abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 februari 2014 @ 12:19:13 #26
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136433693
Hihi

lbrdr twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 12:17:53 #LL14 Sla nu uw slag, goedkoop naar Lowlands. Een weekendje weg voor het hele gezin. http://t.co/9tjzc4lgea reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_136433821
Lekker met de kids op stap!
pi_136434356
Lijkt me best leuk later eigenlijk!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:47:53 #29
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136434562
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:06 schreef indiaantje89 het volgende:
In het algemeen kent niemand Interpol, je hoort het ook nooit op 3FM en dat soort zenders.
Interpol is toch niet bepaald onbekend te noemen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_136436049
Verkochten de laatste keer nog de HMH uit, maar op pauper 3fm hebben ze inderdaad geen idee.
pi_136436307
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:47 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Interpol is toch niet bepaald onbekend te noemen.
Bij het grote publiek toch niet lijkt me...
pi_136436488
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Bij het grote publiek toch niet lijkt me...
Vorige keer toen ze op lowlands stonden werd er me gevraagd wat voor muziek zij maakten.
pi_136436665
Gelukkig hebben we nu James Holden _O_ _O_ _O_
pi_136461534
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:09 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Pearl Jam en Metallica staan op Werchter. Waarom niet gewoon die kant op?
Omdat we op ll met een hele groep zijn, wat vorig jaar super gezellig was.
Maar 80% van die groep gaat voor de dance :)
En dit jaar doe ik maar een festival
Are you nuts??
pi_136464076
Ik snap nooit zo goed waarom mensen alleen voor de dance naar Lowlands komen. Dan zijn er toch veel betere festivals?
pi_136464605
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:41 schreef theodoor9 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen alleen voor de dance naar Lowlands komen. Dan zijn er toch veel betere festivals?
Hangt dat niet ook weet af van de 'dance' waarvan je houdt? Niet helemaal mijn (ik weet het, erg brede..) genre, maar volgens mij heb je Pitch en Lowlands en verder vooral veel technofeesten en 'platte' (Tomorrowland, Mysteryland) festivals. Op Lowlands heb je ook wat meer experimentele 'dance', volgens mij (vooral in de X-Ray)
  Moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 12:18:15 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_136464966
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:34 schreef Dekreator het volgende:
Stiekem hoop ik dat the prodigy niet komt, anders krijg ik een luxeprobleem met qotsa en het feit dat ik vrijwel altijd alle bravo headliners wil zien
the prodigy stonden de laatste twee keer in de Alpha en dat zouden ze weer staan als ze komen, niet in de Bravo :N

Overigens staan ze op paaspop, voor mij een reden om daarheen te gaan :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_136465465
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:04 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Hangt dat niet ook weet af van de 'dance' waarvan je houdt? Niet helemaal mijn (ik weet het, erg brede..) genre, maar volgens mij heb je Pitch en Lowlands en verder vooral veel technofeesten en 'platte' (Tomorrowland, Mysteryland) festivals. Op Lowlands heb je ook wat meer experimentele 'dance', volgens mij (vooral in de X-Ray)
Ja oke, je hebt wel gelijk. Toch heb ik het idee dat de mensen die van experimentele dance houden, naar Lowlands gaan voor meer dan alleen dance. Maargoed dat is een inschatting van mijn kant. Voor de prijs en het aantal Dance-acts op Lowlands lijkt me het gewoon een relatief duur festival om voor de dance te gaan. Ook gezien het feit dat je s'nachts bijvoorbeeld maar 2/3 tenten hebt waar dance gedraaid wordt.
pi_136476894
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:37 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Ja oke, je hebt wel gelijk. Toch heb ik het idee dat de mensen die van experimentele dance houden, naar Lowlands gaan voor meer dan alleen dance. Maargoed dat is een inschatting van mijn kant. Voor de prijs en het aantal Dance-acts op Lowlands lijkt me het gewoon een relatief duur festival om voor de dance te gaan. Ook gezien het feit dat je s'nachts bijvoorbeeld maar 2/3 tenten hebt waar dance gedraaid wordt.
Misschien zijn het wel hipsters die toch geld zat hebben/ geld van pappie en mammie krijgen en het dus niet boeit dat LL duurder is dan een dancefestival. Die dan liever naar LL gaan dan tussen het 'plattere' of agressievere volk op andere dancefestivals staan (of dat pappie en mammie liever een 'cultureel verantwoord' feestje sponsoren/ toestaan, dan een plat dancefestival waar agressie en drugs heerst -dat op LL 90% van de bravo/xray mensen ook drugs gebruikt, weten ze dan niet-). Bij LL heb je dan ook nog randvoorwaarden als goed eten, verantwoorde cultuurdingetjes, goede sfeer (waar iedereen opgaat in de massa, maar wel weinig agressie en relaxte sfeer), hipster 3FM bandjes, overdag kunnen chillen en snachts losgaan.
pi_136477590
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:37 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Ja oke, je hebt wel gelijk. Toch heb ik het idee dat de mensen die van experimentele dance houden, naar Lowlands gaan voor meer dan alleen dance. Maargoed dat is een inschatting van mijn kant. Voor de prijs en het aantal Dance-acts op Lowlands lijkt me het gewoon een relatief duur festival om voor de dance te gaan. Ook gezien het feit dat je s'nachts bijvoorbeeld maar 2/3 tenten hebt waar dance gedraaid wordt.
Ik ga ook voornamelijk voor de "dance". Als ik naar een bandje ga kijken is dat meestal omdat mijn vrienden daarheen willen en ik op dat moment niet iets hoef te zien.
Natuurlijk zijn er genoeg andere feesten, maar juist de wat meer alternatieve dingen zoals The Knife, James Blake en Koze zie je daar niet. Op Lowlands valt gewoon meer te ontdekken, hoewel Pitch ook altijd een sterke line up heeft.

En Lowlands is duur, maar vergeleken met een Mysteryland waarvoor een kaartje 70 euro kost voor één dag en er misschien drie stages zijn die mij aanspreken valt dat ook wel weer mee.
Hello, my name is Oliver
pi_136477783
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:03 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Misschien zijn het wel hipsters die toch geld zat hebben/ geld van pappie en mammie krijgen en het dus niet boeit dat LL duurder is dan een dancefestival. Die dan liever naar LL gaan dan tussen het 'plattere' of agressievere volk op andere dancefestivals staan (of dat pappie en mammie liever een 'cultureel verantwoord' feestje sponsoren/ toestaan, dan een plat dancefestival waar agressie en drugs heerst -dat op LL 90% van de bravo/xray mensen ook drugs gebruikt, weten ze dan niet-). Bij LL heb je dan ook nog randvoorwaarden als goed eten, verantwoorde cultuurdingetjes, goede sfeer (waar iedereen opgaat in de massa, maar wel weinig agressie en relaxte sfeer), hipster 3FM bandjes, overdag kunnen chillen en snachts losgaan.
Best knap om zoveel vooroordelen in één post te kunnen stoppen.
Hello, my name is Oliver
pi_136497889
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:03 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Misschien zijn het wel hipsters die toch geld zat hebben/ geld van pappie en mammie krijgen en het dus niet boeit dat LL duurder is dan een dancefestival. Die dan liever naar LL gaan dan tussen het 'plattere' of agressievere volk op andere dancefestivals staan (of dat pappie en mammie liever een 'cultureel verantwoord' feestje sponsoren/ toestaan, dan een plat dancefestival waar agressie en drugs heerst -dat op LL 90% van de bravo/xray mensen ook drugs gebruikt, weten ze dan niet-). Bij LL heb je dan ook nog randvoorwaarden als goed eten, verantwoorde cultuurdingetjes, goede sfeer (waar iedereen opgaat in de massa, maar wel weinig agressie en relaxte sfeer), hipster 3FM bandjes, overdag kunnen chillen en snachts losgaan.
Waarom moet dat met zo vies ondertoontje. Wordt beetje zat van zulke egoïstische mensen als jij die denken dat het festival alleen voor jezelf is en dat iedereen die het festival anders beleeft het verkeerd viert.

Jullie Lowlanders prijzen jullie zelf om altijd zo open minded te zijn, maar als ik dingen hier lees of op Lowlove merk ik het totaal tegenovergestelde.
pi_136498238
Ik ga dit jaar voor het eerst naar lowlands. Ben heel benieuwd. Vroeger ben ik wel een aantal keer naar rock Werchter geweest, maar dat was voornamelijk voor de grote namen die daar staan.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_136510830
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:49 schreef isgeschiedenis het volgende:

[..]

Waarom moet dat met zo vies ondertoontje. Wordt beetje zat van zulke egoïstische mensen als jij die denken dat het festival alleen voor jezelf is en dat iedereen die het festival anders beleeft het verkeerd viert.

Jullie Lowlanders prijzen jullie zelf om altijd zo open minded te zijn, maar als ik dingen hier lees of op Lowlove merk ik het totaal tegenovergestelde.
Lollollol...hap hap :P
pi_136545430
Ik ben weer eens Pinguinradio aan het luisteren. Voorheen was het wel vaak dat ik op Kink FM/ later Pinguinradio bandjes hoorde, waarvan sommige bleven hangen en ik dacht 'Hm misschien komt dit op Lowlands' en die kwamen dan idd ook.
Voordat ik mijn allereerste keer naar Lowlands ging had ik dat met o.a. de Crystal Fighters, en afgelopen jaar met Tom Odell (alleen had ik die dan niet via Pinguinradio gehoord).
Benieuwd of ik er dit jaar weer eentje goed heb :P

Pinguinradio is wel leuke zender om (voor mij) nieuwe bandjes te ontdekken. Beetje kut alleen dat die site bij mij niet werkt :S Kan alleen via Windows media player luisteren. Iemand die weet hoe het wel werkt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: hoor nu Blaudzun. Zou die weer komen? :P

[ Bericht 5% gewijzigd door bulbjes op 10-02-2014 13:41:27 ]
pi_136546061
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef bulbjes het volgende:
Ik ben weer eens Pinguinradio aan het luisteren. Voorheen was het wel vaak dat ik op Kink FM/ later Pinguinradio bandjes hoorde, waarvan sommige bleven hangen en ik dacht 'Hm misschien komt dit op Lowlands' en die kwamen dan idd ook.
Voordat ik mijn allereerste keer naar Lowlands ging had ik dat met o.a. de Crystal Fighters, en afgelopen jaar met Tom Odell (alleen had ik die dan niet via Pinguinradio gehoord).
Benieuwd of ik er dit jaar weer eentje goed heb :P

Pinguinradio is wel leuke zender om (voor mij) nieuwe bandjes te ontdekken. Beetje kut alleen dat die site bij mij niet werkt :S Kan alleen via Windows media player luisteren. Iemand die weet hoe het wel werkt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: hoor nu Blaudzun. Zou die weer komen? :P
ik luister via mijn mobiel wel vaak radio via de TuneIn app. Ze hebben ook een website: http://tunein.com/radio/Pinguin-Radio-s45142/
pi_136546163
Ik will Bill Callahan voor sochtends in de India!

Alvast bedankt
pi_136558055
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

the prodigy stonden de laatste twee keer in de Alpha en dat zouden ze weer staan als ze komen, niet in de Bravo :N

Overigens staan ze op paaspop, voor mij een reden om daarheen te gaan :)
Daarom, ik wil niet nog een alpha headliner die ik wil zien :'(
pi_136558301
Ik luister Kerrang Radio...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_136569115
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:33 schreef Nielsch het volgende:
Ik luister Kerrang Radio...
Hm, die ken ik niet. Zo te zien Engelse zender, probeer hem nu af te spelen maar zowel via hun site als via TuneIn als via een andere site kan ik hem niet afspelen :/
Geen idee of ik soms essentiele plugins mis of zo? :? Pinguinradio doet het namelijk ook al niet (via Tune in radio wel :) ) tenzij ik aanklik dat ik via Windows media player wil luisteren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')