In je andere topic ben je 25.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:15 schreef provid3r het volgende:
hallo
ik vraag me af hoe dat zit met de aanvraag voor een VOG
een vriend van me die werkt bij G4S hij is daar chauffeur van een geldtransport
nu vroeg die gister aan mij wil jij hier niet werken als chauffeur
dat lijkt mij inderdaad wel wat
het enigste wat ik volgens hem nodig was is een verklaring omtrent gedrag
aangezien het 30 euro kost om het op te vragen en ik niet helemaal weet hoe het zit
vroeg ik me af of iemand hier misschien er iets van af weet
ik ben nu 29 toen ik 18 was heb ik een jaar in de gevangenis gezeten
het ging wel om een zwaar misdrijf (een overval) op een horeca zaak
ben sinds toen niet meer in aanraking geweest met justitie
verjaard zoiets ook of is het dan gewoon onmogelijk om ooit nog eens een VOG te krijgen
Zelf minderjarig een strafblad gekregen maar op mn 18e werd veel 'kwijtgescholden' en kon ik dat papiertje wel ophalen voor m'n stage.quote:
Het lijkt erop dat het met de terugkijk-termijnen wel gaat lukken, zeker gezien de leeftijd waarop TS veroordeeld is geweest.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:21 schreef Scrat_ched het volgende:
Je wilt het geldtransport in terwijl je als meerderjarige veroordeelt bent voor een overval, ik betwijfel of je daar een VOG voor gaat krijgen.
dan heb ik me toen 1 jaar vergistquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In je andere topic ben je 25.
En da's maar een goeie 2,5 jaar geleden.
dan heb ik me toen 1 jaar vergist in m,n leeftijd..quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In je andere topic ben je 25.
En da's maar een goeie 2,5 jaar geleden.
Daar komen ze niet achter als hij gewoon een VOG krijgt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
Het lijkt me sterk dat een geldtransporteur een ex-overvaller inhuurt
als je een VOG krijgt komen ze daar dan achterquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
Voor geldtransporten krijg je echt geen vog als je een verleden als overvaller hebtquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:56 schreef provid3r het volgende:
[..]
als je een VOG krijgt komen ze daar dan achter
Je lijkt gelijk te hebben, conform juridischloket.nl wordt er slechts afgeweken van 4 jaar indien TS de afgelopen 4 jaar gedetineerd is geweest, of als "een afwijkende termijn in een bijzondere wet of regeling staat".quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:25 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het met de terugkijk-termijnen wel gaat lukken, zeker gezien de leeftijd waarop TS veroordeeld is geweest.
Ik denk dat een geldtransporteur wel wat diepgaander onderzoek doet. Je vrienden/familie bellen enz.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:56 schreef provid3r het volgende:
[..]
als je een VOG krijgt komen ze daar dan achter
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik denk dat een geldtransporteur wel wat diepgaander onderzoek doet. Je vrienden/familie bellen enz.
lol dat kan tog soms vragen mensen hoe oud ben je dan zit ik weles van ehh 27 ownee 28quote:
dat lijkt me geen probleem familie zie ik al een aantal jaar niet meer en heb verder geen vrienden in het criminele circuitquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik denk dat een geldtransporteur wel wat diepgaander onderzoek doet. Je vrienden/familie bellen enz.
Een VOG vertelt niet wat er in het verleden van TS gebeurd is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
Één persoon die z'n mond voorbij praat is genoegquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:03 schreef provid3r het volgende:
[..]
dat lijkt me geen probleem familie zie ik al een aantal jaar niet meer en heb verder geen vrienden in het criminele circuit
en dat is dan met een bepaalde tijd?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:04 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Een VOG vertelt niet wat er in het verleden van TS gebeurd is.
De aanvrager geeft de functie aan waarvoor TS in aanmerking komt, en er zal in het strafverleden van TS gekeken worden of TS met justitie in contact is geweest voor zaken die het functioneren van TS in de betreffende organisatie raken, gedurende de afgelopen 4 jaar, of langer zoals hierboven aangegeven.
De VOG stelt niet meer dan dat er vanuit Justitie geen bezwaren zijn om TS de betreffende functie te laten uitoefenen. Of de VOG wordt geweigerd, waarna de beoogde werkgever ook niet meer weet dan dat er "iets" is gebeurd.
kan me niet voorstellen dat dat zo is in mijn familiequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Één persoon die z'n mond voorbij praat is genoeg
Hij heeft zijn straf uitgezeten, laten we er van uit gaan dat hij er van geleerd heeft.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:20 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Maar een VOG voor geldtransport willen krijgen en op je 18e een overval op naam te hebben.. Succes.
Oh ok.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:06 schreef provid3r het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dat zo is in mijn familie
en vrienden die moet je zelf doorgeven neem ik aan heb al een aantal jaren geen vrienden meer op de mensen na waar ik dan samen mee train in de sportschool maar dat zijn meer bekende dan vrienden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |