Idd ik zou hem echt achter me auto binden en dan 169 km per uur over de snelwegquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit. Zo'n smeerpijp, en een meisje van 15. Je ziet het zo vaak trouwens.
Oudere kerels/jongens ( 18 en ouder ) die naar meisjes van 13 sturen
heey lekkertje mooie tiettjes, geile beentjes etc. etc.
Weyooow. Dan wil ik toch graag een nek breken
Thefuck.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hij had dus zn penis in dat mannentopic in kpd gepost, ik reageerde daar uiterst sarcastisch op: hmm lekkere penis, dacht ie dat ik serieus was en stuurt er nog een paar maar ook van vooraanzicht. Mijn god wat lelijkzou me dan laten besnijden joh.
Gvd, chocolademelk komt mijn neus uitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hij had dus zn penis in dat mannentopic in kpd gepost, ik reageerde daar uiterst sarcastisch op: hmm lekkere penis, dacht ie dat ik serieus was en stuurt er nog een paar maar ook van vooraanzicht. Mijn god wat lelijkzou me dan laten besnijden joh.
Met zijn bek op/om de trekhaakquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd ik zou hem echt achter me auto binden en dan 169 km per uur over de snelweg
En hem de kans ontnemen om bovenstaande topic te openen? Wat moet ik dan lezen tijdens het kakken?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:23 schreef klawie het volgende:
Ik snap niet dat fok hem nog niet heeft geband
Hhahaha andere topics in r&pquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
En hem de kans ontnemen om bovenstaande topic te openen? Wat moet ik dan lezen tijdens het kakken?
Nah die moet over het asfalt zou hem liever in zijn reet stoppenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met zijn bek op/om de trekhaak
Al ie met zijn benen over het asfalt sleept, schuur je 'm nog een beetje opquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Nah die moet over het asfalt zou hem liever in zijn reet stoppen
Schuur liever zijn badmuts wegquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Al ie met zijn benen over het asfalt sleept, schuur je 'm nog een beetje op
Die dm heeft channie inderdaad doorgestuurd, nog steeds ongeopend in dm box. Hoef het niet te zienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thefuck.__
Ik kan me nog iets in stoners herinneren over hem en daardoor nog een ongeopende DM van Channie in mijn inbox heb staan. Ik ben er nog niet aan toe om mijn netvlies permanent te beschadigen.
Maar welke idioot denkt dan ook dat ongevraagde pen0rpics in je DM je aan de vrouw gaat helpen.![]()
Ik denk dat het niet erg is als deze zich niet voortplant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |