De Multipla was ook lekker anders. Dat wil niet meteen zeggen dat ie ook mooi is...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:58 schreef Oceanview het volgende:
Haten op C4 cactus, prachtauto en ziet er lekker anders uit, daar breek ik mn nek wel voor.
Audi is geen premium merkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is een gedachte die je waarschijnlijk hebt. Velen denken bij Audi aan een 'premium' merk dus verwachten het minder vaak te zien omdat het exclusief zou moeten zijn. Maar in absolute aantallen klopt het echt niet dat je ze vaak ziet![]()
'Premium' is niet echt objectief bepaalbaar.quote:
gefeliciteerd, welke kleur is de auto en airbumps?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
Deze week de diesel versie besteld. Hopelijk een snelle levertijd
Ivm werk geen felle kleuren maar de gris shark uitvoering. Diesel dus met wieldoppen en de rode buitenspiegels. Maar die diesel rijdt echt bijzonder goed...zeer tevreden. Weet jij miscchien ook hoe de levertijden nu zitten?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:36 schreef DieselTank het volgende:
[..]
gefeliciteerd, welke kleur is de auto en airbumps?
Geen idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ivm werk geen felle kleuren maar de gris shark uitvoering. Diesel dus met wieldoppen en de rode buitenspiegels. Maar die diesel rijdt echt bijzonder goed...zeer tevreden. Weet jij miscchien ook hoe de levertijden nu zitten?
[ afbeelding ]
Hoop als schakel? Die automaat erin is toch wel zo verschrikkelijk niet responsief. Geef je gas bij omdat je wat snelheid verliest op een helling, schakelt ie op en verlies je nog meer snelheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ivm werk geen felle kleuren maar de gris shark uitvoering. Diesel dus met wieldoppen en de rode buitenspiegels. Maar die diesel rijdt echt bijzonder goed...zeer tevreden. Weet jij miscchien ook hoe de levertijden nu zitten?
[ afbeelding ]
Wat denk je ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
Moet je met 3 man op die voorbank
Klopt inderdaad wel, had liever een kek kleurtje maar kon alleen maar tussen wit, zwart, grijs of de shark kiezen. Heb hem maar wat kleur gegeven met de rode accenten. Maar inderdaad, heel veel roepen van spuuglelijk. Jammer voor ze, ik ga er blij mee zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:26 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Geen idee.
Zwart ziet er ook stoer uit alleen vind ik het zo jammer dat alle autos wel wit zwart grijs lijken. Laatst reed ik langs zon grote parkeerplaats vol met nieuwe mercedes benzen in duitsland en 99% was grijs of zwart
Schakel inderdaad, wel zo prettig heb ik al gelezen. Voor de rest ga ik het zien. De navigatie kan je zelf updaten las ik al ergens?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoop als schakel? Die automaat erin is toch wel zo verschrikkelijk niet responsief. Geef je gas bij omdat je wat snelheid verliest op een helling, schakelt ie op en verlies je nog meer snelheid.![]()
Hij ziet er wel stoer uit zo, absoluut niet lelijk. Het is gewoon wat anders en dat zijn we allemaal niet gewend. Tegenwoordig lijken toch heel veel autos op elkaar.En met dat de autos nooit kleur hebben bedoelde ik niet jouw auto, maar die 100000 andere autos op de weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
Klopt inderdaad wel, had liever een kek kleurtje maar kon alleen maar tussen wit, zwart, grijs of de shark kiezen. Heb hem maar wat kleur gegeven met de rode accenten. Maar inderdaad, heel veel roepen van spuuglelijk. Jammer voor ze, ik ga er blij mee zijn
Als ik hem heb komt de echte foto wel, maar zoals onder exact. Kleur zal in het echt 2at anders ogen. Grijs, groenachtig. Gris shark haha.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hij ziet er wel stoer uit zo, absoluut niet lelijk. Het is gewoon wat anders en dat zijn we allemaal niet gewend. Tegenwoordig lijken toch heel veel autos op elkaar.En met dat de autos nooit kleur hebben bedoelde ik niet jouw auto, maar die 100000 andere autos op de weg.
Maar op de foto lijkt de auto wel donkergroen?
Met zwarte. Vind het mooier dat al het plastic 1 kleur is. ( gaat dan weer niet op voor de spiegels haha ). Bevalt die verder?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:27 schreef PPL het volgende:
Gris Shark is okay olé, olé...
Heb je hem met de zwarte airbumps zoals in het plaatje?
Zelf heb ik de Gris Shark met Dune airbumps.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |