Ben ook pas om 12 uur begonnen he :p dus valt meequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb jij voor onzalige stagewerktijden?
Snap dat echt niet. Zendt the CW network alles van de OS uit ofzoquote:
Das toch lekker zulke tijden. Beter dan 9quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben ook pas om 12 uur begonnen he :p dus valt mee
Komt in de buurt ja.quote:
Oh dan valt het inderdaad wel mee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben ook pas om 12 uur begonnen he :p dus valt mee
Ik zag van de week een 'onderzoek' of zijn beast-mode unlocked zou worden door het eten van Skittles.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Marshawn interviews
Vooral die tweede.
Ja echt bullshit gewoonquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snap dat echt niet. Zendt the CW network alles van de OS uit ofzoalsof niemand dan meer series kijkt
Daar heeft ie het ook over in dat tweede filmpje ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zag van de week een 'onderzoek' of zijn beast-mode unlocked zou worden door het eten van Skittles.
Die schoenen ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar heeft ie het ook over in dat tweede filmpje ja.
Regen van Skittles na touchdown vond ik ook wel grappig. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Oakland accentquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Marshawn interviews
Vooral die tweede.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die schoenen ook.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat Oakland accent.
Die chick van het 1e interview.
Die Aziatische chick in het 2e interview.
Thnx 4 sharin' cuh [ afbeelding ].
Die gast is gewoon blank, ofniet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:57 schreef BozeHaas het volgende:
Wat vinden jullie van mijn rap?
Zag die OP en moest aan deze nummer denken.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die gast is gewoon blank, ofniet?
Wat een vechtlust.quote:Op donderdag 6 februari 2014 02:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dayum, zou knieschijven kapot schieten en daarna in Artis bij de Grizzlys gooien.
Hahahah godverdomme mooi dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |