Hangt er vanaf. Zo duur is dat shortgaan via een sprinter ook weer niet. En bij een call loopt de tijdswaarde er natuurlijk zo maar uit. Het zijn andere instrumenten met andere eigenschappen. Om gewoon 1/1 koerswinst binnen te koppen is shorten handiger. Opties stijgen vaak absoluut gezien minder maar relatief weer meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:26 schreef JimmyJames het volgende:
Mensen die short willen zitten, waarom schrijven die niet gewoon een ITM call op het betreffende aandeel? Is dat niet veel goedkoper dan als je iemands aandelen moet lenen om ze te verkopen?
En hoeveel nieuwe schuld zijn ze daar dit keer voor aangegaan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:23 schreef monkyyy het volgende:
52 jaar op rij een verhoging in dividend. Coke divi's.
Miljarden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:10 schreef dvr het volgende:
[..]
En hoeveel nieuwe schuld zijn ze daar dit keer voor aangegaan?
Ik bedoel dus dat ik moet bellen om te vragen of hij papieren kan krijgen. En dat ik dan mijn binck account rekeningnummer doorgeef, zodat ik ook dat extra tegoed krijg.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:26 schreef BeamofLight het volgende:
Telefonisch haha. Wat denk je zelf. Papierwerk man. Legitimatie en shit
als je het slim aanpakt kunnen jullie allebei gratis transacties krijgen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef Cracker26 het volgende:
Ik kan het nergens vinden. Ik stuur ze wel een mailtje...
Volgens mij krijgen we dat sowieso. En als ze dat niet van plan zijn dan eis ik datquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:35 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
als je het slim aanpakt kunnen jullie allebei gratis transacties krijgen.
ja ik zit ook voornamelijk long in indicesquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:13 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
De Krimm hakt er aardig in ja.
Ook in mijn portefeuille
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ja ik zit ook voornamelijk long in indices
ach het grootste gedeelte staat op een 'spaar' rekening, daar is dat plaatje meer van toepassing.quote:
Leuk he vrh....quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ach het grootste gedeelte staat op een 'spaar' rekening, daar is dat plaatje meer van toepassing.
rukcijfers maar 'men' hield rekening met cijfers die nog slechter waren. Desalniettemin gaan ze flink omhoog in een dalende markt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:41 schreef Yreal het volgende:
Waarom stijgt ahold nou zo hard? Cijfers zijn toch slecht, of mis ik iets?
Je hoort mij niet klagen trouwens...
Ah, duidelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
rukcijfers maar 'men' hield rekening met cijfers die nog slechter waren. Desalniettemin gaan ze flink omhoog in een dalende markt.
Beter dan alles nu in aandelen stoppen en volgend jaar huilen omdat het nog maar de helft waard is!quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:22 schreef Pharkus het volgende:
ach het grootste gedeelte staat op een 'spaar' rekening, daar is dat plaatje meer van toepassing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |