Haha met mijn studie niet. We hebben 1 week vakantie per jaar. En we hebben verplichte colleges waar je aan het begin en eind een handtekening moet zetten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je studeert nog, dat kun je toch wel een keer een maand (of twee) er tussenuit? Of anders direct na je studie, dan kan je er ook wel een half jaar (of jaar) van maken.
In twee weken zijn er zoveel andere gave plekken te bezoeken, waarbij je niet het idee hebt alles te missen. Bijvoorbeeld (buiten Europa) Marokko, Jordanië, Mexico, Cuba, delen van de VS, Nepal, Hongkong, Thailand, Maleisië, Laos, een stukje Japan, enz.
Het is gewoon irritant dat mijn tijd pas over een paar jaar komt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:04 schreef Lemans24 het volgende:
Ah, één week, dat is weinig.
Maar afspreken een paar maanden later te beginnen met je eerste baan, of een jaar even geen baan is tegenwoordig heel normaal hoor, dus je kans komt nog wel.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:20 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Mwah Noord Amerika ben ik een paar keer geweest ivm studie en werk.
Op zich lijken die nationale parken me wel leuk. Maar de steden vond I niet zo heel boeiend.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:57 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 weken in de vs gewerkt, maar de cultuur paste niet echt bij mij.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:58 schreef Roadtrip het volgende:
Ik moet naar een meeting voor mijn werk. Dan wordt het nog korter en wordt nieuw zeeland dus zonde.
Nu wil ik een Roadtrip door Canada en de VS doen. Gewoon van Toronto, langs de Niagara Falls, Ontario, NYC, Boston en dan uiteindelijk de Nova Scotia met de Cabot Trail.
Goed plan? Het is igg veel goedkoper.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:38 schreef Roadtrip het volgende:
Mijn avontuur is eerder begonnen. De auto die ik altijd leen, een fiesta, zit vast in het zwarte woud van Duitsland. In een greppel. Op een offroad weg. Half op zijn kant.
Nog avontuurlijker: op de kop met hem er in, in een sloot van 3meter breed. Net niet genoeg om de deur open te doen en net niet diep genoeg om te verdrinken. En dan heeft hij alle tijd om eens na te denken over al die lul verhalen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:25 schreef Basp1 het volgende:
Wat een avontuur de leen auto zit vast, als je er nu zelf in zou zitten dan zou het nog een beetje avontuurlijk kunnen zijn.
Arme TS, zit nu al een week vast in een Ford Fiasco die in een Duitse greppel ligt. Gelukkig heeft 'ie wel internet, hij is gister nog online geweest. En aangezien hij nog geen update heeft gedaan in dit topic, zal 'ie het wel razend druk hebben met het volgende fantastische verhaal te verzinnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:38 schreef Roadtrip het volgende:
Mijn avontuur is eerder begonnen. De auto die ik altijd leen, een fiesta, zit vast in het zwarte woud van Duitsland. In een greppel. Op een offroad weg. Half op zijn kant.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef flipsen het volgende:
Zijn de wedkantoren al open? Dan graag een tientje op "Uiteindelijk is hij niet verder gekomen dan de buurtkroeg"
Kut, toch nog helemaal naar Duitsland? Heeft Lemans24 gewonnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:06 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zet twintig euro op "Europa is ook leuk, volgende keer wel ver weg" en tien op "gezakt voor het tentamen".
Pics or It Didn't Happen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
Kut, toch nog helemaal naar Duitsland? Heeft Lemans24 gewonnen
goeien kickquote:Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef Karbonkel95 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of je uiteindelijk iets geboekt hebt.. In twee weken kun je weinig, vs, canada, nieuw-zeeland en Australië zijn gewoon zonde. Ik zou naar Jordanië of Mexico of iets dergelijks gaan
Ja vond ik ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |