Wut? Ben je 11?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Geduld hebben en jouw whatsapp tekst ook aanpassen. Zoiets als 'I won't, you are the love of my life and forever will be'.
Vertrouw die andere jongen, je wordt aan het lijntje gehouden voor de aandachtquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:16 schreef LeYouth het volgende:
Ik zei dat ik het er nog best moeilijk mee had. En daar voelde ze zich kut over..(had het dan niet gedaan). Ik zei haar dat ik blij was dat wel elkaar nog wel op het werk zien. Haar antwoord 'wel niet veel : ((' Ik heb ook gehoord dat ze bij iemand anders hetzelfde heeft geflikt, nooit afgesproken alleen maar appen en na 3 weken ineens niks meer. Die jongen ken ik toevallig en die zei 'vergeet haar' ze is het niet waard, maar dit vind ik iets te kort door de bocht.. Ik ben best goed gelovig qua dit soort dingen..
Njaa... Je blijft toch hopen he, hoe triest dat ook klinktquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:37 schreef zarGon het volgende:
Aandachtshoer. Je weet wat je wil, je weet dat ze dat niet wil/kan geven. Je hebt er geen enkele baat bij om nog met haar te spreken, want ze maakt misbruik je van je verliefdheid. (Of nou ja, jij laat je misbruiken, maar goed.)
je bent deze denk ik vergeten:quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Geduld hebben en jouw whatsapp tekst ook aanpassen. Zoiets als 'I won't, you are the love of my life and forever will be'.
Wat ga je nu doen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:39 schreef LeYouth het volgende:
[..]
Njaa... Je blijft toch hopen he, hoe triest dat ook klinktAls ze echt wil komt ze wel...
Noujah zeg XDquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik dacht echt dit is iemand van 12 of 13 haha
Same herequote:Op donderdag 6 februari 2014 15:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Niks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |