Je moet je iPhone ook niet laten vallen enzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:03 schreef afraid_tech het volgende:
Volgens mij valt het nog mee, ben de iPhone zat en rammelt aan alle kanten.
Ben bij m'n ouders en heb de Cubot nu niet bij mequote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:27 schreef kweenie1 het volgende:
Laat eens een foto in het donker zien(verschil S3, Cubot).
Kan dan wel een HTC One clone zijn, maar die maakt juist mooie fotos als het donker is
denk eerder dat je er op VOORuit gaatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:09 schreef afraid_tech het volgende:
Nog in de verkoop? En wat ga ik er wezenlijk op achteruit in vergelijking met de iPhone 5?
Wou het al niet zeggen... maar dit was mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef Markster het volgende:
[..]
denk eerder dat je er op VOORuit gaat
Nope! Bij jou wel?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef naiipajiiau het volgende:
Zat er bij jouw Cubot trouwens ook een tweede accu?
jammer! maar beter voor jouquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:42 schreef Mirel het volgende:
Toevallig vandaag verkocht aan een vriend voor 100 euro, sorry
Ja hier inderdaad wel + dat covertje. Helaas heb ik wel een minder mooie blauwe variant haha. Zat ook een extra screenprotector bij trouwens die je er met geen mogelijkheid normaal op geplakt krijgt..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop