En we willen weten hoe oud Kiwi's man isquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:07 schreef Juud-- het volgende:
Gefeliciteeeeerddd GotC, nou heb je dezelfde achternaam als man en kind(toch?) En sowieso, getrouwd zijn
![]()
LE, minimeetje met Kyara? Naar de kinderboerderie? Daar zie ik bij Kyara leuke foto's van langskomen op FB
Fieder, L. maakt echt een beetje een duik, maar hij had gelukkig wel wat vlees op z'n botten!
Cwen, watskebeurt? Hoe komt het dat je polsen zo overbelast zijn? Lastig ook met Ellie optillen denk ik, als allebei je polsen in een brace zitten?
maar ik begrijp dat ik de leeftijd aardig naar beneden haal dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef Juud-- het volgende:
Oohh Kiwi, jij bent al net zo erg als Limone. Die zei ook dat ze een Oude Man had. En toen dacht iedereen (of nouja, spreek voor jezelf Juud, ík dacht) dat -ie op z'n minst 65 ofzo was. En dat was natuurlijk helemaal niet zo
Dat ik nu B heb!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:16 schreef Juud-- het volgende:
Juichen voor Limonies tieten? What did i miss??
En Kiwi, ja, jij jonkie(27 hier hoor, ook nog niet echt een ouwe tak)
* Limone neuriet thunderstruck nuuuhnuuuhnnuuh thunderquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:10 schreef GotC het volgende:
Limone..Thunderthighs to the rescue!![]()
Juud, ja! Al is het nu zijn naam-mijn naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wil best ook ff jompelen voor jouw boobs hoor
![]()
![]()
Ja precies 40! Goed hoor!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:26 schreef L-E het volgende:
Limone, jouw man is toch 40 ofzo? Dacht ik laatst gelezen te hebben (Ha, zien jullie dat? Ik heb laatst iets gelezen EN IK WEET HET NU NOG!)
Juud, hoe heet jouw meisjesbaby eigenlijk? Of staat dat gewoon in de babylijstdinges? En nee, meet met Kyara was niet vandaag
Jullie juichen nooit voor mijn boobiesHier thuis aan fans geen gebrek hoor, maar ik vind het toch een tikje jammer
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oh! Oh!! Ennnnn: ik was zomaar afgevallen!
2 kilo minder dan aan het begin van mn zwangerschap
Leuk! En gratis verzenden, dus duur valt ook wel weer meequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:30 schreef GotC het volgende:
Ohhhhh ik heb trouwens EINDELIJK een leuk slaapmuziekding gevonden
[ afbeelding ]
Ennnn een superleuk (duur!) kledingmerk voor kinderen: Polarn o.pyret(http://www.polarnopyret.nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |