Dat is geen excuus, aangezien je dagelijks op een Nederlands forum zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:37 schreef along het volgende:
[..]
Sorry lutser, ik woon al jaren niet meer in nederland. Ik spreek uitsluitend Engels.
SimplemindedAlex, ik voer geen trollen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:16 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, aangezien je dagelijks op een Nederlands forum zit.
In plaats van gewoon toe te geven dat je je fout zit, kom je met dit soort kinderachtig gedrag ..... triest.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef along het volgende:
[..]
SimplemindedAlex, ik voer geen trollen.
Ga weg vieze troll met je Alex kloontjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:47 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
In plaats van gewoon toe te geven dat je je fout zit, kom je met dit soort kinderachtig gedrag ..... triest.
Ik ben geen kloon, en ik heb geen kloons. Jij wel?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ga weg vieze troll met je Alex kloontjes.
Alexisbest is jouw kloon.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:26 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, en ik heb geen kloons. Jij wel?
Fraude plegenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:05 schreef Joeriii het volgende:
Wat doet deze man dan fout? Behalve geld uit iemands zak kloppen zoals de rest van ondernemend Nederland?
Dat kan niet, want het bedrijf heet Altijd Geslaagd. Dus als er dan toch iemand zakt, klopt de bedrijfsnaam niet meer en is er sprake van misleiding.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:22 schreef HSG het volgende:
Daar zakken betekent dat je echt een ontzettende pauper bent.
quote:
Mij quoten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat kan niet, want het bedrijf heet Altijd Geslaagd. Dus als er dan toch iemand zakt, klopt de bedrijfsnaam niet meer en is er sprake van misleiding.
[..]
Dat komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Ja, toe nou... ik blijf niet bezig.
zoals jijquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:00 schreef Cinderellaaa het volgende:
Handig voor de minder slimme mensen onder ons.
Theorie in 1x gehaald zonder extra lessen, gelukkig heb ik geen moeite met leren..quote:
theorielessen is dan ook helemaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:19 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Theorie in 1x gehaald zonder extra lessen, gelukkig heb ik geen moeite met leren..
Laten we het verder niet hebben over praktijkexamens
Ja dit dus. Ik heb mijn theorie in 1x gehaald, maar praktijk pas 4e keer. Had het liever andersom gedaan, zou mij meer geld schelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
theorielessen is dan ook helemaal
Voor die prijs kan je net zo goed meerdere keren proberen, maar vaak haal je het de volgende keer al.
Met uitzondering van Braddie
[ afbeelding ]
Ook TTT gedaan? Ikzelf vind zo'n TTT vrij nutteloos tenzij het in je pakket zit. Voor dat kleine beetje extra betaal ik toch liever meer voor een echt examen met kans op slagenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:41 schreef Cinderellaaa het volgende:
@
[..]
Ja dit dus. Ik heb mijn theorie in 1x gehaald, maar praktijk pas 4e keer. Had het liever andersom gedaan, zou mij meer geld schelen
Jaa ook nog een TTT inderdaad.. Ik werd gewoon afgezetquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:57 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ook TTT gedaan? Ikzelf vind zo'n TTT vrij nutteloos tenzij het in je pakket zit. Voor dat kleine beetje extra betaal ik toch liever meer voor een echt examen met kans op slagen
IEDEREEN slaagt ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat kan niet, want het bedrijf heet Altijd Geslaagd. Dus als er dan toch iemand zakt, klopt de bedrijfsnaam niet meer en is er sprake van misleiding.
[..]
Hij krijgt informatie van iemand van het CBR, en geeft dan de antwoorden aan de leerlingen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Piye het volgende:
Leg het toch maar iets uitgebreider uit. Ik zie het probleem namelijk niet.
hahahah die kerelquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef theunderdog het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18957&type=2&theater
![]()
Maakt het alleen maar meer ''juist'' om er mee te schelden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:57 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoe the fuck
Niet eens zin om de klacht uitgebreid uit te leggen. Kort samengevat:
Kerel geeft les op de ochtend over theorie-examen voor een rijbewijs, de mensen maken vervolgens in de middag het theorie-examen en de volle 100% slaagt.
Die kerel is trouwens ook een naar mannetje, hij zegt op Facebook dat hij kanker heeft gehad, maar hij scheldt er vervolgens 100 keer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |