Ik heb normaal weinig last van sneakers als ik ze net nieuw heb. Maar heb nu voor het eerst Adidas schoenen, wellicht is dat altijd zo met die schoenenquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fijn he nieuwe schoenen?
Dat probleem heb ik ook met een paar van mijn schoenen waardoor ze meer in de kast staan dan dat ik ze aan heb.
Ik heb ook een paar adidas staan die erg in achillespees snijden. Maar heb het vooral met lage schoenen dat ze de eerste tijd een aanslag op mijn lichaam plegen voordat ik er fatsoenlijk op mag lopen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb normaal weinig last van sneakers als ik ze net nieuw heb. Maar heb nu voor het eerst Adidas schoenen, wellicht is dat altijd zo met die schoenenMaar ik wil ze ingelopen hebben voor de 22ste dan moet ik er de hele dag op lopen. Maar beter doe ik ze dan juist nu even uit
As your attorney, I advise you to rent a very fast car with no top. And you'll need the cocaine. Tape recorder for special music. Acapulco shirts.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:14 schreef Sardu het volgende:
22e heb ik een feest in fear and loathing stijl. Geen idee wat het is maar klinkt goed.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
As your attorney, I advise you to rent a very fast car with no top. And you'll need the cocaine. Tape recorder for special music. Acapulco shirts.
Goed, ik merk het al. Je hebt een Duke nodig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die auto is bijna rond. Wel een mustang uit de jaren '70 en rood. Hoop dat de eigenaar akkoord gaat en hem aan het rijden krijgt voor de 22e. Helaas ben ik wel de Attorney in deze.
Yeah, het liefst een kale met een kaki korte broek en vissershoedje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, ik merk het al. Je hebt een Duke nodig.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:47 schreef Viro het volgende:
Hoppa eerste joint is aan, weekend begint goed
Verder kun je noteren dat ik tussen 21:00 en 05:00 as. aan de drugs ga.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, noteer het in m'n agenda.
Slechtquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Verder kun je noteren dat ik tussen 21:00 en 05:00 as. aan de drugs ga.
Vrij laat wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Verder kun je noteren dat ik tussen 21:00 en 05:00 as. aan de drugs ga.
Mooi.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:31 schreef Murdera het volgende:
Heb de sos die ik overhad gewoon aan een maat meegegeven. vond ik toen wel verstandig, maar achteraf denk ik "whut."
Op zijn minst een joint in je gezicht tijdens het koken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
half 6, klaar met werk. PILLUHHHHHHHH
Zo kreeg ik ooit 3 pillen in mijn hand gedrukt van een meisje waar ik een joint mee had zitten roken. Omdat ik de dag erna moest werken heb ik ze maar terug gegeven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:31 schreef Murdera het volgende:
Heb de sos die ik overhad gewoon aan een maat meegegeven. vond ik toen wel verstandig, maar achteraf denk ik "whut."
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
half 6, klaar met werk. PILLUHHHHHHHH
Halfjaartje vavo, daarna weer havoquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo dat, wat ga je nu doen dan?
Nicequote:Op donderdag 6 februari 2014 17:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ga aan de lsd, vind trippen 's nachts altijd wel vet
Ok.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, noteer het in m'n agenda.
Lsd nog nooit gedaan wel 2cb & truffels.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ga aan de lsd, vind trippen 's nachts altijd wel vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |