Hoe ken je daar nou over twijfelenquote:
zo maak je het nog veel lastiger.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe ken je daar nou over twijfelenhet een is met een werkwoord en het ander geeft het bezittelijk voornaamwoord aan
)_1)!!!!!!!!! 11! 1!! 1111
Ballen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Whaah ik ging gisteren met een dronken harses een meid dissen die het nog leuk vond ook
Nog best wel goede maatjes geworden ook
Heb haar niet gedaan, en of dat er in zit…Misschien. Ze komt volgende week eten.quote:
Je hebt schurft gekregen mangquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:00 schreef Trollscience het volgende:
uhm een vriend van me heeft me wiet gegeven het is bruin en dradig, ik rolde er een stickie van en toen inhaleerde ik en werd ik een beetje duizelig en na een Paar minuten ging het weg
ben ik nu stoned? snel antwoord aub
Als dat geen neuken wordt!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb haar niet gedaan, en of dat er in zit…Misschien. Ze komt volgende week eten.
En 's avonds nog samen de kroeg in. Eens zien of ze nog een 'film wil kijken'.
quote:
Niet toevallig wiet gekregen met toprot?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:00 schreef Trollscience het volgende:
uhm een vriend van me heeft me wiet gegeven het is bruin en dradig, ik rolde er een stickie van en toen inhaleerde ik en werd ik een beetje duizelig en na een Paar minuten ging het weg
ben ik nu stoned? snel antwoord aub
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet toevallig wiet gekregen met toprot?
Niet heel duidelijk hier maar dat bruine dus.
[ afbeelding ]
Wat loop je tequote:
Tot zover mijn behulpzame bijdrage. They do try to drag you down to their level.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je het niet ziet kan ik je niet helpen
Ja, vond het idd een toffe actiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:08 schreef Amarantha het volgende:
https://www.google.nl/ De Doodle van vandaag gezien?Ik vind hem geniaal van Google
Leuk dat zet het doen hoor, maar begint meer op een wereldwijde zwarte pieten discussie te lijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:08 schreef Amarantha het volgende:
https://www.google.nl/ De Doodle van vandaag gezien?Ik vind hem geniaal van Google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |