SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Heeinz op 06-02-2014 22:48:45 ]![]()
Ik denk dat Duarte een stuk beter is dan Serero. Serero kan leuk dribbelen maar zijn rendement is wel erg laag, kan niet schieten en zijn steekpasses zijn ook niet geweldig. Hij doet het verder prima hoor en het loopt lekker op het middenveld dus geen reden om te wisselen![]()
Als die dezelfde drive heeft als Lau is het helemaal goedquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Fysiek sowieso, drive vind ik niet zo heel erg eerlijk gezegd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Duarte heeft wel een veel beter schot en ik krijg altijd de indruk dat Serero het even niet weet als hij echt dichtbij het doel komt, maar voor de rest vind ik hem wel beter dan Duarte.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef wieisboos het volgende:
Ik denk dat Duarte een stuk beter is dan Serero. Serero kan leuk dribbelen maar zijn rendement is wel erg laag, kan niet schieten en zijn steekpasses zijn ook niet geweldig. Hij doet het verder prima hoor en het loopt lekker op het middenveld dus geen reden om te wisselen![]()
Dalijk pak ik Van Rhijn beet en kanker ik hem zo de straat opquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die dezelfde drive heeft als Lau is het helemaal goed![]()
Daar is dat eeuwige opportunisme weer. Duarte heeft nog weinig bijzonders laten zien. Serrero heeft zich prima ontwikkelt en vormt samen met blind en Klaassen een uitstekend middenveld.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef wieisboos het volgende:
Ik denk dat Duarte een stuk beter is dan Serero. Serero kan leuk dribbelen maar zijn rendement is wel erg laag, kan niet schieten en zijn steekpasses zijn ook niet geweldig. Hij doet het verder prima hoor en het loopt lekker op het middenveld dus geen reden om te wisselenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waar zie jij opportunisme? Opportunisme zou zijn om te zeggen dat Serero veel beter is dan Duarte op basis van 10 wedstrijden in de basisquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar is dat eeuwige opportunisme weer. Duarte heeft nog weinig bijzonders laten zien. Serrero heeft zich prima ontwikkelt en vormt samen met blind en Klaassen een uitstekend middenveld.
terwijl Duarte nog geen paar wedstrijden achter elkaar heeft kunnen spelen![]()
HE VAN RHIJN!! DOUCHEN MET JE BLOEDKOPquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dalijk pak ik Van Rhijn beet en kanker ik hem zo de straat opRED ONS HENNIEGOD![]()
Hoop dat Riedewald een leuke/goeie pot gaat spelen.
Toch wil ik Ligeon nog een keer zien ipv V Rhijn.![]()
Opportunisme is dat bij elke nieuwe of jonge speler gelijk weer wordt gesteld dat die in de basis moet. Totdat die een keer wat minder speelt en de volgende speler zich weer aandient. Ik vond Serero vorig seizoen matig, maar inmiddels speelt hij prima. Natuurlijk kan zijn rendement nog flink omhoog, maar niet elke middenvelder hoeft te grossieren in assists en doelpunten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waar zie jij opportunisme? Opportunisme zou zijn om te zeggen dat Serero veel beter is dan Duarte op basis van 10 wedstrijden in de basis
terwijl Duarte nog geen paar wedstrijden achter elkaar heeft kunnen spelenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nou ja, sinds het middenveld klaassen, blind, serero is er pas 1 keer puntverlies geleden, tegen utrecht. het zou dom zijn om maar wat anders uit te gaan proberenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waar zie jij opportunisme? Opportunisme zou zijn om te zeggen dat Serero veel beter is dan Duarte op basis van 10 wedstrijden in de basis
terwijl Duarte nog geen paar wedstrijden achter elkaar heeft kunnen spelen![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Opportunisme is dat bij elke nieuwe of jonge speler gelijk weer wordt gesteld dat die in de basis moet. Totdat die een keer wat minder speelt en de volgende speler zich weer aandient. Ik vond Serero vorig seizoen matig, maar inmiddels speelt hij prima. Natuurlijk kan zijn rendement nog flink omhoog, maar niet elke middenvelder hoeft te grossieren in assists en doelpunten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, sinds het middenveld klaassen, blind, serero is er pas 1 keer puntverlies geleden, tegen utrecht. het zou dom zijn om maar wat anders uit te gaan proberenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef wieisboos het volgende:
Hij doet het verder prima hoor en het loopt lekker op het middenveld dus geen reden om te wisselen![]()
Och ja hoor kan dat lucky Ajax het weer eens niet zonder de scheids.
Walgelijke club zeg. Regelmatig dit soort lucky dingen, omdat de scheids door heeft dat dit super matige elftal van Ajax er niets van kan![]()
Bojan is echt super gevaarlijk de hele tijdmet zn passes en acties
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
eensquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef bianconeri het volgende:
Och ja hoor kan dat lucky Ajax het weer eens niet zonder de scheids.
Walgelijke club zeg. Regelmatig dit soort lucky dingen, omdat de scheids door heeft dat dit super matige elftal van Ajax er niets van kan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: