wel regelmatig biologische koffie wil drinken of zelf koffiebonen malen in in zo'n navulbaar cupje doen, ook heel lekker.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 april 2014 @ 19:20:30 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138736639
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:44 schreef Godtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ikwillem!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_138739013
De nieuwe smaken van de lidl bevallen ook goed. Prima bakkie voor een goede prijs.
Heeft iemand de cups van de hema al gehad?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_138753886
Ik heb afgelopen week de dark roast van ah excellent gedronken. Moet zeggen dat hij me erg goed smaakt! Tot nu toe vind ik geen enkele concurrent echt de moeite maar deze is mooi gebalanceerd en krachtig. Kost bijna 10ct minder per cup
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_138754259
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:19 schreef WJMW het volgende:
Ik heb afgelopen week de dark roast van ah excellent gedronken. Moet zeggen dat hij me erg goed smaakt! Tot nu toe vind ik geen enkele concurrent echt de moeite maar deze is mooi gebalanceerd en krachtig. Kost bijna 10ct minder per cup
zijn de cupjes zelf wel van goede kwaliteit? Volgens mij gaat van sommige nepcupjes je machine naar de knoppen, of is dat een broodje aap verhaal
pi_138756580
Die Dark Roast van AH kwam met een 7.3 als tweede uit de espressocupjestest van Het Parool van van de week. Op één de Arpeggio met een 8, op drie de Ristretto met een 7,2.
pi_138756761
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die Dark Roast van AH kwam met een 7.3 als tweede uit de espressocupjestest van Het Parool van van de week. Op één de Arpeggio met een 8, op drie de Ristretto met een 7,2.
Wat gek is met de commentaren die niet positief zijn

quote:
Nagtegaal: Te veel koffiesmaak voor espresso
Barrett: Slap voor espresso, zou hem opdrinken
Van Unen: Lekker bittertje, iets te vlak, zoethout?
Tegen de ristretto die positiever is

quote:
Nagtegaal: Romig, ruikt goed, niet uitgesproken
Barrett: Stroperige crema,, goede smaak
Van Unen: Mooie kleuren, structuur blijft mooi overeind
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:49:07 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138778831
Teveel koffiesmaak :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:49:56 #157
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_138778869
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:49 schreef Molo het volgende:
Teveel koffiesmaak :')
Voor espresso
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:50:27 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138778897
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Voor espresso
ja, dat is toch nog steeds een :') waardig, of mis ik iets essentieels? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 april 2014 @ 09:30:53 #159
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_138790171
Koffie die naar koffie smaakt :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_138790947
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Koffie die naar koffie smaakt :{w
Er schijnt zelfs thee te zijn met theesmaak :o
pi_138802478
De cups van AH excellent zijn prima van smaak. Het perforeren van
de capsule gaat behoorlijk zwaar. Ik ben toch altijd bang dat mijn machine
stuk gaat.....wat heb ik dan verdiend? Niks.....dus ik koop de orginele
Nespresso cups.
pi_138884341
Sinds vandaag ook lid van de Nespressoclub, heb een Nespresso Essenza gekregen. Pas drie kopjes koffie uit gedronken en nu al verliefd op. Top apparaat.

Nu zag ik dat ik als welkomsactie een pakket met 250 cupjes kan kopen, is deze de moeite waard of kan ik dit beter links laten liggen? Ben sowieso opzoek naar een stijlvol opbergsysteem voor de cupjes. Iemand daar nog aanraders voor?
pi_138894852
Ik had een aanbieding van ¤90,- koffie bij de machine. Ik heb toen niet het pakket genomen (omdat daar ook cafeinevrije koffie bij zit) maar gewoon los elke smaak die ze hebben gepakt. Dat kan ik je aanraden. Kun je rustig uitproberen welke je het lekkerst vind en het is ook leuk om bezoek de keuze te geven.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:15:48 #164
370431 drakin
vurig typje
pi_138911813
Afgelopen weekend nieuwe smaken van de Jumbo geprobeerd, waren voor 2 euro per pakje in de aanbieding. Alleen staat op elke verpakking van alles waar het naar zou moeten smaken, koekjes, karamel etc... maar nergens op de verpakking een ingrediëntenlijst te vinden.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:17:19 #165
370431 drakin
vurig typje
pi_138911873
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:44 schreef valentijn101 het volgende:
Ik had een aanbieding van ¤90,- koffie bij de machine. Ik heb toen niet het pakket genomen (omdat daar ook cafeinevrije koffie bij zit) maar gewoon los elke smaak die ze hebben gepakt. Dat kan ik je aanraden. Kun je rustig uitproberen welke je het lekkerst vind en het is ook leuk om bezoek de keuze te geven.
Afgelopen najaar was er zo'n aanbieding, pakket koffie bij aankoop van het apparaat of een deel geld terug. Ik heb voor 50 euro koffie uitgezocht toen maar geen mogelijkheid tot een compleet pakket gezien daar.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_138912458
Ik zag gisteren bij de Appie dat je ook een soort Basic/euroshopper Nespresso cups kan kopen. Zijn van Swiss dacht ik. Heb ze niet gekocht, maar zal ze eens proberen.
pi_138913473
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef drakin het volgende:
Afgelopen weekend nieuwe smaken van de Jumbo geprobeerd, waren voor 2 euro per pakje in de aanbieding. Alleen staat op elke verpakking van alles waar het naar zou moeten smaken, koekjes, karamel etc... maar nergens op de verpakking een ingrediëntenlijst te vinden.
Plus heeft ze nu in de aanbieding 1,49 euro per doosje. Normaal 2,49. Kan je zien wat voor winst ze erop maken. Laat staan Nespresso zelf voor 4 euro.
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:43:40 #168
370431 drakin
vurig typje
pi_138914687
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Plus heeft ze nu in de aanbieding 1,49 euro per doosje. Normaal 2,49. Kan je zien wat voor winst ze erop maken. Laat staan Nespresso zelf voor 4 euro.
We hebben hier geen Plus, maar 1,49 is wel een stuk aantrekkelijker. Als het nou ook nog goed smaakt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_138917512
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zag gisteren bij de Appie dat je ook een soort Basic/euroshopper Nespresso cups kan kopen. Zijn van Swiss dacht ik. Heb ze niet gekocht, maar zal ze eens proberen.
Die zijn best te drinken c_/

Die van de Hema vallen ook best mee. Al hebben ze een enorme koffiesmaak.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:03:29 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138918352
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Die zijn best te drinken c_/

Die van de Hema vallen ook best mee. Al hebben ze een enorme koffiesmaak.
SCHANDELIJK!!! :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_139004616
Cups van de plus zijn goed te doen!
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
  woensdag 23 april 2014 @ 14:10:34 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139179699
quote:
Een cameraploeg in de tuin vinden we niet meer dan normaal, we lezen gewoon de krant. Maar zodra er een koffiedrone landt, zijn we enorm verrast.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139179745
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een cameraploeg in de tuin vinden we niet meer dan normaal, we lezen gewoon de krant. Maar zodra er een koffiedrone landt, zijn we enorm verrast.
We zitten ook altijd buiten te lezen. Of is dat de afspraak met de your time service?
Prima! We komen het brengen maar jij moet buiten zitten!!!
pi_139188713
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een cameraploeg in de tuin vinden we niet meer dan normaal, we lezen gewoon de krant. Maar zodra er een koffiedrone landt, zijn we enorm verrast.
Ik vind het wel grappig, en ja de volgende dag heb ik de capsules in huis. Hulde.
Die drone zou ik stiekem in de schuur proppen :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_139188957
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:37 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind Nespresso echt veel te duur.... Maar het is zo lekker invergelijking met LĶr
Bij kassa was een uitzending over coffee cups, Bijenkorf stond op nummer 1 maar was
meteen ook de duurste en op drie kwamen de cups van de Action uit de bus en dat waren
ook meteen de goedkoopste geloof ik.

quote:
Test: espressocups
We testen koffiecups die passen in een Nespresso-apparaat. Zijn de goedkopere alternatieven net zo goed als het eigen merk Nespresso?
http://kassa.vara.nl/tv/u(...)ng/kassa-d31ca1edd6/
pi_139189018
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Bij kassa was een uitzending over coffee cups, Bijenkorf stond op nummer 1 maar was
meteen ook de duurste en op drie kwamen de cups van de Action uit de bus en dat waren
ook meteen de goedkoopste geloof ik.

[..]

http://kassa.vara.nl/tv/u(...)ng/kassa-d31ca1edd6/
Heb jij zo'n ding dan ? Ze passen nl. niet altijd. :)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_139189037
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef Soury het volgende:

[..]

Heb jij zo'n ding dan ? Ze passen nl. niet altijd. :)
Nee, maar ik ben er over aan het denken...
pi_139189090
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben er over aan het denken...
Weer wat om over na te denken dan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_139189113
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Weer wat om over na te denken dan
Ja, houdt me lekker van de straat zullen we maar denken
pi_139189280
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, houdt me lekker van de straat zullen we maar denken
Die cups zijn 30 cent per kopje. Dat bedoel ik, en misschien passen alle cuppies wel in de laatste machines, maar die goedkope van de Lidl doen het niet in mijn apparaat. Ik drink maar één kopje per dag, vriend van me wel twintig. Dat is nogal een verschil. Denk daar over na.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_139189312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Die cups zijn 30 cent per kopje. Dat bedoel ik, en misschien passen alle cuppies wel in de laatste machines, maar die goedkope van de Lidl doen het niet in mijn apparaat. Ik drink maar één kopje per dag, vriend van me wel twintig. Dat is nogal een verschil. Denk daar over na.
Ik denk er over na, daarom volg ik nu ook dit topic, bedankt voor de tip.
pi_139189707
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk er over na, daarom volg ik nu ook dit topic, bedankt voor de tip.
Je hoeft het niet nog een keer uit te leggen hoor. Het is iig tien keer beter dan die senseo meuk.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_139189735
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Je hoeft het niet nog een keer uit te leggen hoor. Het is iig tien keer beter dan die senseo meuk.
oke
  woensdag 23 april 2014 @ 19:27:55 #186
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139189806
Hoeveel koffie drinken jullie, fan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139189899
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoeveel koffie drinken jullie, fan?
Ik 2 per dag, maar die Griek wel meer, als hij vrij is bijna de hele dag door :P dus het moet
ook weer niet té duur, ik vind die senseo wel prima, maar hij wil zo'n nespresso ding,
want hij vind senseo net slootwater :+
  woensdag 23 april 2014 @ 19:32:51 #188
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139189957
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik 2 per dag, maar die Griek wel meer, als hij vrij is bijna de hele dag door :P dus het moet
ook weer niet té duur, ik vind die senseo wel prima, maar hij wil zo'n nespresso ding,
want hij vind senseo net slootwater :+
Neem een automaat met bonen, scheelt klauwen met geld. Nespresso is 4-8 keer duurder per kopje.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139189971
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Neem een automaat met bonen, scheelt klauwen met geld. Nespresso is 4-8 keer duurder per kopje.
Welk apparaat, heb je een suggestie? :@

niet ál te duur oO<
pi_139190015
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik 2 per dag, maar die Griek wel meer, als hij vrij is bijna de hele dag door :P dus het moet
ook weer niet té duur, ik vind die senseo wel prima, maar hij wil zo'n nespresso ding,
want hij vind senseo net slootwater :+
Dan zou ik voor een ouderwets koffie apparaat gaan en lekkere koffie halen bij Simon Levelt, neem je gelijk lekkere thee mee :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 19:36:16 #191
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139190073
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Welk apparaat, heb je een suggestie? :@
Weet dat Jura heel erg goed is, maar ben verder niet bekend met volautomaten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139190146
Ik zat ook over zo'n ding te denken..



Die hadden we vroeger, volgens mij was dat ook wel lekkere koffie, tenminste als je goeie koffie gebruikt, ik weet het gewoon niet :D er is zovéél keuze tegenwoordig dat ik het niet weet ...
pi_139190186
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Weet dat Jura heel erg goed is, maar ben verder niet bekend met volautomaten.
pffffffff die zijn wel duur Piet :@

http://www.koffiediscount(...)iT970CFczItAoddkQAUA
  woensdag 23 april 2014 @ 19:48:53 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139190560
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zat ook over zo'n ding te denken..

[ afbeelding ]

Die hadden we vroeger, volgens mij was dat ook wel lekkere koffie, tenminste als je goeie koffie gebruikt, ik weet het gewoon niet :D er is zovéél keuze tegenwoordig dat ik het niet weet ...
Is een niet zo gezonde variant koffie.

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=5534
The love you take is equal to the love you make.
pi_139190671
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is een niet zo gezonde variant koffie.

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=5534
Ach het is vooral een omslachtig ding, staat leuk voor de visite. Gewoon filter apparaat en lekkere koffie kopen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_139190721
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is een niet zo gezonde variant koffie.

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=5534
Doe maar niet dan... ik wil hem nog wel even houden...
  woensdag 23 april 2014 @ 19:52:59 #197
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139190734
Maakt het uit wat voor Nespresso apparaat je neemt? Hoeft maar voor 1 persoon per keer te zijn. Ik neem aan dat de koffie die er uit komt van hetzelfde kwaliteit is.

Ik heb al een Dolce Gusto apparaat maar deze wil ik ook wel toevoegen aan m'n collectie :P
pi_139190783
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maakt het uit wat voor Nespresso apparaat je neemt? Hoeft maar voor 1 persoon per keer te zijn. Ik neem aan dat de koffie die er uit komt van hetzelfde kwaliteit is.

Ik heb al een Dolce Gusto apparaat maar deze wil ik ook wel toevoegen aan m'n collectie :P
Het ging even over het gebruik qua geld c_/
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 19:59:06 #199
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139191257
quote:
Ah.. die ga ik effe laten zien :P
  woensdag 23 april 2014 @ 20:08:56 #201
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139191359
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah.. die ga ik effe laten zien :P
Ik zie bij Wehkamp de EN660 die is goedkoper

Ik kan helaas niet zien welke beter, de E520 of de E660.
pi_139191398
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Neem een automaat met bonen, scheelt klauwen met geld. Nespresso is 4-8 keer duurder per kopje.
Dat is wel heel erg in het nadeel van Nespresso en lijkt me sterk overdreven.
Op een koffieforum (koffiepraat.nl) vond ik dat er uiteindelijk maar een verschil van enkele centen per tasje zou zijn. Neem daarna nog de dure machine en het duurt zeer lang alvorens je voordeel doet!
Registreer je bij Betfair via deze code: QCU4LHHDH
en je bent voor eeuwig mijn vriend ;-)
pi_139191454
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah.. die ga ik effe laten zien :P
Dat zijn ook cupjes he? a 30/40 cent per stuk. Googel eens goed :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:15:17 #204
370431 drakin
vurig typje
pi_139191636
Je hebt ze simpeler en goedkoper, ik heb er slechts 69 euro voor betaald en kreeg er 50 euro koffie bij.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 23 april 2014 @ 20:18:23 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139191768
Ik heb een simpele Pixie en een losse aeroccino. Doet het prima. Ik drink gemiddeld drie kopjes per dag plus misschien zes visitekopjes per week.

Drink je elke dag sloten koffie, is Nespresso niet de beste (economisch gezien) keuze.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 april 2014 @ 20:18:34 #206
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139191776
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:15 schreef drakin het volgende:
Je hebt ze simpeler en goedkoper, ik heb er slechts 69 euro voor betaald en kreeg er 50 euro koffie bij.
Mja ik wil er bij zo'n melkschuim ding bij, :P

Wehkamp kan ik sowieso 50 of 100 euro per maand betalen ofzo
  woensdag 23 april 2014 @ 20:19:30 #207
370431 drakin
vurig typje
pi_139191814
Daar heb ik oma's melkpan gewoon nog voor :)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_139191849
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mja ik wil er bij zo'n melkschuim ding bij, :P

Wehkamp kan ik sowieso 50 of 100 euro per maand betalen ofzo
Maak het nog duurder. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:20:36 #209
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139191856
Ik ben niet echt handig in de keuken, ik maak overal altijd een troep van :')
Doe mij maar alles volautomatisch
pi_139191876
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef drakin het volgende:
Daar heb ik oma's melkpan gewoon nog voor :)
Dat doe ik één keertje en zeker niet 's morgens :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:21:57 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139191906
Mijn Pixie is ook volautomatisch. En ik ben altijd een beetje huiverig van alles-in-één apparaten. Daarom een losse opschuimer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 april 2014 @ 20:23:09 #212
370431 drakin
vurig typje
pi_139191958
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben niet echt handig in de keuken, ik maak overal altijd een troep van :')
Doe mij maar alles volautomatisch
Zo'n apparaat gaat niet volautomatisch, je moet er zelf water indoen, zelf een kopje onder zetten de knopjes indrukken.
O het oude cupje eruit halen en een nieuwe erin, en het apparaat moet nog schoongemaakt worden ook!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 23 april 2014 @ 20:23:57 #213
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139191990
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:23 schreef drakin het volgende:

[..]

Zo'n apparaat gaat niet volautomatisch, je moet er zelf water indoen, zelf een kopje onder zetten de knopjes indrukken.
O het oude cupje eruit halen en een nieuwe erin, en het apparaat moet nog schoongemaakt worden ook!
Ik heb een Dolce Gusto apparaat. Werkt dus hetzelfde *O*
  woensdag 23 april 2014 @ 20:25:38 #214
370431 drakin
vurig typje
pi_139192055
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik heb een Dolce Gusto apparaat. Werkt dus hetzelfde *O*
Ook veel te veel werk voor je?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_139192070
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:23 schreef drakin het volgende:

[..]

Zo'n apparaat gaat niet volautomatisch, je moet er zelf water indoen, zelf een kopje onder zetten de knopjes indrukken.
O het oude cupje eruit halen en een nieuwe erin, en het apparaat moet nog schoongemaakt worden ook!
Melkschuimer uitspoelen, het wieletje gaat in de afwasser, en één keer per jaar doorspoelen :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:31:48 #216
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139192328
Mja maar goed, het is dus de EN520 geworden, ben benieuwd ^O^
  woensdag 23 april 2014 @ 20:33:23 #217
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139192396
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:09 schreef Drossie het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg in het nadeel van Nespresso en lijkt me sterk overdreven.
Op een koffieforum (koffiepraat.nl) vond ik dat er uiteindelijk maar een verschil van enkele centen per tasje zou zijn. Neem daarna nog de dure machine en het duurt zeer lang alvorens je voordeel doet!
Als ik reken dat ik een 150 espresso uit een kilo bonen haal (6,5 gram koffie per kopje) en goede bonen koop voor 15 euro de kilo is dat 10 cent per kopje.
Nespresso kost gemiddeld, wat is het, 35 cent per cup?
Dat is 25 cent per kopje goedkoper. Bij 2 personen die elk 2 kopjes per dag drinken is dat 365 euro per jaar. Afgezien van bezoek, visite en buurvrouwen.

Dan heb je er in 3 jaar tijd een Jura uit, en je drinkt betere koffie dan nespresso
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139192476
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik reken dat ik een 150 espresso uit een kilo bonen haal (6,5 gram koffie per kopje) en goede bonen koop voor 15 euro de kilo is dat 10 cent per kopje.
Nespresso kost gemiddeld, wat is het, 35 cent per cup?
Dat is 25 cent per kopje goedkoper. Bij 2 personen die elk 2 kopjes per dag drinken is dat 365 euro per jaar. Afgezien van bezoek, visite en buurvrouwen.

Dan heb je er in 3 jaar tijd een Jura uit.
Met visite heb ik een filter apparaat staan. Dat is geen doen met een Nespresso
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:36:33 #219
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139192520
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Met visite heb ik een filter apparaat staan. Dat is geen doen met een Nespresso
Die reken ik dus ook niet mee.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139192615
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die reken ik dus ook niet mee.
Ik heb het niet over je reken gedoe, de voor en nadelen van.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:42:43 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139192834
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is een niet zo gezonde variant koffie.

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=5534
dat is een in de medische wereld zwaar betwiste theorie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 april 2014 @ 20:43:24 #222
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139192865
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die reken ik dus ook niet mee.
Visite kan lekker prutkoffie drinken :6
  woensdag 23 april 2014 @ 20:44:15 #223
370431 drakin
vurig typje
pi_139192911
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik reken dat ik een 150 espresso uit een kilo bonen haal (6,5 gram koffie per kopje) en goede bonen koop voor 15 euro de kilo is dat 10 cent per kopje.
Nespresso kost gemiddeld, wat is het, 35 cent per cup?
Dat is 25 cent per kopje goedkoper. Bij 2 personen die elk 2 kopjes per dag drinken is dat 365 euro per jaar. Afgezien van bezoek, visite en buurvrouwen.

Dan heb je er in 3 jaar tijd een Jura uit, en je drinkt betere koffie dan nespresso
Maar ik heb goedkopere cupjes, en het meest gebruik ik zelfs de navulbare cups met eigen koffie zoals lavazza, simon levelt of zelfgemalen. En omdat er net wat minder koffie per navulbaar cupje ingaat spaart dit dus ook weer uit op ten duur.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 23 april 2014 @ 20:44:29 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139192927
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef drakin het volgende:
Daar heb ik oma's melkpan gewoon nog voor :)
Alles kan in de vaatwasser en werkt perfect. Lekkerder melkschuim dan van de Nespresso opschuimer, die maakt er knette droog smakeloos schuim van.

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 april 2014 @ 20:45:03 #225
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139192957
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Visite kan lekker prutkoffie drinken :6
Bij mij niet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 23 april 2014 @ 20:46:08 #226
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139193006
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:44 schreef drakin het volgende:

[..]

Maar ik heb goedkopere cupjes, en het meest gebruik ik zelfs de navulbare cups met eigen koffie zoals lavazza, simon levelt of zelfgemalen. En omdat er net wat minder koffie per navulbaar cupje ingaat spaart dit dus ook weer uit op ten duur.
Je kan ook goedkopere bonen in een volautomaat van delongi doen. Punt was, cups zijn gewoon erg duur in vergelijking met bonen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 23 april 2014 @ 20:46:33 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139193025
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:44 schreef Molo het volgende:

Alles kan in de vaatwasser en werkt perfect. Lekkerder melkschuim dan van de Nespresso opschuimer, die maakt er knette droog smakeloos schuim van.

Bij mij niet hoor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139193072
quote:
11s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij mij niet hoor.
Dat melk ding niet, en de rest hoeft ook niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_139193130
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Visite kan lekker prutkoffie drinken :6
Nee hoor, ik woon alleen dus is zo'n apparaat prima.
Met meerdere mensen gaat er gewoon een goeie pot koffie gezet worden.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:50:05 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139193191
quote:
11s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij mij niet hoor.
dat het niet in de vaatwasser kan of dat dat nespresso ding droog melkschuim maakt?
Hij klopt het veel te lang door en maakt de melk te heet vind ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 april 2014 @ 20:50:24 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139193202
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:47 schreef Soury het volgende:

Dat melk ding niet, en de rest hoeft ook niet
Ik heb het over droog, smakeloos melkschuim.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139193290
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:50 schreef Molo het volgende:

[..]

dat het niet in de vaatwasser kan of dat dat nespresso ding droog melkschuim maakt?
Hij klopt het veel te lang door en maakt de melk te heet vind ik
Oh ik had soms dat het te lauw is of het doorslaat, melk te waterig. Ik gebruik nu lang houdbare volle melk en dat gaat prima. Dik schuim c_/
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:53:58 #233
370431 drakin
vurig typje
pi_139193355
Ik heb trouwens vandaag in oma's melkpan chocoladevla gemaakt, ideaal zo'n flexibel inzetbaar apparaat! Kan zo'n melkopschuimer denk ik niet :P

Moest er even aan denken want ik at net een overheerlijk schaaltje vla :)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_139193430
quote:
11s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb het over droog, smakeloos melkschuim.
Ik kan me er niets bij voorstellen. Wel mislukte melkschuim. Dat is nu opgelost. En ik gooi er een beetje Nesquik over, lekker
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:56:58 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139193485
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik kan me er niets bij voorstellen. Wel mislukte melkschuim. Dat is nu opgelost. En ik gooi er een beetje Nesquik over, lekker
Ik bedoel dit sop



ipv dit romig schuim (al dan niet met lame ass figuurtje)

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_139193527
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik bedoel dit sop

[ afbeelding ]

ipv dit romig schuim (al dan niet met lame ass figuurtje)

[ afbeelding ]
Ik ben ook al blij met bovenste :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:58:10 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139193530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:55 schreef Soury het volgende:

Ik kan me er niets bij voorstellen. Wel mislukte melkschuim. Dat is nu opgelost. En ik gooi er een beetje Nesquik over, lekker
Mislukt schuim had ik wel eens bij van die handmatige opschuimdingen. Sloeg het dood in de beker. Ik gebruik trouwens gewoon halfvolle dagmelk, van Lidl. Prima schuimpje!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 24 april 2014 @ 21:53:34 #238
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139230915
Ik heb m'n apparaat binnen. Gelijk van de 100 euro koffie actie gebruik gemaakt. 300 stuks voorgeselecteerde koffie cups + een houten doos om er een bepaald aantal in te gooien.

Maakt prima koffie dat ding en erg makkelijk in gebruik ^O^
  zondag 27 april 2014 @ 19:15:50 #239
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_139313603
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:04 schreef Intermec het volgende:
Cups van de plus zijn goed te doen!
Die zijn identiek aan die van de Action. c_/ En die zijn ook prima weg te drinken!
Ik ben een eckte rapnegert
  zondag 27 april 2014 @ 19:20:05 #240
3185 Adelante
To let it go now
pi_139313738
Ristretto cups van DE zijn ook lekker.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Licht Ontvlambaar zondag 27 april 2014 @ 19:21:47 #241
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_139313793
Ik begrijp het eigenlijk niet zo... Ik hou me gewoon bij de echte van Nespresso.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 27 april 2014 @ 19:23:04 #242
3185 Adelante
To let it go now
pi_139313836
Ik heb geen Bijenkorf meer in Arnhem, dan neem je wel eens wat uit de supermarkt mee. :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 27 april 2014 @ 19:27:45 #243
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_139314042
Ik hou gewoon van lekkere koffie, maar wel tegen een fatsoenlijke prijs.
En aangezien ik de enige ben in huis die (gezette) koffie drinkt (mijn vrouw heeft een gekke voorkeur voor oploskoffie) is een nespresso een prima wijze om verse koffie te drinken.
Zelfs zo'n klein zakje Senseo kreeg ik niet op tijd op, laat staan gemalen koffie.
Ik blijf er echter wel bij dat koffie in een caffetiere of kopi tubruk onovertroffen is.
Nepspresso een goeie tweede (of derde)
Ik ben een eckte rapnegert
  Licht Ontvlambaar zondag 27 april 2014 @ 19:32:26 #244
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_139314260
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:27 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik hou gewoon van lekkere koffie, maar wel tegen een fatsoenlijke prijs.
En aangezien ik de enige ben in huis die (gezette) koffie drinkt (mijn vrouw heeft een gekke voorkeur voor oploskoffie) is een nespresso een prima wijze om verse koffie te drinken.
Zelfs zo'n klein zakje Senseo kreeg ik niet op tijd op, laat staan gemalen koffie.
Ik blijf er echter wel bij dat koffie in een caffetiere of kopi tubruk onovertroffen is.
Nepspresso een goeie tweede (of derde)
Ow maar ik drink ook Nespresso... Geen Lidl, Hema, Dinges D'Or etc.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 27 april 2014 @ 19:44:03 #245
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_139314777
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 19:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ow maar ik drink ook Nespresso... Geen Lidl, Hema, Dinges D'Or etc.
Ik bedoel: NePspresso ;) die Nepperts van de Action of van de Jumbo.
AH vind ik ok, Lidl: nee, Plus: precies eender aan die van Action.
En ik heb bij anderen (en thuis) genoeg échte Nespresso gedronken om te concluderen dat de kwaliteit de hogere prijs onvoldoende goed maakt.
Sterker nog: regelmatig zijn die nepperts smaakvoller.
Enige nuancering is wel nodig: waar échte nespressocups áltijd goed doorlopen is dat bij de nepperts niet altijd het geval. Daarom druk ik de achterkantjes meerdere keren in, dat lijkt prima te helpen.
Ik ben een eckte rapnegert
  zondag 27 april 2014 @ 20:25:19 #246
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_139316518
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:44 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Ik bedoel: NePspresso ;) die Nepperts van de Action of van de Jumbo.
AH vind ik ok, Lidl: nee, Plus: precies eender aan die van Action.
En ik heb bij anderen (en thuis) genoeg échte Nespresso gedronken om te concluderen dat de kwaliteit de hogere prijs onvoldoende goed maakt.
Sterker nog: regelmatig zijn die nepperts smaakvoller.
Enige nuancering is wel nodig: waar échte nespressocups áltijd goed doorlopen is dat bij de nepperts niet altijd het geval. Daarom druk ik de achterkantjes meerdere keren in, dat lijkt prima te helpen.
Misschien heb ik nog niet genoeg namaak geprobeerd, maar alleen Velours Noir en l'Or waren nog wel te drinken, maar die zijn dan ook nauwelijks goedkoper. Laatst nog een zakje homemade cups geprobeerd van de Amsterdam Coffee Roasters (die overigens in Uithoorn gevestigd zijn, dus dat was al een teken aan de wand), maar hoewel er uit de verpakking een heerlijke koffiegeur opsteeg, bleef daar in het kopje weinig van over. Het smaakte vooral zuur. En wat ik al eerder met goedkopere cupjes ondervond, gebeurde nu wederom: de hefboom ging loodzwaar naar beneden, en de straal koffie die er uit kwam was zeer onregelmatig.

Als je echte Nespresso te duur vindt kun je er beter minder van drinken dan overstappen op goedkopere, maar minder smakende, knock-offs. Bovendien loop je het risico dat je je dure apparaat staat te vernachelen, omdat die imitatiecups (om patenten te omzeilen) een afwijkende vorm en samenstelling hebben.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 27 april 2014 @ 20:32:09 #247
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_139316928
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 20:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Misschien heb ik nog niet genoeg namaak geprobeerd, maar alleen Velours Noir en l'Or waren nog wel te drinken, maar die zijn dan ook nauwelijks goedkoper. Laatst nog een zakje homemade cups geprobeerd van de Amsterdam Coffee Roasters (die overigens in Uithoorn gevestigd zijn, dus dat was al een teken aan de wand), maar hoewel er uit de verpakking een heerlijke koffiegeur opsteeg, bleef daar in het kopje weinig van over. Het smaakte vooral zuur. En wat ik al eerder met goedkopere cupjes ondervond, gebeurde nu wederom: de hefboom ging loodzwaar naar beneden, en de straal koffie die er uit kwam was zeer onregelmatig.

Als je echte Nespresso te duur vindt kun je er beter minder van drinken dan overstappen op goedkopere, maar minder smakende, knock-offs. Bovendien loop je het risico dat je je dure apparaat staat te vernachelen, omdat die imitatiecups (om patenten te omzeilen) een afwijkende vorm en samenstelling hebben.
Ben ik het mee oneens "Bijdehand mannetje" ;)
Ik laat mij leiden door beste smaak tegen een prima prijs.
En sinds de uitspraak http://www.consumentenbon(...)presso_geeft_het_op/ ga ik er vanuit dat er zonder tegenbericht geen frustrerende apparaatmodificaties plaatsvinden. Mijn Nespresso Magimix heeft in elk geval nergens last van.
Ik ben een eckte rapnegert
pi_139316978
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 20:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Misschien heb ik nog niet genoeg namaak geprobeerd, maar alleen Velours Noir en l'Or waren nog wel te drinken, maar die zijn dan ook nauwelijks goedkoper. Laatst nog een zakje homemade cups geprobeerd van de Amsterdam Coffee Roasters (die overigens in Uithoorn gevestigd zijn, dus dat was al een teken aan de wand), maar hoewel er uit de verpakking een heerlijke koffiegeur opsteeg, bleef daar in het kopje weinig van over. Het smaakte vooral zuur. En wat ik al eerder met goedkopere cupjes ondervond, gebeurde nu wederom: de hefboom ging loodzwaar naar beneden, en de straal koffie die er uit kwam was zeer onregelmatig.

Als je echte Nespresso te duur vindt kun je er beter minder van drinken dan overstappen op goedkopere, maar minder smakende, knock-offs. Bovendien loop je het risico dat je je dure apparaat staat te vernachelen, omdat die imitatiecups (om patenten te omzeilen) een afwijkende vorm en samenstelling hebben.
Die hefboom durf ik niet door te drukken, dat was bij de Lidl cups. Ik hou het maar bij de originele
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 27 april 2014 @ 21:15:33 #249
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_139319434
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 20:32 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Ben ik het mee oneens "Bijdehand mannetje" ;)
Ik laat mij leiden door beste smaak tegen een prima prijs.
En sinds de uitspraak http://www.consumentenbon(...)presso_geeft_het_op/ ga ik er vanuit dat er zonder tegenbericht geen frustrerende apparaatmodificaties plaatsvinden. Mijn Nespresso Magimix heeft in elk geval nergens last van.
Ik blijf het raar vinden dat mensen eerst een heel duur apparaat kopen met een bijbehorend systeem van dure cupjes (want zelfs bij de goedkoopste cupjes betaal je nog 10x zoveel als voor een kop goede filterkoffie), en daar dan vervolgens weer op gaan bezuinigen. Temeer daar uit diverse consumententests blijkt dat die goedkope cupjes over het algemeen ook veel minder lekker smaken. En je koopt toch zo'n Nespresso voor de smaak, anders kun je net zo goed Senseo gaan drinken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Licht Ontvlambaar zondag 27 april 2014 @ 21:26:12 #250
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_139320065
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik blijf het raar vinden dat mensen eerst een heel duur apparaat kopen met een bijbehorend systeem van dure cupjes (want zelfs bij de goedkoopste cupjes betaal je nog 10x zoveel als voor een kop goede filterkoffie), en daar dan vervolgens weer op gaan bezuinigen. Temeer daar uit diverse consumententests blijkt dat die goedkope cupjes over het algemeen ook veel minder lekker smaken. En je koopt toch zo'n Nespresso voor de smaak, anders kun je net zo goed Senseo gaan drinken.
I'm with him ^^
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_139320180
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik blijf het raar vinden dat mensen eerst een heel duur apparaat kopen met een bijbehorend systeem van dure cupjes (want zelfs bij de goedkoopste cupjes betaal je nog 10x zoveel als voor een kop goede filterkoffie), en daar dan vervolgens weer op gaan bezuinigen. Temeer daar uit diverse consumententests blijkt dat die goedkope cupjes over het algemeen ook veel minder lekker smaken. En je koopt toch zo'n Nespresso voor de smaak, anders kun je net zo goed Senseo gaan drinken.
Nespresso had de markt, keus was er niet. Proberen kan nooit geen kwaad.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_139323277
Ik heb hem ook voor het gemak gekocht. Even snel 1 kopje koffie zetten. Ding is binnen 12 seconden warm, cupje er in op de knop drukken en klaar c_/
Makkelijk schoon te maken en niet te groot.

En de smaak, tja, dat is een kwestie van smaak. Ik drink graag nespresso maar heb al verschillende andere merken gehad die prima smaakten hoor. ;)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_139324203
Tja, voor wie niet kan kiezen qua koffie: gelukkig kan je nu ook thee drinken uit je Nespresso! :') Ja echt, en je kan hem zelfs twee keer per cupje gebruiken! Vraag me dan wel af of je ook echt 40ml thee krijgt... :') http://www.telegraafshop.(...)ee-english-breakfast Zou hem haast bestellen. 30 euro voor 120 cups (25 cent per kopje) en gratis verzending. Maar ja, normaal betaal je amper 5 cent voor 1 theezakje en dan weet je dat je echte thee proeft ipv dit rare mengsel...
  zondag 27 april 2014 @ 22:36:42 #254
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139324600
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Deezertje het volgende:
Tja, voor wie niet kan kiezen qua koffie: gelukkig kan je nu ook thee drinken uit je Nespresso! :') Ja echt, en je kan hem zelfs twee keer per cupje gebruiken! Vraag me dan wel af of je ook echt 40ml thee krijgt... :') http://www.telegraafshop.(...)ee-english-breakfast Zou hem haast bestellen. 30 euro voor 120 cups (25 cent per kopje) en gratis verzending. Maar ja, normaal betaal je amper 5 cent voor 1 theezakje en dan weet je dat je echte thee proeft ipv dit rare mengsel...
Echte thee uit een theezakje?
:'(
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139324652
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Echte thee uit een theezakje?
:'(
Gemaksthee ;) Heb ook gewoon thee uit een plastic zakje gehaald maar dat trekken en prutsen met thee-eien ,t-sacs en andere geintjes was ik er snel klaar mee..
pi_139324765
Hmm, thee zie ik niet echt zitten, maar een chocomelletje zou wel leuk zijn.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Licht Ontvlambaar zondag 27 april 2014 @ 22:57:43 #257
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_139325772
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef valentijn101 het volgende:
Hmm, thee zie ik niet echt zitten, maar een chocomelletje zou wel leuk zijn.
Waarom heb je dan geen dolce gusto ofzo gekocht?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_139327365
quote:
5s.gif Op zondag 27 april 2014 22:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Waarom heb je dan geen dolce gusto ofzo gekocht?
Ooit gedronken en die koffie was echt niet lekker :r
Toen een seaco gekocht. (Bonen volautomaat) Ook een fijn ding maar meer gedoe met schoonmaken.
En nadat de saeco het voor de 3e x begaf een nespresso gekocht. Vanaf de eerste kop verkocht :)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 29 april 2014 @ 21:27:02 #259
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_139391176
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik blijf het raar vinden dat mensen eerst een heel duur apparaat kopen met een bijbehorend systeem van dure cupjes (want zelfs bij de goedkoopste cupjes betaal je nog 10x zoveel als voor een kop goede filterkoffie), en daar dan vervolgens weer op gaan bezuinigen. Temeer daar uit diverse consumententests blijkt dat die goedkope cupjes over het algemeen ook veel minder lekker smaken. En je koopt toch zo'n Nespresso voor de smaak, anders kun je net zo goed Senseo gaan drinken.
Ik hoef niet af te gaan op tests.... Ik proef zelf wel :)
Ik ben een eckte rapnegert
  dinsdag 29 april 2014 @ 22:26:04 #260
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139394301
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 23:35 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ooit gedronken en die koffie was echt niet lekker :r
Toen een seaco gekocht. (Bonen volautomaat) Ook een fijn ding maar meer gedoe met schoonmaken.
En nadat de saeco het voor de 3e x begaf een nespresso gekocht. Vanaf de eerste kop verkocht :)
De Chocochino's etc. uit de Dolce Gusto smaken gewoon goed hoor. Niks mis mee
pi_139397041
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De Chocochino's etc. uit de Dolce Gusto smaken gewoon goed hoor. Niks mis mee
Die heb ik nooit gehad.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_139425236
Vandaag om vijf uur bij de Bijenkof koffie gehaald... dat tijdstip doe ik dus nooit meer. Minstens een kwartier staan wachten met bijna twintig mensen voor me, en met dan niet al het personeel achter een balie maar een man die met speciale handschoentjes de voorraadwand netjes ordent. En dan zo een nette dame achter de balie die niet even door werkt maar me op zo een overdreven correcte manier helpt en daarbij extra koffies aan probeert te smeren terwijl ik zo snel mogelijk weer weg wil. Vermoeiend pretentieus hoor, ik hoef niet behandeld te worden alsof ik een sieraad uitzoek.

Wel weer mijn lekkere bakkie in huis :)
pi_139426294
Zo werken ze bij de zelfstandige shops ook, niet uniek voor de Bijenkorf
In Adam ga ik op vrijdagavond naar Bijenkorf of vlak na openingstijd bij de shop in de PC Hooft
pi_139434009
Via de Nespresso app of via de website kun je een bestelling plaatsen die je vanaf 1 uur na het plaatsen van de bestelling op kunt halen bij de Nespresso Boutique Pick Up balie. Al staan er 100 mensen in de rij bij de kassa, mensen bij de pick up balie hebben voorrang en worden dan ook vrijwel direct geholpen. Op dit moment beschikbaar in Den Haag, Eindhoven, Amsterdam, Utrecht en Rotterdam.
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_139437354
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Vandaag om vijf uur bij de Bijenkof koffie gehaald... dat tijdstip doe ik dus nooit meer. Minstens een kwartier staan wachten met bijna twintig mensen voor me, en met dan niet al het personeel achter een balie maar een man die met speciale handschoentjes de voorraadwand netjes ordent. En dan zo een nette dame achter de balie die niet even door werkt maar me op zo een overdreven correcte manier helpt en daarbij extra koffies aan probeert te smeren terwijl ik zo snel mogelijk weer weg wil. Vermoeiend pretentieus hoor, ik hoef niet behandeld te worden alsof ik een sieraad uitzoek.

Wel weer mijn lekkere bakkie in huis :)
Sylvia Witteman heeft die ervaring ooit eens heel mooi verwoord in een column.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 30 april 2014 @ 23:44:18 #266
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139437516
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Sylvia Witteman heeft die ervaring ooit eens heel mooi verwoord in een column.
Met veel plezier gelezen, dank je voor de link
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 1 mei 2014 @ 02:22:11 #267
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139441314
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:10 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Die heb ik nooit gehad.
Dolce Gusto is vooral goed als je zoeter drinken wilt drinken. De latte machiato's etc. zijn ook vrij zoet en ze hebben verschillende chocolade/koffie mixjes. Nespresso is meer gewoon echt koffie :P
  donderdag 1 mei 2014 @ 14:17:33 #268
16715 Mylene
*schatje*
pi_139451384
Is er een verschil tussen een Krups apparaat en die van Magimix? Ik zie dat de goedkope versies van het eerste merk uitverkocht zijn en van het tweede merk niet terwijl er op beide Nespresso staat.

http://www.koffiediscount(...)-pixie-titanium.html
http://www.koffiediscount(...)x-inissia-grey.html#
pi_139452539
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:17 schreef Mylene het volgende:
Is er een verschil tussen een Krups apparaat en die van Magimix? Ik zie dat de goedkope versies van het eerste merk uitverkocht zijn en van het tweede merk niet terwijl er op beide Nespresso staat.

http://www.koffiediscount(...)-pixie-titanium.html
http://www.koffiediscount(...)x-inissia-grey.html#
Krups of Magimix maakt volgens mij niks uit. Soms het design (Magimix heeft rondjes in de roosters, Krups sleuven). Sowieso hebben alle Nespresso apparaten grotendeels hetzelfde binnenwerk.
pi_139473332
In de winkel vertelden ze mij dat er enkel verschil in het buitenwerk zit en dat ze van binnen hetzelfde zijn. Ik heb een maggimix en ben er erg blij mee.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_139478707
DE gaat helemaal los met marketing omdat er een smaakje als 'best getest' is door de consumentenbond. Wat ze alleen niet zeggen is dat DE derde is. Nespresso 1 en Lidl 2 bij de espresso's. Due cupjes van DE willen maar niet aanslaan bij de consument... Vind je het gek? Duur, smaakt niet lekker en loopt gewoon heel vaak niet door.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:47:12 #272
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139488437
Ik heb ook DE cupjes gekocht omdat er hier geen originele te koop zijn en mijn bestelling nog niet binnen is maar die DE cupjes lopen idd echt vaak niet door
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:07:57 #273
370431 drakin
vurig typje
pi_139489212
Gister het artikel gelezen uit de consumentengids over het testen van de cupjes. Lidl kwam als beste uit de bus en Nespresso werd derde. Veel testers waren ervan overtuigd dat Nespresso gewoon de beste zou zijn voordat ze de koffie gingen testen.

Dus toch maar die van de Lidl een keer proberen.

En kennen jullie cupjes met het merknaam René? Die kwam als slechtste uit de bus.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_139489290
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:07 schreef drakin het volgende:
Gister het artikel gelezen uit de consumentengids over het testen van de cupjes. Lidl kwam als beste uit de bus en Nespresso werd derde. Veel testers waren ervan overtuigd dat Nespresso gewoon de beste zou zijn voordat ze de koffie gingen testen.

Dus toch maar die van de Lidl een keer proberen.

En kennen jullie cupjes met het merknaam René? Die kwam als slechtste uit de bus.
Laat Godtje het maar niet horen
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:59:40 #275
370431 drakin
vurig typje
pi_139491186
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Laat Godtje het maar niet horen
Waarom niet? Het staat gewoon in die gids of je het er nou mee eens bent of niet. En anders moet ie zelf maar blindelings getest worden.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_139491289
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef drakin het volgende:

[..]

Waarom niet? Het staat gewoon in die gids of je het er nou mee eens bent of niet. En anders moet ie zelf maar blindelings getest worden.
Volgens Godtje was het absoluut onmogelijk en had je de smaakpapillen van strontvlieg als je espresso van de LIDL lekker vond.

Maar ja, dat kwam van de man die me precies wist te vertellen wat de beste sushi in tokyo was omdat ie wel eens een documentaire heeft gezien :O :') :W
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:03:43 #277
370431 drakin
vurig typje
pi_139491349
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Volgens Godtje was het absoluut onmogelijk en had je de smaakpapillen van strontvlieg als je espresso van de LIDL lekker vond.

Maar ja, dat kwam van de man die me precies wist te vertellen wat de beste sushi in tokyo was omdat ie wel eens een documentaire heeft gezien :O :') :W
Sushi is ook niet te vreten, dus die neem ik al niet serieus.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_139491390
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef drakin het volgende:

[..]

Sushi is ook niet te vreten, dus die neem ik al niet serieus.
GODVERDOMME KAN JIJ NIET EVEN HEEL SNEL NORMAAL GAAN DOEN :(

TR Gemaakt.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:05:36 #279
370431 drakin
vurig typje
pi_139491417
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

GODVERDOMME KAN JIJ NIET EVEN HEEL SNEL NORMAAL GAAN DOEN :(

TR Gemaakt.
Ik doe normaal, nu jij nog ;)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_139491491
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:05 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik doe normaal, nu jij nog ;)
Heb je wel eens sushi gegeten dan?

En dan bedoel ik niet die kleffe zooi bij de AH to GO of de misdaad tegen de visheid die je te vreten krijgt bij sumo.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:20:05 #281
370431 drakin
vurig typje
pi_139491921
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Heb je wel eens sushi gegeten dan?

En dan bedoel ik niet die kleffe zooi bij de AH to GO of de misdaad tegen de visheid die je te vreten krijgt bij sumo.
Natuurlijk heb ik dat anders zeg ik dat toch niet? En ik vind het niet lekker, ik heb het zelgemaakt, tot verschillende restaurants geprobeerd, maar nog geen lekkere gevonden.
Ik vind de smaak van Nori niks, rijst ben ik ook niet zo dol op, de wasabi en vis is wel lekker.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_139491952
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:20 schreef drakin het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik dat anders zeg ik dat toch niet? En ik vind het niet lekker, ik heb het zelgemaakt, tot verschillende restaurants geprobeerd, maar nog geen lekkere gevonden.
Ik vind de smaak van Nori niks, rijst ben ik ook niet zo dol op, de wasabi en vis is wel lekker.
Rijst is juist het grootste smaakverschil tussen hier en Japan. Al zijn er wel enkele restaurants die in de buurt komen.

Of nou ja, in ieder geval een goede poging doen.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:23:19 #283
370431 drakin
vurig typje
pi_139492016
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Rijst is juist het grootste smaakverschil tussen hier en Japan. Al zijn er wel enkele restaurants die in de buurt komen.

Of nou ja, in ieder geval een goede poging doen.
Ik heb het restant van de nori door de soep gedaan, nog niet lekker maar beter verteerbaar.

En er zijn vast dingen die ik lust en jij net, maar om dan meteen te gaan schreeuwen?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_139492045
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb het restant van de nori door de soep gedaan, nog niet lekker maar beter verteerbaar.

En er zijn vast dingen die ik lust en jij net, maar om dan meteen te gaan schreeuwen?
Zo gaat dat als iets je echt aan het hart ligt. Ik ben een man van passies.

Dat zou een vurig typje als jij juist moeten kunnen waarderen.
pi_139492072
Ik eet trouwens ook vrijwel geen nori. Tonijn maki. Maar dan ook liever nigiri of sashimi.

Tonijn _O_
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:25:21 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139492088
Ik ben door The Insiders uitgenodigd om L'OR EspressO te gaan testen. Ben benieuwd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:27:31 #287
370431 drakin
vurig typje
pi_139492152
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zo gaat dat als iets je echt aan het hart ligt. Ik ben een man van passies.

Dat zou een vurig typje als jij juist moeten kunnen waarderen.
Niet als er tegen me geschreeuwd wordt :(

En smaken kunnen gewoon verschillen, oesters vind ik bijvoorbeeld ook helemaal niks.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:27:52 #288
370431 drakin
vurig typje
pi_139492167
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ben door The Insiders uitgenodigd om L'OR EspressO te gaan testen. Ben benieuwd.
Ben je een beetje laat mee, die test is in december al geweest.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:29:59 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139492226
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:27 schreef drakin het volgende:

Ben je een beetje laat mee, die test is in december al geweest.
Uhuh ...

quote:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor de L'OR EspressO campagne! We hebben heel veel inschrijvingen ontvangen dus de selectie was een hele opgave, maar jij behoort tot de 1500 grootste koffieliefhebbers in onze Insiders database en mag deelnemen.


Wat nu?
Je kan vanaf 12 mei een mail ontvangen van Kiala wanneer je Insiderspakket is aangekomen in het door jou gekozen Kiala punt (tenzij het anders staat aangegeven op de campagneblog).

Zodra je jouw Insiderspakket hebt opgehaald, gaat de campagne echt van start!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:30:51 #290
370431 drakin
vurig typje
pi_139492247
Ze herhalen de test gewoon nog een keer? Waren ze niet tevreden met de vorige uitslag zeker.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:38:52 #291
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_139492517
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:07 schreef drakin het volgende:
Gister het artikel gelezen uit de consumentengids over het testen van de cupjes. Lidl kwam als beste uit de bus en Nespresso werd derde. Veel testers waren ervan overtuigd dat Nespresso gewoon de beste zou zijn voordat ze de koffie gingen testen.

Dus toch maar die van de Lidl een keer proberen.

En kennen jullie cupjes met het merknaam René? Die kwam als slechtste uit de bus.
Maar wat was de achtergrond van de panelleden? Waren dat koffiekenners? Ik sta een beetje wantrouwend tegenover de koffiesmaak van de gemiddelde inwoner van een land waar in bijna elk huishouden een Senseo te vinden is.

Dat gezegd hebbend moet ik wel bekennen dat ik de cupjes van de Lidl nog nooit heb kunnen uitproberen omdat ze constant uitverkocht zijn.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:45:11 #292
370431 drakin
vurig typje
pi_139492719
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Maar wat was de achtergrond van de panelleden? Waren dat koffiekenners? Ik sta een beetje wantrouwend tegenover de koffiesmaak van de gemiddelde inwoner van een land waar in bijna elk huishouden een Senseo te vinden is.

Dat gezegd hebbend moet ik wel bekennen dat ik de cupjes van de Lidl nog nooit heb kunnen uitproberen omdat ze constant uitverkocht zijn.
Het waren veel Nespressodrinkers juist, maar ook andere koffiedrinkers. Daar begon het artikel mee, dat er testers waren die voor de test al overtuigd waren dat alleen de oorspronkelijke cups de beste zouden zijn. En er waren als ik me goed herinner (de gids heb ik niet thuis liggen) zo'n 350 kopjes koffie doorgegaan tijdens de test.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_139493204
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhuh ...

[..]

Mm nog niets gehoord... Ben benieuwd.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:00:18 #294
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_139493217
Net het stukje gelezen op de site van de Consumentenbond. Wat niet duidelijk is met welke Lungo van Nespresso de vergelijking is gedaan. Deze zou door panelleden beoordeeld zijn als "scherp en branderig". Ik heb altijd Fortissio Lungo (de sterkste) en ik kan me er niet in vinden.

Ook wordt in het artikel beweerd dat sommige apparaten moeite hebben met cupjes van de concurrentie, omdat vanaf 2013 Nespresso hun apparaten zou hebben voorzien van bottere mesjes die wel door aluminium, maar niet zo goed door plastic snijden. Mijn apparaat dateert echter van 2009 en heeft ook moeite met veel alternatieve cupjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kramerica-Industries op 02-05-2014 22:08:56 ]
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_139493596
Zo'n test is natuurlijk niet serieus te nemen. Nespresso biedt 20 verschillende espresso's en 5 verschillende lungo's en de smaken variëren enorm. De Consumentenbond maakt een selectie van 2 of 3 smaken en durft dan te beweren dat de Lidl cup beter scoort dan de Nespresso cup.. Tsja.
Je kunt zeggen wat je wilt.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:42:56 #296
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139500764
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Ook wordt in het artikel beweert dat sommige apparaten moeite hebben met cupjes van de concurrentie, omdat vanaf 2013 Nespresso hun apparaten zou hebben voorzien van bottere mesjes die wel door aluminium, maar niet zo goed door plastic snijden. Mijn apparaat dateert echter van 2009 en heeft ook moeite met veel alternatieve cupjes.
Als het aan de mesjes zou liggen zou dat een gat in de markt betekenen.

Gewoon een simpel apparaat maken met mesjes die je in kan knijpen zodat er gaatje in de cupjes gemaakt worden.

Gewoon voor 20 euro verkopen en cashen maar.
pi_139501247
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Sylvia Witteman heeft die ervaring ooit eens heel mooi verwoord in een column.
:) leuk
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:00:53 #298
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139501601
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:45 schreef drakin het volgende:

[..]

Het waren veel Nespressodrinkers juist, maar ook andere koffiedrinkers. Daar begon het artikel mee, dat er testers waren die voor de test al overtuigd waren dat alleen de oorspronkelijke cups de beste zouden zijn. En er waren als ik me goed herinner (de gids heb ik niet thuis liggen) zo'n 350 kopjes koffie doorgegaan tijdens de test.
Na, ik denk dat je vooral zelf moet proeven en moet uitzoeken wat jij het lekkerst vind.
Een dubbelblinde test is trouwens erg leuk om te doen. Heb dat met koffie nog niet gedaan eigenlijk, wel met wiskey, wijnen, bubbels, etc
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139518560
Ik mag ook weer de L'or cups testen. Cups van vorige test staan er nog. Lopen gewoon slecht door en smaken en ruiken naar Senseo koffie in een cupje. Als ik eerst mijn mok doorspoel met water, en daarna de exacte hoeveelheid koffie zet, krijg ik bij Lo'r gewoon minimaal 1/3 minder. Het is eigenlijk gewoon best treurig om te zien hoe DE het marketingbudget keer op keer blijft inzetten voor deze cupjes en het gewoon gigantisch faalt. Niemand wil ze, als je kijkt op FB alleen maar klachten over kapotte Nespresso apparaten. Ze lijken de strijd bij DE echter niet op te willen geven. Senseo verkopen lopen ook hard terug.

[ Bericht 19% gewijzigd door Deezertje op 03-05-2014 12:59:32 ]
  zaterdag 3 mei 2014 @ 13:08:59 #300
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139518818
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Ik mag ook weer de L'or cups testen. Cups van vorige test staan er nog. Lopen gewoon slecht door en smaken en ruiken naar Senseo koffie in een cupje. Als ik eerst mijn mok doorspoel met water, en daarna de exacte hoeveelheid koffie zet, krijg ik bij Lo'r gewoon minimaal 1/3 minder. Het is eigenlijk gewoon best treurig om te zien hoe DE het marketingbudget keer op keer blijft inzetten voor deze cupjes en het gewoon gigantisch faalt. Niemand wil ze, als je kijkt op FB alleen maar klachten over kapotte Nespresso apparaten. Ze lijken de strijd bij DE echter niet op te willen geven. Senseo verkopen lopen ook hard terug.
Tja ze moeten dan ook gewoon goeie cupjes maken, hoe moeilijk kan het zijn? Ik heb nu ook 1 keer DE cupjes gekocht omdat ik m'n bestelling niet binnen heb gekregen maar dat doe ik ook niet meer gewoonweg omdat ze niet doorlopen :')
  zaterdag 3 mei 2014 @ 13:33:26 #301
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')