Bij zo'n kop maakt de hoek niet uit. Is een gevalletje waarbij niets te redden valt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En nog de meest slechte hoek gekozen ook
quote:
En dan er onder " Voor mijn Fok vriendjes "quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Doen of niet doen? Maar dan kleiner en een ''gewoon'' veertje.
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan er onder " Voor mijn Fok vriendjes "
neequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Mompelmompel iets met veer in de reet steken enzo tralala.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar dan wel? Want het veertje komt sowieso.
in je kontquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar dan wel? Want het veertje komt sowieso.
Het veertje komt sowieso. Alleen wil ff checken of ik dit wel een geslaagde spot vind.quote:
XDquote:
Het is jouw tatoeage je gaat geen mensen vragen of je het daar moet zetten of niet het is jouw keuze veer je bent volwassen dit kan je echt wel zelfquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het veertje komt sowieso. Alleen wil ff checken of ik dit wel een geslaagde spot vind.
Tief toch even een rot end op jij, vervelend rotjong.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is jouw tatoeage je gaat geen mensen vragen of je het daar moet zetten of niet het is jouw keuze veer je bent volwassen dit kan je echt wel zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe op je schaamheuvel, is leuk want Durex featherlight xD.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tief toch even een rot end op jij, vervelend rotjong.
Ik heb gewoon gelijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tief toch even een rot end op jij, vervelend rotjong.
dichter bij je sleutelbeen en meer naar t middenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vaak heb je dit nou al gezegdquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:43 schreef maxburger het volgende:
Dit is enige echte KLB sc![]()
Geen whatsapp contact met fokkers meer voor mij
Hij is jou gedrag meer dan zat. Blijkbaar kan hij dit niet vaak genoeg zeggen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dit nou al gezegd
Ik zou een dier met veren doen. Maakt niet uit welke, zolang het maar met veren is. Een zo'n veertje ziet er triest uit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
En jij bent..?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:01 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hij is jou gedrag meer dan zat. Blijkbaar kan hij dit niet vaak genoeg zeggen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe op je schaamheuvel, is leuk want Durex featherlight xD.
Nooitquote:
Bedoel ook niet exact die spot. Ik vogel (haha die pun xD) zelf wel uit wat het mooist is bij mij. Maar bedoel gewoon meer in dat gebied.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
dichter bij je sleutelbeen en meer naar t midden
Goh, jouw idee is zo gek nog niet. Misschien doe ik wel 2 veertjes. Thanks Ludoquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:56 schreef LudoSanders het volgende:
Maar Veer, zou twee veren nemen. Eentje wijzend naar links, de ander naar rechts. Heb je toch beetje een aarsgewei.
Je ziet er zelf triest uitquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik zou een dier met veren doen. Maakt niet uit welke, zolang het maar met veren is. Een zo'n veertje ziet er triest uit.
Wat had je dan verwacht? Ik ga geen 'profielschets' van mijzelf geven als je dat wiltquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Woow, dat had ik nog niet door nee..
Ok, doeiquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Ik ga geen 'profielschets' van mijzelf geven als je dat wilt![]()
Je bent duidelijk een blondje
Graag gedaan, ik denk graag met je mee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef VeerEli het volgende:
Goh, jouw idee is zo gek nog niet. Misschien doe ik wel 2 veertjes. Thanks Ludo
Zoals?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
Wie hier is goed in moeilijk te vinden muziek toch te vinden? Ik zoek verdomme een nummer, maar kan hem echt fucking nergens vinden.
Inb4 kijk eens onder je bed xD
Lekkuurquote:
Veer pls.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:
Hoef 'm al niet meer sorry. Ging hem nog een x luisteren maar is toch niet zo vet als ik toen dacht dat ie was. Zal wel stoned zijn geweest ofzo.
heb je nog meer goeie trapquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:
Hoef 'm al niet meer sorry. Ging hem nog een x luisteren maar is toch niet zo vet als ik toen dacht dat ie was. Zal wel stoned zijn geweest ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |