Klopt voor het ADSL-gedeelte van het verhaal, maar bellen kan nog steeds.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Als jij het modem meeneemt kan die volgende huurder toch niks met die lijn zonder wachtwoord etc? dat hij de eerste tijd niet kan internetten is niet jouw probleem..
Dat zou ik inderdaad ook doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:10 schreef cyberterrorist het volgende:
Wow, wat een reactie dames en heren!
Het zijn teveel reacties om bij elke nuttige bijdrage de poster te bedanken: maar THNX!![]()
![]()
Ik ga lekker op safe spelen en de verbinding meenemen naar mijn volgende woning.
Tegelijkertijd ga ik bij Ziggo een alles-in-1 abonnement afsluiten.
Nogmaals bedankt voor de reacties!![]()
Wil je dit even toelichten?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook doen.
Het is trouwens technisch gezien niet mogelijk omdat je een contract niet kan beeindigen voor de afgesproken termijn blijkbaar. Het systeem laat dat blijkbaar niet toe, die optie is er blijkbaar niet. De enige optie is dan om kabels eruit te trekken bijvoorbeeld, maar dat is kostentechnisch gezien niet te doen, omdat dat te duur is.
Het is allemaal geautomatiseerd en blijkbaar heeft online ervoor gekozen dat er geen optie is in het systeem om een signaal van de lijn te halen voor de afgesproken termijn.
Het is puur administratief. Je kan de gevraagde afsluiting niet aanvinken in het systeem. Het systeem bypassen kost teveel geld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:53 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Wil je dit even toelichten?
Verhuizen kan dus wel, maar het signaal van de lijn halen niet?
Dan blijft er dus twee maanden signaal op het oude adres? Bij nieuwe bewoners?
Ik ben niet echt technisch, maar wel nieuwsgierig.
Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat ik de enige ben met dit "probleem"...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het is puur administratief. Je kan de gevraagde afsluiting niet aanvinken in het systeem. Het systeem bypassen kost teveel geld.
De optie verhuizen is wel in het systeem, net zoals wanbetaler, maar die mogen alleen worden aangevinkt indien van toepassing.
Online is een low budget aanbieder, dus daar hoef je geen aparte dingen van te verwachten, want dat kan niet.
Dat ben je ook niet, zie mijn eerdere post in dit topic.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:12 schreef cyberterrorist het volgende:
Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat ik de enige ben met dit "probleem"...
Verhuizen, samenwonen en overlijden zijn andere dingen dan voortijdig je contract afkopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:12 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat ik de enige ben met dit "probleem"...
Der zullen toch wel meer mensen vroegtijdig verhuizen/samenwonen/overlijden etc?
Bedankt voor je antwoordt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Verhuizen, samenwonen en overlijden zijn andere dingen dan voortijdig je contract afkopen.
Zover ik het begrepen hebt, wil jij vroegtijdig het signaal van je kabel af hebben.... dat kan blijkbaar administratief niet in het systeem.
Nee, het maakt niet uit of het per brief of telefonisch verzocht wordt. Ze kunnen gewoon níet een verbinding afsluiten als dat niet binnen hun standaard scenario's past.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:03 schreef No.name.for.me het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat de dame van de callcenter dit NIET kan, maar als je het per brief beëindigd het wel mogelijk zal zijn. Het heeft dus te maken met één vinkje waar de dames van de Callcenter niet voor geautoriseerd zijn.
Ik betwijfel het, maar je kan het proberen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:03 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoordt.![]()
Ik heb toch wat moeite met de uitleg.
Het komt er gewoon op neer dat de dame van de callcenter dit NIET kan, maar als je het per brief beëindigd het wel mogelijk zal zijn. Het heeft dus te maken met één vinkje waar de dames van de Callcenter niet voor geautoriseerd zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |