SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat vind ik gewoon leuk. Net als een lijst maken van SMLENO-spelers.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:14 schreef el-blanchito het volgende:
Waarom houd je dat bij dan DS2?![]()
Beetje karig vergeleken met die van Tobi.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik excelleer in Excel.
[ afbeelding ]
+ nog 42 transfers.
Ik had wel een taartdiagram verwacht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er staan nog meer gegevens achter (positie, level en shiny of non-shiny) maar dat heb ik maar niet laten zien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beetje karig vergeleken met die van Tobi.
Ik had wel een taartdiagram verwacht.![]()
jezus wat pauper, maak het dan in notepadquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik excelleer in Excel.
[ afbeelding ]
+ nog 42 transfers.![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dan vinden mensen het raar als ik in Excel bijhoud welke spelers een chem style hebben uit een pack.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zal jouw pack pulls even maken in notepad.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jezus wat pauper, maak het dan in notepad![]()
Geen idee of Lindgren. Nu meeleest, maar lukt het met de hossel?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
lol wat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal jouw pack pulls even maken in notepad.Wacht ik roep hem even:quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:19 schreef el-blanchito het volgende:
Geen idee of Lindgren. Nu meeleest, maar lukt het met de hossel?![]()
![]()
Dat is echt een harde diss.quote:
Brandblusser.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij doelt op het feit dat je dat lijstje ook gewoon in notepad kan maken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was een grap. Maar wat is er dan zo handig aan Notepad?
Dat zou best kunnen maar dat heb ik niet gedaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doelt op het feit dat je dat lijstje ook gewoon in notepad kan maken.![]()
Haha, dit is echt de simpelste vorm van excel die er is volgens mij. Je kan echt zo bizar veel met dat programma, maar ga je er maar eens in verdiepen...quote:![]()
Ik probeer er zo min mogelijk mee te doen want ik heb het ook niet echt nodig voor mijn werk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, dit is echt de simpelste vorm van excel die er is volgens mij. Je kan echt zo bizar veel met dat programma, maar ga je er maar eens in verdiepen...Maar ik vind het wel baas dat je al zo'n spreadsheet er van maakt.
Geen idee wat een SQL server is. Heb wel een leuk filmpje gevonden, maar ik weet niet precies waar het over gaat. Gaat het nou over SQL servers of over hoe je je handen moet gebruiken terwijl je praat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:27 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon in SQL Server dumpen en mooie MVC applicatie er op bouwen jonguh
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
lol wat?
[..]
Wacht ik roep hem even:
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mooie nieuwe slogan voor PSV.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 06-02-2014 om 13:12:51PSV blijft populair bij medicijnmannen & mafkezen. Staat er nu weer eentje met voedingssupplementen op Herdgang. 'Slikken = winnen', zegt ie reageer retweet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
Mooie nieuwe slogan voor PSV.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 06-02-2014 om 13:12:51PSV blijft populair bij medicijnmannen & mafkezen. Staat er nu weer eentje met voedingssupplementen op Herdgang. 'Slikken = winnen', zegt ie reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moet nog steeds een openingszin hebben.quote:![]()
Maar ik zie haar dit weekend sowieso, dus ik wacht gewoon even denk ik.
Lees The Game van Neil Straussquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een openingszin hebben.![]()
Maar ik zie haar dit weekend sowieso, dus ik wacht gewoon even denk ik.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik heb het allemaal gemist geloof ik, maar waar ken je haar van?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar ik zie haar dit weekend sowieso, dus ik wacht gewoon even denk ik.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Buh dat certificaat heb ik ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen idee wat een SQL server is. Heb wel een leuk filmpje gevonden, maar ik weet niet precies waar het over gaat. Gaat het nou over SQL servers of over hoe je je handen moet gebruiken terwijl je praat?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb er echt heel weinig over verteld.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gemist geloof ik, maar waar ken je haar van?Ik heb alleen gezegd dat ik een openingszin nodig had.
is het nou echt zo moeilijk om gewoon "hoiquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar ik zie haar dit weekend sowieso, dus ik wacht gewoon even denk ik." te sturen?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hmmm dan kan ik je moeilijk helpen denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er echt heel weinig over verteld.Ik heb alleen gezegd dat ik een openingszin nodig had.
De in de OP zo mooi beschreven hosselskills zijn al een tijdje niet meer gebruikt want onder de duim
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
"Ik ben een mattie van DS2, je weet wel die baas van Youtube."quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er echt heel weinig over verteld.Ik heb alleen gezegd dat ik een openingszin nodig had.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
"Ik ben een mattie van DS2, je weet wel die baas van Youtube Excel."NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:50 schreef Confetti het volgende:
Ik ben direct na school geblokt op whatsapp door een klasgenote![]()
![]()
hoerenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:50 schreef Confetti het volgende:
![]()
hoeren
![]()
Team versterkt met if chiellini![]()
Na lange tijd geen divisies gespeeld te hebben ben ik met dit team van divisie 6 naar drie gepromoveerd met maar 4 nederlagen![]()
![]()
Notepad.exe -> CTRL + F #yoloquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja lekker searchstringetje doen in delimited CSV bestanden yoloRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is dan net zo goed niet gezond meer.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
jbgsquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is dan net zo goed niet gezond meer.![]()
Misschien hebben ze het wel verkeerd vertaald vanuit het Swahiliquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:19 schreef Grandesco het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)in-bolt?ICID=HP_HN_1
Gervinho![]()
![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Grandescoquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:19 schreef Grandesco het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)in-bolt?ICID=HP_HN_1
Gervinho![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft waarschijnlijk gelijk hoor.
Zie ook die docu over Ronaldo.![]()
Daarom is Bolt ook geen voetballerquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Grandesco
Hij heeft waarschijnlijk gelijk hoor.![]()
![]()
Nou enquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Daarom is Bolt ook geen voetballer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik zo'n team tegenover me zou krijgen zou ik de controller laten vallen en keihard wegrennen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:54 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Team versterkt met if chiellini![]()
Na lange tijd geen divisies gespeeld te hebben ben ik met dit team van divisie 6 naar drie gepromoveerd met maar 4 nederlagen![]()
Doet me aan deze denken. Zijn reactie als die is weggedrukt. Vanaf 1:15.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:50 schreef Confetti het volgende:
![]()
hoeren🍆![]()
Ik ben beter dan Messi, als we een potje doen kickboksen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ben beter in FUT dan Messi,quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:30 schreef DuTank het volgende:
Ik ben beter dan Messi, als we een potje doen kickboksen.
Ik geef hem zieke bata.![]()
niemand koopt dat tochquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:31 schreef ThadCastle het volgende:
FIFA World Cup 2014 game alleen voor 360 en PS3
Nou ik heb weer 15 potjes gespeeld met mijn nieuwe team en ze zijn niet meer vooruit te branden. Bijna elke keer als ik een nieuw team bouw gebeurt dit. Ze beginnen erg goed en scoren aan de lopende band en na 12-15 potjes loopt de AI niet meer mee en heb ik het idee dat ik alle 11 spelers tegelijkertijd moet besturen. De spitsen komen nooit meer in scoringspositie en de verdedigers lopen niet met hun mannetje mee...
Moet maar weer een nieuw team gaan bouwen ofzo...![]()
Je moet er ook geen 15 potjes achter elkaar mee spelen, dan zijn ze inderdaad niet vooruit te branden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou ik heb weer 15 potjes gespeeld met mijn nieuwe team en ze zijn niet meer vooruit te branden. Bijna elke keer als ik een nieuw team bouw gebeurt dit. Ze beginnen erg goed en scoren aan de lopende band en na 12-15 potjes loopt de AI niet meer mee en heb ik het idee dat ik alle 11 spelers tegelijkertijd moet besturen. De spitsen komen nooit meer in scoringspositie en de verdedigers lopen niet met hun mannetje mee...
Moet maar weer een nieuw team gaan bouwen ofzo...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon Ibarbo/Aubameyang + Gomez en niet meer uitgeven dan 20kquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Moet maar weer een nieuw team gaan bouwen ofzo...![]()
![]()
EA ruikt geld
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
die slaan we natuurlijk over en ik hoop jullie ook.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
EURO 2012 was een DLC als het goed is, maar ze vragen hier meestal gewoon de volle pond voor terwijl het spel niet of nauwelijks veranderd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo'n spel komt er toch met elk groot toernooi?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Die heb ik nog nooit gehaald.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:35 schreef poker4lifee het volgende:
die slaan we natuurlijk over en ik hoop jullie ook.
Ja, hij bedoelt het ook heel serieus alsof het hem beter maakt ofzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus dat is appels met peren vergelijken.
Waarschijnlijk zegt de journalist iets als "je bent wel heel snel hoor", "ja ik ben sneller dan Bolt hihi".
In het oorspronkelijke (Engelstalige) artikel staat ook duidelijk dat het als grapje bedoelt was.
"I would beat him [Bolt] with the ball at my feet. Without the ball, he would be quicker," Gervinho joked to Rai Sport.![]()
World Cup 2010 was een leuk spel hoor, maar 60 euro zou ik er niet voor betalen. Had hem toen gedownload![]()
Ik hoop dat ze geen één exemplaar verkopenquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
EURO 2012 was een DLC als het goed is, maar ze vragen hier meestal gewoon de volle pond voor terwijl het spel niet of nauwelijks veranderd.![]()
![]()
+ Song II van Blurquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:37 schreef Grandesco het volgende:
Beste World Cup spel was 98... I get knocked down....
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Die heb ik hier ook inderdaad, toen goed mee vermaaktquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
World Cup 2010 was een leuk spel hoor, maar 60 euro zou ik er niet voor betalen. Had hem toen gedownload![]()
![]()
Wat een kneuzen allemaal vandaag op de PS4 bij single matches en dat 'nieuwe' toernooi, 60% chemie, spitsen op het middenveld, gasten die er gewoon écht niets van kunnen ... het houdt niet op.
8 potjes gespeeld, 8 gewonnen. 36-5 doelsaldo en geen enkele disconnect of iemand die z'n controller leer legt.
Zo is het óok niet leuk meer.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
8 miljoen voor Matavz en dan nog twijfelen of het sportief wel verstandig is![]()
Daar doe je toch een strik om.... Ik zie liever locadiatje.![]()
twitter:RubinKazanUK twitterde op woensdag 05-02-2014 om 20:54:10This is reassuring. #Matavz
reageer retweet
![]()
![]()
Voor dat bedrag zou Marcel Brands er persoonlijk op moeten toezien dat hij op het vliegtuig staptquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
8 miljoen voor Matavz en dan nog twijfelen of het sportief wel verstandig is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog steeds bezig om Sneijder in een 433 met RvP en Robben te bouwen. Veel beter dan dit gaat het niet worden vrees ik.![]()
![]()
Belachelijk bedrag idd. De helft zou nog 4 miljoen te veel zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
8 miljoen voor Matavzpoke
[ afbeelding ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Haha Matavz lette niet opquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:RubinKazanUK twitterde op woensdag 05-02-2014 om 20:54:10This is reassuring. #Matavz [ afbeelding ][ afbeelding ] reageer retweet
![]()
En wat is daar de rede van?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zo'n team tegenover me zou krijgen zou ik de controller laten vallen en keihard wegrennen.![]()
![]()
Wat heeft die 122-jarige vriend van jou gehaald dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gisteren 90 gehaaldvriend van me van 122
Reden.quote:
Meer een manier om te zeggen dat je een bazen team hebt gemaakt. Hoeveel % van dit team heb je nou dankzij Dree?![]()
![]()
Had 122quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat heeft die 122-jarige vriend van jou gehaald dan?![]()
![]()
![]()
Melo LCM, Willian LW, Dante RCB Piscek RB en Schweinsteiger RCM en een Braziliaanse GK. Heb je iig niet die kut rechtsback.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Nog steeds bezig om Sneijder in een 433 met RvP en Robben te bouwen. Veel beter dan dit gaat het niet worden vrees ik.
[ afbeelding ]![]()
Was nog aan het twijfelenquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Reden.
Meer een manier om te zeggen dat je een bazen team hebt gemaakt. Hoeveel % van dit team heb je nou dankzij Dree?
Thanks!en ik heb alles bij elkaar gehandeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is inderdaad wel echt een ziek team.... Dat hij zonder IF Chiellini in divisie 6 zat is eigenlijk wel erg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Reden.
Meer een manier om te zeggen dat je een bazen team hebt gemaakt. Hoeveel % van dit team heb je nou dankzij Dree?![]()
Nee ik had divisies lang niet gespeeld, toen ik dit team gemaakt had ging ik het weer spelenquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel echt een ziek team.... Dat hij zonder IF Chiellini in divisie 6 zat is eigenlijk wel erg.begon dus in divisie 6 ermee..
![]()
Ik vind Willian niet echt fijn spelen, een vriend van me heeft hem in zijn team en ik kan er niet echt mee overweg. Heb met Hazard nog helemaal niet gespeeld dus zou zo maar kunnen dat ik hem ook kut vind.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:57 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Melo LCM, Willian LW, Dante RCB Piscek RB en Schweinsteiger RCM en een Braziliaanse GK. Heb je iig niet die kut rechtsback.
Ik speel nu weinig met mijn 2e team maar ik weet niet of ik IF Vidal en IF Tevez durf te verkopen, wat een bazen zijn dat![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Reuze handig, zo'n grafiekje bij autotrader om je lasten per maand weer te geven bij een bepaalde auto![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Reuze handig, zo'n grafiekje bij autotrader om je lasten per maand weer te geven bij een bepaalde auto![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
[ afbeelding ]
Reuze handig, zo'n grafiekje bij autotrader om je lasten per maand weer te geven bij een bepaalde auto!
lekker duidelijk inderdaadquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Reuze handig, zo'n grafiekje bij autotrader om je lasten per maand weer te geven bij een bepaalde autoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
netjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De 14 lekkerste vrouwen op de Olympische Spelen: http://www.vkmag.com/maga(...)de_olympische_spelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nou, met heel veel moeite komen ze aan de 14. Een top 5 was beter geweest, want dan waren het tenminste ook echt alleen maar chicks.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
De 14 lekkerste vrouwen op de Olympische Spelen: http://www.vkmag.com/maga(...)de_olympische_spelenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind nummer 14 nog het best.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, met heel veel moeite komen ze aan de 14. Een top 5 was beter geweest, want dan waren het tenminste ook echt alleen maar chicks.
7&11quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
De 14 lekkerste vrouwen op de Olympische Spelen: http://www.vkmag.com/maga(...)de_olympische_spelen![]()
Nummer 5quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, met heel veel moeite komen ze aan de 14. Een top 5 was beter geweest, want dan waren het tenminste ook echt alleen maar chicks.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind nummer 14 nog het best.In de daadwerkelijke top 5 behoren:quote:
14, 11, 7, 3 en 1Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die russen bij Rubin Kazan zijn fucking bezopen van de Wodka of zo....
8 miljoen voor Matavz is 7 miljoen te veel.![]()
Dat heb ik met nr 2.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind 11 dus echt helemaal niets aan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
3.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
14, 7 en 3Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet iemand hoe waardevast een IF is als er een verbeterde SIF komt? Daalt de waarde dan direct enorm of valt het doorgaans mee?![]()
Ga er maar vanuit dat hij flink daalt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weet iemand hoe waardevast een IF is als er een verbeterde SIF komt? Daalt de waarde dan direct enorm of valt het doorgaans mee?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ligt ook een beetje aan de waarde van de IF, Toen Adebayor zijn SIF kreeg is de IF juist iets gestegenquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weet iemand hoe waardevast een IF is als er een verbeterde SIF komt? Daalt de waarde dan direct enorm of valt het doorgaans mee?![]()
O ik dacht je het als grap bedoeldequote:
Lindgren vindt nummer 11 niks aan, maar nummer 2 heeft niks aan gr gr![]()
Zakt bijna altijd als een baksteen. Meestal zelfs dusdanig ver (door panicsellers) dat hij daarna alsnog weer iets stijgt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weet iemand hoe waardevast een IF is als er een verbeterde SIF komt? Daalt de waarde dan direct enorm of valt het doorgaans mee?
Uitzondering zijn uiteraard de IF silvers die een gouden SIF krijgen. En spelers met een andere positie tov de IF versies. Zie bijv. Alexis Sanchez.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan kan haar hoofd me nog niet aanstaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:45 schreef Freire het volgende:
[..]
O ik dacht je het als grap bedoelde
Lindgren vindt nummer 11 niks aan, maar nummer 2 heeft niks aan gr gr
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind haar zelf ook niet geweldigquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan kan haar hoofd me nog niet aan staan![]()
![]()
Ik heb nou flink wat SIF Sanchez dus vandaar mijn vraag, ineens schoot door mijn hoofd dat het op zich een risicovolle investering is om alleen dezelfde SIF te hebben. Heb er nu namelijk 15 met een waarde van zo'n 1.4 miljoen maar mocht er een TIF komen dan ben ik genaaid.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zakt bijna altijd als een baksteen. Meestal zelfs dusdanig ver (door panicsellers) dat hij daarna alsnog weer iets stijgt.
Uitzondering zijn uiteraard de IF silvers die een gouden SIF krijgen. En spelers met een andere positie tov de IF versies. Zie bijv. Alexis Sanchez.![]()
Echt waar ik breek de disc van dit kankerspel gewoon. 22 vs 4 shots on goal, 88% passing vs 56%, uiteindelijk 3-3 en verliezen met penalty's.![]()
Da motte doen danquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Echt waar ik breek de disc van dit kankerspel gewoon. 22 vs 4 shots on goal, 88% passing vs 56%, uiteindelijk 3-3 en verliezen met penalty's.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Echt precies wat ik dacht bij het zien van die naam hahahaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Risicospreiding is vaak handiger ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb nou flink wat SIF Sanchez dus vandaar mijn vraag, ineens schoot door mijn hoofd dat het op zich een risicovolle investering is om alleen dezelfde SIF te hebben. Heb er nu namelijk 15 met een waarde van zo'n 1.4 miljoen maar mocht er een TIF komen dan ben ik genaaid.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bij fifa nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:55 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Mja dan heb je 10 minuten later weer spijt'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Met de skills van Agbon kan je de rekeningen niet betalen. Ik vond die formatie ook niet echt fijn..en dan heb je ook nog een dwerg als je CDM. Verdediging is wel sexy.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:59 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Ga maar weer wat nieuws uitproberen, tips?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fernandez
Hala Madrid !
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met de skills van Agbon kan je de rekeningen niet betalen. Ik vond die formatie ook niet echt fijn..en dan heb je ook nog een dwerg als je CDM. Verdediging is wel sexy.weinig positiefs dus
![]()
Wil sowieso depay op lw en de verdediging houden.. Even verder kijken dan maar![]()
IF Agudelo
Wat een goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat me opvalt is dat bij IF Adebayor echt een flinke verbetering t.o.v. zijn NIF. Maar tussen de IF en de SIF zit niet zo'n super groot verschil. Geen stats die met +8 of +10 omhoog gaan. Misschien dat daarom bij Adebayor de IF waardevast is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb nou flink wat SIF Sanchez dus vandaar mijn vraag, ineens schoot door mijn hoofd dat het op zich een risicovolle investering is om alleen dezelfde SIF te hebben. Heb er nu namelijk 15 met een waarde van zo'n 1.4 miljoen maar mocht er een TIF komen dan ben ik genaaid.![]()
klopt. Wacht even op Cardiff Zaha andersquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:19 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/en/squad/31444
Dit lijkt me ook niet erg goed eigenlijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gebruik dan de IF Forrestquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:19 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/en/squad/31444
Dit lijkt me ook niet erg goed eigenlijk..
O wacht
EA![]()
![]()
Locadia en Hollaquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:27 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste poging
Ohh kut beerensHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Henriksen CCM, Eikrem RCM? Of kan het dan ook niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:27 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste poging
Ohh kut beerens![]()
Die Frenk vd Linden bij DWDD...hoe kun je nou zo'n overhemd aantrekken voor de nationale televisie?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Cardiff versie van Berget moet nog uitkomen though
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Line-up #Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Bojan. #ajagroAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar is Visser, is die alweer geblesseerd?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Line-up #Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Bojan. #ajagro![]()
Hij is eigenlijk nagenoeg nooit geblesseerd hoor. Wel een paar keer gepasseerd, net als nu. Zit op de bank. En terecht.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:46 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waar is Visser, is die alweer geblesseerd?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk nagenoeg nooit geblesseerd hoor. Wel een paar keer gepasseerd, net als nu. Zit op de bank. En terecht.![]()
Schøne verdient wel weer eens een basisplaats ja. Al vind ik Fischer dit seizoen niet zo zwak als iedereen voordoet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk nagenoeg nooit geblesseerd hoor. Wel een paar keer gepasseerd, net als nu. Zit op de bank. En terecht.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Joran van der Sloot wordt vader van een tweeling. Deze zin makes me cringe: "Joran hoopt dat hij meisjes krijgt, die zijn vaak close met hun vader.".![]()
Hij zit toch al jarenlang vast?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:04 schreef Zhano het volgende:
Joran van der Sloot wordt vader van een tweeling. Deze zin makes me cringe: "Joran hoopt dat hij meisjes krijgt, die zijn vaak close met hun vader.".Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:05 schreef rolls-reus het volgende:
Tyvus sanders never dat dat rood wasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vaag verhaal..dan heeft hij dus een relatie met iemand van buiten gekregen terwijl hij zelf in de bak zat. Rare gek moet dat zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Conjugal_visit
Tevens is het in Peru... dus wss dirty as fuckAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij kreeg allemaal brieven van vrouwen enzo die wilden trouwen? ofzo las ik toen hij net in peru zatquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag verhaal..dan heeft hij dus een relatie met iemand van buiten gekregen terwijl hij zelf in de bak zat. Rare gek moet dat zijn.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gevangenen zijn juist erg populair bij de vrouwtjes. Rare gekken inderdaad die vrouwen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag verhaal..dan heeft hij dus een relatie met iemand van buiten gekregen terwijl hij zelf in de bak zat. Rare gek moet dat zijn.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij kreeg allemaal brieven van vrouwen enzo die wilden trouwen? ofzo las ik toen hij net in peru zatDit ja. Als je de vrouwen (wel crazies) voor het uitzoeken wilt hebben moet je een meisje vermoorden op het strandquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gevangenen zijn juist erg populair bij de vrouwtjes. Rare gekken inderdaad die vrouwen.![]()
![]()
Van die vrouwen die denken dat ze een seriemoordenaar of stelselmatige misdadiger van een andere soort kunnen "bekeren"quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Dit ja. Als je de vrouwen (wel crazies) voor het uitzoeken wilt hebben moet je een meisje vermoorden op het strand
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moest tegen een best wel leuke/interessante silver/gold hybrid dus ik dacht: misschien eindelijk een leuk potje. Maar nee hoor, ook gewoon constante LB+Y abuse. En na 90 minuten ging hij weg. Dit was het team:![]()
![]()
Utrecht is wel zwaar benadeelt
Hala Madrid !
Ik ga dat team van hierboven maar maken. Volgens mij is het wel een goed team en er zitten spelers in die ik nog wil gebruiken (Depay, Trochowski)![]()
Lief dagboek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga dat team van hierboven maar maken. Volgens mij is het wel een goed team en er zitten spelers in die ik nog wil gebruiken (Depay, Trochowski)![]()
Wel geinig ja, maar 0,0 balans op dat middenveld.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga dat team van hierboven maar maken. Volgens mij is het wel een goed team en er zitten spelers in die ik nog wil gebruiken (Depay, Trochowski)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koevermans
Hala Madrid !
bijna 2-2Hala Madrid !
*benadeeldquote:
Toch kan hij hem wel geven imo. Ben het niet echt eens met het commentaar. Vanaf het moment dat hij de bal liet lopen zag je die dwaze tackle ook al aankomen. Maar zoals zo vaak is het grootste probleem vooral dat spelers niet weten waar ze aan toe zijn. De ene week is dit maximaal geel, nu weer direct rood.
Die Messi vine hierboven vind ik dan weer echt rood, maar voor zoiets geven ze hem nooit terwijl die kerel dus echt 0 intentie had om voor de bal te gaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wintersporten zijn allemaal zo strontsaai. Die Lindsey Vonn, die weliswaar niet meedoet nu, ken ik dan wel, maar verder..quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:30 schreef DutchSL het volgende:
Mensen die nu pas Tina Maze kennen door zo'n lijstje
[..]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil dat snowboarden wel zienquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wintersporten zijn allemaal zo strontsaai. Die Lindsey Vonn, die weliswaar niet meedoet nu, ken ik dan wel, maar verder..
Slopestyle voor mannen, halve finale: 6:30laat maar
![]()
Dat zou best kunnen met 2 CMs die normaal CAM zijn en 1 speler die meer een CAM is dan een CM.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel geinig ja, maar 0,0 balans op dat middenveld.![]()
Er zijn veel meer sporten bij de zomerspelen die ik saai vind dan bij de winterspelen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wintersporten zijn allemaal zo strontsaai. Die Lindsey Vonn, die weliswaar niet meedoet nu, ken ik dan wel, maar verder..
Eigenlijk alleen curling en de variant snowboarden die Sauerbrij doet.
edit. en de 3/5km dames en 10k heren bij het schaatsen is ook saai, behalve als Kramer verkeerd wisselt![]()
![]()
Jamaica doet mee met bobsleeënquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wintersporten zijn allemaal zo strontsaai. Die Lindsey Vonn, die weliswaar niet meedoet nu, ken ik dan wel, maar verder..![]()
![]()
Hala Madrid !
Dat moet ik wel zien jaquote:
Al hebben ze wel pech![]()
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)amaica-spullen-kwijt
Moguls vind ik wel vet om te zien trouwens![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lelijkste kits
http://aff111.teensdigest.com/articles/183?page=0
Vinden jullie die kit van Liverpool van dit jaar echt zo lelijk?![]()
![]()
jodeuhhh
Lekker makkelijk naar het gras weer, ons BojannetjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
spanjoden hequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
jodeuhhh
Lekker makkelijk naar het gras weer, ons BojannetjeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke excuus PSV'er zal er nu komen te zitten?quote:Waterreus stopt als voetbalanalist bij Studio Voetbal
Koert Westerman meldt vandaag dat Ronald Waterreus aan de NOS heeft laten weten komende zomer te zullen stoppen als voetbalanalist bij Studio Voetbal. Waterreus zat er in het programma mede vanwege zijn PSV achtergrond. Hij maakte zich in het programma weinig geliefd bij PSV, veel PSV fans en fans van andere topclubs.![]()
![]()
Ik vond Waterreus niet eens zo heel veel gekke dingen zeggen. Hij was wel vaak PSV-gekleurd bezig, maar zei ook echt wel goede dingen. Het blijft een held voor mijquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welke excuus PSV'er zal er nu komen te zitten?
Hij werd boos als het te lang over een andere club ging joh. Grootste dwaas die ik ooit de analist uit heb zien hangen. En als het over Ajax of PSV ging zoveel onzinquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond Waterreus niet eens zo heel veel gekke dingen zeggen. Hij was wel vaak PSV-gekleurd bezig, maar zei ook echt wel goede dingen. Het blijft een held voor mij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
hahahahahahahahhahhahaha ajax
SPAANSE JODEN!
Die corner freezes op dit spel![]()
![]()
!!!!!!!
Kost me weer de cupfinale. Wie noemde dit ook alweer aids op een schijfje? Is diegene al geridderd?![]()
Corner freezes?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Die corner freezes op dit spel![]()
![]()
!!!!!!!
Kost me weer de cupfinale. Wie noemde dit ook alweer aids op een schijfje? Is diegene al geridderd?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik keek het ook niet heel vaak, puur omdat ik ook wel een beetje Studio Ajax vond.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij werd boos als het te lang over een andere club ging joh. Grootste dwaas die ik ooit de analist uit heb zien hangen. En als het over Ajax of PSV ging zoveel onzin
En ik mag gewoon het gros van de mensen die daar aan tafel zit ook niet zo..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo noem ik het maar. Tegenstander neemt een corner, de speler die het duel moet aangaan kan je niet besturen voor 1 seconde en de tegenstander kopt vrij in. Gebeurt bij mij heel vaak, maar ook met ballen die terugkomen uit tweede lijn bijvoorbeeld. Speler verstijft en je kan niks doen.quote:![]()
Moeten de andere clubs het maar beter doen dan is het Studio Feyenoord, Twente of PSVquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik keek het ook niet heel vaak, puur omdat ik ook wel een beetje Studio Ajax vond.
En ik mag gewoon het gros van de mensen die daar aan tafel zit ook niet zo..![]()
![]()
Ajax na die 1-1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze 2e helft is nog slechter dan die tegen CambuurAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou moet je niet gaan overdrijven. Groningen speelt gewoon aardig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Deze 2e helft is nog slechter dan die tegen Cambuur![]()
En dan breng je Poulsen erin. De Boer, flikker op
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en de paal..maar een verdiende goal zou het niet zijn na rust
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jadson.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef DutchSL het volgende:
Pato naar Sao Paolo, perfecte link met Jadson
Jadson.
Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson![]()
Zo ging hij echt totaal nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jadson.
Jadson.
Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson Jadson
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en Jadson naar Corinthians dus je kunt de combi met beide clubs maken
Pato weg vanwege de eigen supporters:quote:The Brazil international only arrived at Pacaembu from AC Milan in January of last year but was reportedly left with fears for his safety after Timao supporters invaded the club's training ground at the weekend, forcing the 24-year-old forward and a number of his colleagues to barricade themselves in the dressing rooms.![]()
Thuis puntverlies tegen dit Groningen. Zo kansloos
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lucky goal incomingquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Thuis puntverlies tegen dit Groningen. Zo kansloos![]()
Jezus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van Rhijn, motorisch gestoorde teringmongoolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Dat muziekje als hij een doelpunt maakt.
e: ongegeneerd 1 minuut reclame in zijn video.wat een baas.
Dat die gast pas 24 isquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef DutchSL het volgende:
en Jadson naar Corinthians dus je kunt de combi met beide clubs maken
Pato weg vanwege de eigen supporters:
[..]
Nou, nou, nou.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Van Rhijn, motorisch gestoorde teringmongool
Je doet net of Ajax, Groningen met 6-0 moet afdrogen.![]()
![]()
Ik kan er niet eens om juichen gewoon
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 of 3 goals verschil minimaal toch wel ja. Minste wat je mag verwachten is dominant spel (los van het balbezit). Dit is echt een wanprestatie. .quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.
Je doet net of Ajax, Groningen met 6-0 moet afdrogen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
geluk dwing je afAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens Maarten van Rossum is dat Ajacieden-taal.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En gras is groen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef Grandesco het volgende:
Wat een dikke negerkont heeft die Zeefuik zeg..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat is een hatrick?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Van Persie hatrick bij zijn debuut![]()
Dat is de tweeling broek van Patrick.quote:
Hatje1987Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
oh ik dacht Rick met een hoed hahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is de tweeling broek van Patrick.![]()
Hee Tim waarom speelt Zivkovic niet basis? Wat hij nu liet zien lijkt me toch goed genoeg voor een basisplaats bij Groningen..![]()
Als hij in de basis staat laat hij zelden iets zien eigenlijk. Is op deze leeftijd nog niet echt goed en sterk genoeg om 90 minuten in de spits te staan bij Groningen. De Leeuw laat het ook maar zelden zien though. En vd Velden is voor het team de beste optie, maar daar hoef je verder zelf weinig van te verwachten. Om het over Zweefduik en Texeira maar niet te hebben. Dat ze die laatste nog steeds niet verkocht/gedumpt hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
Hee Tim waarom speelt Zivkovic niet basis? Wat hij nu liet zien lijkt me toch goed genoeg voor een basisplaats bij Groningen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:54 schreef DutchSL het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)scoach-te-zijn.dhtml
Wat een interview weer
kut vraag ook diequote:dat antwoord op die laatste vraag dan
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kut vraag ook diedat antwoord op die laatste vraag dan
Die is ook leuk
Alle IF's van deze week zijn duurder op de xbox dan op de playstation. die Mccormack is 100k op de xbox en 50k op de playstation en zelfs 30k op de pc![]()
dat topic op het EA forum over bergkamp![]()
![]()
![]()
wat zijn er toch een domme engelse
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
link ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
![]()
wat zijn er toch een domme engelse![]()
is/engelse of zijn/engelsen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
![]()
wat zijn er toch een domme engelse![]()
![]()
voor wie niks te doen heeftecht een eindbaas
sorry heb het drukquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:40 schreef poker4lifee het volgende:
voor wie niks te doen heeftecht een eindbaas
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: