Bij zo'n kop maakt de hoek niet uit. Is een gevalletje waarbij niets te redden valt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En nog de meest slechte hoek gekozen ook
quote:
En dan er onder " Voor mijn Fok vriendjes "quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Doen of niet doen? Maar dan kleiner en een ''gewoon'' veertje.
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan er onder " Voor mijn Fok vriendjes "
neequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Mompelmompel iets met veer in de reet steken enzo tralala.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar dan wel? Want het veertje komt sowieso.
in je kontquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar dan wel? Want het veertje komt sowieso.
Het veertje komt sowieso. Alleen wil ff checken of ik dit wel een geslaagde spot vind.quote:
XDquote:
Het is jouw tatoeage je gaat geen mensen vragen of je het daar moet zetten of niet het is jouw keuze veer je bent volwassen dit kan je echt wel zelfquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het veertje komt sowieso. Alleen wil ff checken of ik dit wel een geslaagde spot vind.
Tief toch even een rot end op jij, vervelend rotjong.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is jouw tatoeage je gaat geen mensen vragen of je het daar moet zetten of niet het is jouw keuze veer je bent volwassen dit kan je echt wel zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe op je schaamheuvel, is leuk want Durex featherlight xD.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tief toch even een rot end op jij, vervelend rotjong.
Ik heb gewoon gelijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tief toch even een rot end op jij, vervelend rotjong.
dichter bij je sleutelbeen en meer naar t middenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |