abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136386121
Link naar vorige topic

R&P / Hoe zou het met Tinoz gaan?

Ontopic; ik vind het een held, een doorzetter :7 :P tinoz _O_ :P :D
Wel een behoorlijk creatief kasteel voor de hamster.. maar dat zal de ggz wel met je tijd doen I guess..CRE / een knaagdierbestendig bouwsel ! Deel 2
tinoz! respect echt waar
Im still here you bastards :7 geld voor mij oowk :P
pi_136386557
Wie?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136386634
Een r&p-reeks over hoe het met een hamster of een hamsterverzorger gaat?
Nouja, keer wat anders.
Digo
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:36:43 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_136387025
jullie kunnen nog wat van Tinoz leren
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_136389100
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar
pi_136390385
Papillon _O_ ^O^ top film, binnenkort weer kijken!
.
pi_136390396
Uit zo'n hamster kun je veel inspiratie putten. Wel snel zijn want ze leven niet zo lang.
pi_136399047
So ik ken nog wel zijn website om de wereld te verbeteren, een netwerk van allemaal hele gekke vage dinge maar het was echt top om te zien dat tinoz er vol voor ging ja haha.

Hij had toch psychische probleme en n verslaving waar hij net over was toch?
Volges mijn was die site van hem uit 20009 al fzu
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:31:51 #9
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136399410
Een topic omdat iemand een held is vanwege een hamsterbouwsel en omdat die in een kliniek zat maar het heeft overleefd.
we dan
  PR en moderator donderdag 6 februari 2014 @ 15:35:58 #10
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136403660
Nou, dat met die hamster vond ik ook een beetje dubieus.
Het kwam op mij over alsof hij heel impulsief ineens wat leuks wilde bouwen, omdat het leuk is om een verblijf van een beestje in te richten en er een soort miniatuur wereldje van te maken.
Maar hij had nog nooit een knaagdier gehad, en wilde er slechts één hamster in houden. In een megagroot verblijf. Dat op de grond stond. Zonder deksel. Met allemaal shit erin waar een hamster geen kut aan heeft en wellicht zelfs ziek van kan worden (waterval?? bonsaiboompje??).
Hartstikke leuk idee allemaal, maar totaal niet goed doordacht en het ging hem meer om het verblijf dan om het goed verzorgen van een huisdier.

Hij had beter een bezigheidstherapie kunnen zoeken waar géén levende dieren bij betrokken zijn.
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')