Wakkuh wodduh jonguh!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die back-out koning rijdt dus inmiddels op de weg?
Is het nodig om te gaan spitten in een topic van 3 dagen oud?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef lf2 het volgende:
Lachen deze man is geniaal. Men moet bewijzen dat hij fraudeert. Stelletje haters omdat hij makkelijk snel geld verdient. Je wilt dat ook graag maar je weet niet hoe. Dus bespaar me je gelul
Weer zo'n josti die daar geweest is hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef lf2 het volgende:
Lachen deze man is geniaal. Men moet bewijzen dat hij fraudeert. Stelletje haters omdat hij makkelijk snel geld verdient. Je wilt dat ook graag maar je weet niet hoe. Dus bespaar me je gelul
Die man als voorbeeld nemen is wel eeeeeeeeergg laagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Weer zo'n josti die daar geweest is hoor
Ik heb al jaaaaren mijn rijbewijs. Het is niet zo moeilijk om het alleen met een boek te halen. Mensen zijn gewoon erg lui denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Weer zo'n josti die daar geweest is hoor
Daarom zijn zijn bankrekeningen ook bevroren en is zijn auto in beslag genomen. Wat een succes en nee geen fraudequote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:34 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik heb al jaaaaren mijn rijbewijs. Het is niet zo moeilijk om het alleen met een boek te halen. Mensen zijn gewoon erg lui denk ik.
Zag gewoon filmpjes langs komen en moest lachen. Iemand die zo recht voor z'n raap is en succes maakt.
Tof toch.
Prachtig, hij leert gewoon wat te antwoorden bij welke vraagstelling. Zag net ergens ook een filmpje van pownews waarin hij zegt dat als er iets is met een bus of kinderen je altijd op B moet drukken.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef Santello het volgende:
Ik heb de cursus ook gevolgd en met 1 fout mijn theorie behaald op dezelfde dag.
Zijn manier van leren onthouden zorgt ervoor dat iedereen slaagt. De vragen en antwoorden heeft elke rij-school. Ze worden afgegeven door CBR zodat de rij-school de leerlingen les kunnen geven. Men weet alleen natuurlijk niet welke toets je krijgt en soms worden er willekeurig vragen geplukt van elke toets. Hij weet ook niet welke er op die dag wordt gegeven.
Waar de andere rij-scholen de algehele regel uit een vraag toelicht doet Sait dat niet. Die zegt bijvoorbeeld: ''Alle vragen met 80km, 40km, 60km en 70km die in de vraagzin voorkomen zijn automatisch nee. Niet naar het plaatje kijken. Niet de vraag lezen. Gewoon nee drukken''
Dit soort dingen paar keer herhalen en door enkele cursisten laten beantwoorden en het zit zo in je kop. Ik heb elke vraag lachend zitten maken zonder te hoeven nadenken.
Ik heb trouwens meer geleerd dan met een zelf-studie via het boek (om vervolgens daarna te zakken).
Dat is niet prachtig, dat is levensgevaarlijk. Je krijgt niet voor niets een theorie examen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:25 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Prachtig, hij leert gewoon wat te antwoorden bij welke vraagstelling. Zag net ergens ook een filmpje van pownews waarin hij zegt dat als er iets is met een bus of kinderen je altijd op B moet drukken.
Als het cbs de vraagstelling verandert zijn ze er van af.
Wel een kaolo dikke slee moattie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef eend112 het volgende:
Vandaag heeft hij een auto gekocht van deze praktijken:
https://www.facebook.com/(...)25339&type=2&theater
"En weet je wat de Belastingdienst zegt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef Syd het volgende:
[..]
Daarom zijn zijn bankrekeningen ook bevroren en is zijn auto in beslag genomen. Wat een succes en nee geen fraude![]()
https://www.facebook.com/(...)18957&type=2&theater
Heb je die laatste filmpjes gezien ? Vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:45 schreef jelfrikandel het volgende:
Om te huilen die vent. Echt ongelofelijk.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:31 schreef Rodawa het volgende:
Misschien een ideetje om gezamenlijk geld in te leggen en Braddie hierheen te sturen, gewoon om die homo van altijdgeslaagd te naaien. Braddie slaagt namelijk nooit.
quote:
Gaat helemaal nergens over met die vent.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je die laatste filmpjes gezien ? Van
"Ik heb al 70% belastingdienst betaald"
Wat een idioot
Het CBR moet daarom ook gewoon een fatsoenlijke toets in elkaar zetten die je alleen kunt halen als je ervoor leert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:38 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dat is niet prachtig, dat is levensgevaarlijk. Je krijgt niet voor niets een theorie examen.
Godverdomme goeien garp!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:31 schreef Rodawa het volgende:
Misschien een ideetje om gezamenlijk geld in te leggen en Braddie hierheen te sturen, gewoon om die homo van altijdgeslaagd te naaien. Braddie slaagt namelijk nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |