abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136404073
Hallo,
IK heb een 5.1 radio staan, maar ik gebruik de dolby nooit. Ik heb dus eigenlijk 2 kleinere speakers over, geven best goed geluid.

Deze wil ik graag in de keuken plaatsen, dat is op zich het probleem niet, simpel zat, draadje er heen trekken. Maar ik wil de speakers ook uit kunnen zetten, gewoon met een knopje of zo.. Het lijkt me toch niet zo prettig om geluid uit de keuken te krijgen als ik een film aan het kijken ben.

Zijn daar bepaalde schakelaartjes voor, of maakt dat niet zoveel uit?

Groet Niels
pi_136404316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:49 schreef Nico987 het volgende:
Hallo,
IK heb een 5.1 radio staan, maar ik gebruik de dolby nooit. Ik heb dus eigenlijk 2 kleinere speakers over, geven best goed geluid.

Deze wil ik graag in de keuken plaatsen, dat is op zich het probleem niet, simpel zat, draadje er heen trekken. Maar ik wil de speakers ook uit kunnen zetten, gewoon met een knopje of zo.. Het lijkt me toch niet zo prettig om geluid uit de keuken te krijgen als ik een film aan het kijken ben.

Zijn daar bepaalde schakelaartjes voor, of maakt dat niet zoveel uit?

Groet Niels
Heeft je receiver een speaker A-B optie?
pi_136410309
Dat weet ik niet zeker, maar hij moet ze ook beide te gelijk afspelen. Als ik aan het koken ben is het handig als ik de radio daar hoor. De keuken zit aan het huis, waardoor veel geluid niet in de keuken komt. Als dan de afzuigkap aan staat en je klooit wat, dan is het niet hoorbaar.

De afstandbediening van de reciever is al een tijdje stuk, dus heb een universele, het is een heel gedoe om de knoppen op de radio te vinden (zitten teveel opties op de radio), dus zal niet werken.
pi_136411160
Met een dubbelpolige schakelaar zou het in principe moeten werken. Per speaker één dubbelpolige schakelaar.
pi_136417378
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:01 schreef Nico987 het volgende:
Dat weet ik niet zeker, maar hij moet ze ook beide te gelijk afspelen. Als ik aan het koken ben is het handig als ik de radio daar hoor. De keuken zit aan het huis, waardoor veel geluid niet in de keuken komt. Als dan de afzuigkap aan staat en je klooit wat, dan is het niet hoorbaar.

De afstandbediening van de reciever is al een tijdje stuk, dus heb een universele, het is een heel gedoe om de knoppen op de radio te vinden (zitten teveel opties op de radio), dus zal niet werken.
Welke receiver heb je?
pi_136417478
een pioneer van 200 jaar oud..
pi_136426651

Ook speakers, ook een knopje, alleen geen draadje naar de woonkamer?

Is dit geen optie? :7
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_136434290
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:29 schreef Nico987 het volgende:
een pioneer van 200 jaar oud..
Dan niet hoor :')
pi_136440528
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 01:13 schreef Gompy58 het volgende:
[ afbeelding ]

Ook speakers, ook een knopje, alleen geen draadje naar de woonkamer?

Is dit geen optie? :7
Kan de tv daar op??
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:02:45 #10
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_136440767
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:01 schreef Nico987 het volgende:

Normaal kun je A, B, of beide tegelijk aanzetten, dat is standaard, en meestal zitten er gewoon 2 knoppen voorop het apparaat..

De speakers zullen enkel het dolby geluid weergeven zolang je ze op een dolby uitgang zet, en dus hoor je enkel de dolby bijgeluiden..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')