Het komt door de mediatek chipset, die staat er om bekend dat het een brakke GPS heeft. De reden waarom het lijkt dat het op wifi wel werkt is omdat hij dan al een kleinere radius heeft binnen waar hij kan zoeken. Bij mobile data gebruikt hij de telefoonmasten om een radius te maken van waar je zit. Het is eigenlijk het belangrijkste om gewoon te kijken hoelang het duurt tot je een échte fix krijgt op de paar meters nauwkeurig. Verder is het wel werkbaar, ik heb zelf een jiayu g3 (zelfde chipset als deze telefoon) en als ik een fix heb kan ik prima navigeren en dergelijkequote:Op maandag 3 maart 2014 09:02 schreef Mirel het volgende:
Ik bedoel dat de GPS niet goed werkt icm mobile data. Op wifi wel. Er was een fix maar hij zei dat het hem niet lukte. Maar hij is verder ook niet bekend met tweaken.
Dan zit je ook ergens binnen, probeer het gewoon eens buiten op straat haha.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef Mirel het volgende:
Wij zaten toen ergens in een cafe die telefoon te bekijken en toen lukte het niet om een fix te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |