quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:29 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nou ik hoop eigenlijk op een tweeling en dan direct daarna doorknippen die handel en voor ever volgespoten worden zonder zorgen!|
Gianni plsquote:
Haha ja, dat wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Pure afgunst, maar stiekem is ze ook wel lief
Krijgdevinkenteringstraat 13quote:
sommige dingen wel. meeste niet. maar ja, zij doet altijd zielig dat ze geld te weinig heeft enzo en ik nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar zou je die inboedel willen dan?
net als hun moederquote:
Ik gun je juist heel veel.quote:
Je moet ook geen witte chicks doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:30 schreef Murdera het volgende:
een tweeling lijkt me eng
mij kennende zou ik zoiets krijgen.
[ afbeelding ]
Haha.quote:
Moet je maar niet zo veel kinderen willen fokken, terwijl je er helemaal geen geld voor hebtquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige dingen wel. meeste niet. maar ja, zij doet altijd zielig dat ze geld te weinig heeft enzo en ik niet
haha wat gay, gevoelens enzo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik gun je juist heel veel.
Aids, tyfus, lepra. Om maar wat te noemen.
Tia dalma voodoo kids.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:31 schreef oLexie het volgende:
[..]
Je moet ook geen witte chicks doen.
Truequote:
ze wil er nog een 3de bij maken. de 2de is al een hellspawnquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo veel kinderen willen fokken, terwijl je er helemaal geen geld voor hebt
Mja hier overleed oma in 2011
Neefje pikte gelijk de wasdroger en wasmachine in![]()
Geen overleg, niks
Ben een gevoelig mens.quote:
Ja, en dan de rest van je leven met een uitgelubberde kut rond moeten lopen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:32 schreef oLexie het volgende:
Tweeling lijkt me chill, ben je gewoon in 1 keer klaar. 1 keer zwanger zijn in plaats van twee en de eerste rekt je alvast uit voor de tweede. Hoeft allemaal gewoon maar 1 keer, super chill.
Kut rekt gewoon weer terugquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben een gevoelig mens.
[..]
Ja, en dan de rest van je leven met een uitgelubberde kut rond moeten lopen.![]()
En dan niet 1 jankkind, maar gewoon 2.
![]()
EN AL DIE LUIERS 'N SHIT dan, my god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |