Omdat ik het met een aantal (niet alle) standpunten van de SS eens ben. Maar een paar brainwashed mensen kijken naar 1 kant van het verhaal.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een SS teken?
In een ander topic postte hij dat hij het jammer vindt dat Hitler de oorlog niet gewonnen heeft. Vandaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een SS teken?
Stalin wordt door sommigen als een held gezien... terwijl hij qua doden toch wel een (hitler)² was (niet letterlijk)quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:13 schreef PoisonPrince het volgende:
't sneue dat die linkse massamoordenaars nog steeds aanbeden worden, niet dat die rechtse goed bezig waren destijds....
quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
Stalin een held vinden is dan ook debiel.
Dit. Heb ik me zo vaak aan geërgerd tijdens de lessen geschiedenis. En dan hoeft het nog niet eens over WO I of WO II te gaan...quote:
Japanse disciplinequote:Op vrijdag 28 november 2014 00:19 schreef PoisonPrince het volgende:
iedereen weet gewoon, Japan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
banzai alle anders denkende mogen shinkansen rails gaan leggen.
En voor de ekten basen: anime.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:19 schreef PoisonPrince het volgende:
iedereen weet gewoon, Japan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
banzai alle anders denkende mogen shinkansen rails gaan leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |