Dan heb je net de rellen gemist. Politieagent kwam tussen de betogers terecht, en kan het wss niet meer na vertellen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Zie nu weinig gebeuren behalve wat fikkie stoken

Bedanktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Had je 10 minuten geleden moeten kijken.

Het leek er op dat hij zelf nog liep.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dan heb je net de rellen gemist. Politieagent kwam tussen de betogers terecht, en kan het wss niet meer na vertellen.
Oorlog is een feit.

Ja, op het eind zag je dat idd. Misschien nemen ze 'm in gijzeling oid.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het leek er op dat hij zelf nog liep dacht ik

Burgeroorlog is inmiddels wel een feit denk ik zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:20 schreef Grifte het volgende:
https://www.facebook.com/(...)36267&type=2&theater
Gezellig, pro-government burgers die protestanten neermaaien.

Zolang het in de rest van het land nog rustig is nog niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Burgeroorlog is inmiddels wel een feit denk ik zo.

Dit slaat over, net als de protesten eerder dit jaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zolang het in de rest van het land nog rustig is nog niet.

Dat zal niet lang meer duren als je ziet hoeveel doden er vandaag gevallen zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zolang het in de rest van het land nog rustig is nog niet.

Mischien wordt er ergens een gebouw bezet. Maar het wordt niet zoals Syrië.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dit slaat over, net als de protesten eerder dit jaar.

Je overdrijft nogal.. Een burgeroorlog gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:21 schreef Infection het volgende:
[..]

Dit kan nog jaren doorgaan en dan hoeft er nog steeds geen sprake te zijn van een burgeroorlog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:21 schreef Infection het volgende:
[..]

Europa(Duitsland) gaat toch niet mee doen met de VS dus een wereldoorlog zal wel loslopenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:25 schreef theNull het volgende:
Wereldoorlog, oekraine is de speelbal tussen de NAVO en Rusland

Rusland zal ook echt niet militair in gaan grijpen hoor. Het is bekend dat Poetin graag zijn Euraziatische Unie wil, maar het lijkt me niet dat hij bereidt is om voor dat streven een ware veroveringsoorlog te starten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:27 schreef Kirov het volgende:
[..]
Europa(Duitsland) gaat toch niet mee doen met de VS dus een wereldoorlog zal wel loslopen

Is dat politie? Ze gooien wel spul op de barricades.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Staan de politie nou half in het vuur of lijkt dat gewoon zo door de camera zoom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |