Opbouwend verhaal, mooi hoogtepunt alleen jammer dat het maar 3 kusjes zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:35 schreef Kiprollade het volgende:
Hoi, ik ben Kiprollade. Vanaf vanochtend 7:24 ben ik begonnen met werken. Het was een lastig begin. Naarmate de dag vorderde en de uren verstreken werd ik vanzelf wat vrolijker en wakkerder. Helaas moest ik veel met het OV reizen, dat vind ik wel wat minder. Toch ben ik blij dat ik kan zeggen dat ik tegen 19:00 uur thuis ben en mijn warme aardappelen kan eten i.c.m. met een stukje vlees en groenten.
Dit was mijn dag, ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vonden en zie graag jullie feedback. Mochten jullie ook een leuke dag hebben gehad, dan lees ik het ook graag!
Tot ziens, en 3 kusjes van Kiprollade
Ik ben ook nog niet gebeld. Tijdens mijn tentamens ontving ik nog meerdere wanhopige sms-jes per dag, nu is het uiteraard weer rustig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:43 schreef Jorian29 het volgende:
Morgen op beschikbaar, maar het is de laatste 2 beschikbare dagen al geen werk meer voor bassie. Zie de laatste tijd ook weinig wanhoops-smsjes, dus waarschijnlijk hebben ze weer genoeg chauffeurtjes aangenomen.
Je zit toch ook in Groningen ofniet? Als je niet om 8 uur kan beginnen oid, dan is er vrijwel geen werk hier. Sta ook wel vaker met huidig rooster vanaf 11 uur of 12 uur vrij, maar daarvoor nog nooit gebeldquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:47 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet gebeld. Tijdens mijn tentamens ontving ik nog meerdere wanhopige sms-jes per dag, nu is het uiteraard weer rustig.
Ja, ik woon ook in Groningen (quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:09 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Je zit toch ook in Groningen ofniet? Als je niet om 8 uur kan beginnen oid, dan is er vrijwel geen werk hier. Sta ook wel vaker met huidig rooster vanaf 11 uur of 12 uur vrij, maar daarvoor nog nooit gebeld
Ja klopt. Maar ik vertrok van een andere vestiging van ze. Formulier zelf had ik niet meer en omdat ik thuis geen printer heb besloot ik niet langs de copyshop te gaan, want in de mail staat dat je als je vanuit hun zelf rijdt je een contract mee krijgt. Dat is zo, want ik ben ook wel eens bij andere vestigingen van ze vertrokken een da's de normale gang van zaken. Zeker omdat de auto binnen hetzelfde bedrijf bleef, dacht ik dat het geen probleem zou zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:41 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Geen formulier ingevuld?
Je hebt voor Breukelen toch gewoon van die redelijk simpele doordruk formulieren?
Oh zeker, ik vind het een top locatie. Auto naar binnen, sleutel dumpen, handtekening en wegwezen. En een station om de hoek. En meestal zijn ze gewoon relax daar ja. Ook zelfs nog toen het flink regende een keer een lift gehad van een werknemer die langs het station kwam op weg naar huisquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:48 schreef Pizzabodem het volgende:
Breukelen vind ik een van de prettigste opdrachtgevers. Vaak prima (vrij nieuwe) auto's, geen gedoe, vriendelijk personeel. Misschien had hij gewoon een keer z'n dag niet.
Meestal vinden de klanten het juist onzin als ik zeg dat er dingen met Autoreset overlegd moeten worden. Meestal is alles wel oké en prima. Ook een keer gehad dat ik ging bellen met AR, en dat AR vervolgens de klant belde. En uiteindelijk werd doorgeschakeld naar de persoon die mij te woord stond aan de balieDus ik toen wist ik al wat er was afgesproken toen AR mij weer terug belde..
Ik heb me voorgenomen niet meer mee te doen aan het niet-werk gerelateerde gedeelte. Ik post wel wat als het over het werk gaat, maar aangezien ik sinds maandagmiddag niet meer voor Autoreset gereden heb heb ik dus ook niks te melden. En ik heb al laten weten een druk kwartiel te hebben, dus ik heb ook veel minder tijd voor FOK! en auto's hiken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:03 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over de laatste topics in het algemeen. In het vorige topic doel ik dan weer op de laatste paar reacties. Ik vraag me af wat er leuk aan is om elke keer maar weer terug te vallen op wat dingen die eerder zijn gebeurd, elke keer maar weer iemand 'belachelijk' maken.
De sfeer hier was eerst gewoon beter. Denk dat meerdere mensen het daar wel over eens zijn.
Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Groet, de Rijdende Rechter![]()
Iemand hier trouwens al een keer de Ford Transit Custom gereden? Ben als Fordfanbenieuwd hoe dat ding rijdt. Beter dan een Transporter? Dat vind ik nog steeds het beste 'busje'... Die nieuwe Kangoo/Caddy concurent van Ford ziet er ook al prima uit http://www.autoweek.nl/ni(...)ansit-courier-extras
Waar kun je dit invullen/laten berekenen? Heb afgelopen 3 jaar in de supermarkt gewerkt, en ik hoorde dat je tot 5 jaar terug kon vragen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:20 schreef Pizzabodem het volgende:
Jaaropgave van AR was vroeg: 13 januari al.
Ik krijg 87 euro's terug. Het is niet veel, maar toch leuk
Gewoon doen haha.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:54 schreef Ordinateur het volgende:
Heeft iemand van jullie wel is bagage meegenomen tijdens een rit?
Ik moet morgen van Zeeland (het dorp bij Veghel) naar Breda, en tevens moet ik uiteindelijk van mijn kamer (Nijmegen) terug naar huis in Eindhoven. Het is dus vanaf Breda sowieso al sneller om naar Eindhoven te reizen, in plaats van eerst terug naar Nijmegen en dan weer door naar Eindhoven. Het scheelt mij dus een hoop onnodige reistijd, en ben eerder thuis dus kost het AR ook minder.
Ik snap dat het niet de bedoeling is om een koffer mee te nemen, maar het zou wel een hele hoop schelen. Het is gewoon een kleine rolkoffer, geen groot onding. Tevens moet ik een busje ophalen bij een bouwbedrijf, niet bij iemand thuis.
Ik twijfel nog..
Gefeliciteerd collega, welkom in het EW-team!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Waar kun je dit invullen/laten berekenen? Heb afgelopen 3 jaar in de supermarkt gewerkt, en ik hoorde dat je tot 5 jaar terug kon vragen.
Verder ben ik vandaag ein-de-lijk teruggebeld voor de sollicitatie bij EW.![]()
![]()
Nu alleen niet falen tijdens de daadwerkelijke sollicitatie. Rijtest moet wel goed komen(hoop ik), ik heb naar verluidt een rustige rijstijl waarbij ik veel op borden let(aldus de rijinstructeur
). Is een colbert een must trouwens?
Ik snap niet waarom het niet zou mogen. Gewoon doen dus.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:54 schreef Ordinateur het volgende:
Ik moet morgen van Zeeland (het dorp bij Veghel) naar Breda, en tevens moet ik uiteindelijk van mijn kamer (Nijmegen) terug naar huis in Eindhoven. Het is dus vanaf Breda sowieso al sneller om naar Eindhoven te reizen, in plaats van eerst terug naar Nijmegen en dan weer door naar Eindhoven. Het scheelt mij dus een hoop onnodige reistijd, en ben eerder thuis dus kost het AR ook minder.
Ik snap dat het niet de bedoeling is om een koffer mee te nemen, maar het zou wel een hele hoop schelen. Het is gewoon een kleine rolkoffer, geen groot onding. Tevens moet ik een busje ophalen bij een bouwbedrijf, niet bij iemand thuis.
Ik twijfel nog..
Heb ik ook al vaker gedaan, niks aan het handje. Nouja, je tas dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:54 schreef Ordinateur het volgende:
Ik twijfel nog..
Ik zou niet weten waarom dat niet zou moeten kunnen eigenlijk. Ik moet zeggen dat ik op dagen dat alles flink tegen zat ik wel eens overwogen heb een vouwfiets te kopenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:54 schreef Ordinateur het volgende:
Ik twijfel nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |