abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136413448
Een maand terug waren er problemen met het handelsplatform van mijn broker Etoro. Heeft me wat geld gekost maar ze kwamen met de volgende compensatie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK dacht dit kan niet kloppen dus heb aan drie verschillende medewerkers het volgende gevraagd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn de antwoorden van de helpdeskmedewerkers:

Nimi:
SPOILER
Omersade:
SPOILER
stToro:
SPOILER
De bonuspolicy:
SPOILER
T&C betreffende bonus:
SPOILER
Nergens staat toch dat ik die bonus niet mag claimen. Mijn deposit terughalen en alleen traden met de bonus?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_136414375
Wat snap je er niet aan?

Je krijgt met die bonus geld om te handelen maar je kan het niet direct opnemen (dat betekent dat NWA non withdrawable amount). Elke keer als je een volume verhandeld wordt dit NWA bedrag via een berekening lager (0.3 x de spread) en is dat deel van je NWA dus vrij opneembaar geworden.

Ook als je een maand niks doet is het nog steeds NWA.

Voorwaarde is overigens dat je een open positie had ten tijde van de storing en krijg je 50% van je gestorte credits als NWA.

En volgens mij kun je inderdaad je deposit weer terughalen alhoewel dat hier niet expliciet wordt gezegd maar jij dat blijkbaar ook niet hebt gevraagd.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_136414434
Ja waarom niet?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136414762
quote:
3s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:29 schreef Deetch het volgende:
Wat snap je er niet aan?

Je krijgt met die bonus geld om te handelen maar je kan het niet direct opnemen (dat betekent dat NWA non withdrawable amount). Elke keer als je een volume verhandeld wordt dit NWA bedrag via een berekening lager (0.3 x de spread) en is dat deel van je NWA dus vrij opneembaar geworden.

Ook als je een maand niks doet is het nog steeds NWA.

Voorwaarde is overigens dat je een open positie had ten tijde van de storing en krijg je 50% van je gestorte credits als NWA.

En volgens mij kun je inderdaad je deposit weer terughalen alhoewel dat hier niet expliciet wordt gezegd maar jij dat blijkbaar ook niet hebt gevraagd.
Nu precies wat jij zegt zeg ik ook tegen hun maar hun zeggen nee je kunt niet alles terughalen.
Want je moet eerst met je deposit handelen wil je je deposit terug halen en je bonus behouden.
Dit is echter nergens gezegd.

En hoezo heb ik dat niet gevraagd? Dat staat in de spoilers.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_136414894
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nu precies wat jij zegt zeg ik ook tegen hun maar hun zeggen nee je kunt niet alles terughalen.
Want je moet eerst met je deposit handelen wil je je deposit terug halen en je bonus behouden.
Dit is echter nergens gezegd.

En hoezo heb ik dat niet gevraagd? Dat staat in de spoilers.
sorry had ik overheen gelezen. Ik snap het conflict, de vraag is alleen hoe je nu je gelijk moet halen.
Supra Groningam Nihil
pi_136414930
Nee dan is het goed.

IK dacht al dat ik gek geworden was. Dat wordt een belletje naar de rechtsbijstand.
pi_136415313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nee dan is het goed.

IK dacht al dat ik gek geworden was. Dat wordt een belletje naar de rechtsbijstand.
Hopelijk kunnen ze helpen want het klinkt als een niet nederlands bedrijf. Is er geen klachtencommisie of toezichthouder om bij te klagen?
Supra Groningam Nihil
pi_136415571
quote:
3s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:51 schreef Deetch het volgende:

[..]

Hopelijk kunnen ze helpen want het klinkt als een niet nederlands bedrijf. Is er geen klachtencommisie of toezichthouder om bij te klagen?
Cypriotische toezichthouder.
pi_136418596
Dude hoezo kies je voor eToro ? Spread betting moet je echt niet aan beginnen. Ik zit zelf bij Interactive Brokers, denk wel de beste (en goedkoopste) echte broker voor EU citizens.
Spread betting = not done! Heb zelf een zware margin call gehad door die *** leverage. Je kan binnen 1 dag rijk worden, maar tegelijk ook alles verliezen.

Ohja en ik die Cyprioten zijn allemaal oplichters. Brokers located in London & FCA regulated only! Derest is niet te vertrouwen!
pi_136421634
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef RY5PRM4x het volgende:
Dude hoezo kies je voor eToro ? Spread betting moet je echt niet aan beginnen. Ik zit zelf bij Interactive Brokers, denk wel de beste (en goedkoopste) echte broker voor EU citizens.
Spread betting = not done! Heb zelf een zware margin call gehad door die *** leverage. Je kan binnen 1 dag rijk worden, maar tegelijk ook alles verliezen.

Ohja en ik die Cyprioten zijn allemaal oplichters. Brokers located in London & FCA regulated only! Derest is niet te vertrouwen!
Snap ik, ga mij ngeld er ook zo snel mogelijk weghalen. Overigens geen margin calls hier. Maximale stoploss is altijd 100% verlies inzet. je kunt niet meer verliezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')