Op de plaat word een logo geverfd zegmaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef koffielepel het volgende:
Zo goedkoop mogelijk én buiten toepassing gaat moeilijk samen. Ik weet niet wat je gaat maken maar ik zou toch wel aan watervast verlijmde plex gaan denken. Wat erg belangrijk is is dat je met name de kopse kanten extreem goed dichtzet met verf, plamuur, epoxy whatever. Als het gaat zwellen dan gebeurt het daar.
Maar nogmaals; wat ga je maken?
Ook niet als je bijv. deze plaat een paar laagjes grondverf geeft? ik bedoel, ons hok staat ook nog rechtquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef Gieliovd het volgende:
Hout
5-10 jaar
Verf
![]()
UV, neerslag, temperatuurwisseling, dieren. Dat gaat hem niet worden.
Dan zou ik voor normaal hout gaan, en inderdaad gewoon goed in de verf houden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef DSVM het volgende:
Ik zal wat duidelijker zijn
[ afbeelding ]
Zoiets wilde ik gaan maken, maar dan gepersonaliseerd.
Vandaar dat kunststof niet echt gaat denk ik.
Soms gaat het júist rotten omdat de boel 'verstikt' en niet kan ademenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:38 schreef blomke het volgende:
Kopse kanten 2x in de menie zetten. Ik heb heel veel houtwerk buiten, en al talloze verfsystemen uitgeprobeerd. Het enige dat echt "waterdicht" sluit, is menie.
IK zei ook "de kopse kanten". Ik zou nooit een heel kozijn (bijv.) in de menie zetten. Alleen de kopse kanten van de balken en de stijlen die tegen stenen/metselwerk aankomen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef naaa het volgende:
[..]
Soms gaat het júist rotten omdat de boel 'verstikt' en niet kan ademen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |