Hahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer be like "WTF IS ER MET Z'N ARM?!"
[ afbeelding ]
Haha, de bovenste reeks is gewoon Yuri_Boyka.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha
Deze is wel echtzeg!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, was het te koud voor
Zoals die man staat/kijkt is precies hoe ik zou doen als ik tussen jullie in stond. =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
HAHAHA DIE LAATSTEquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Links is like ''![]()
'' en rechts is like ''
![]()
''
Ja die kende ik al, is wel fucked up manquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA DIE LAATSTE!
[ afbeelding ]
Lees nu in de comments dat je het beste 1-2 pounds per week kan afvallen en niet meer, en cacaobutter moet smeren. Dus dan weet je datquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die kende ik al, is wel fucked up man![]()
Maar die andere lui die nu zo strak zitten, die hebben ook vast die operaties gehad om dat overtollige vel te verwijderen.
Won't need to knowquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lees nu in de comments dat je het beste 1-2 pounds per week kan afvallen en niet meer, en cacaobutter moet smeren. Dus dan weet je dat![]()
.
Krijg je d'r van als je jezelf zo kkfat laat worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA DIE LAATSTE!
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Links is like ''![]()
'' en rechts is like ''
![]()
''
kk waar zit jij te kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA DIE LAATSTE!
[ afbeelding ]
Dat is een waarheid.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Krijg je d'r van als je jezelf zo kkfat laat worden.
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
http://imgur.com/gallery/SqZJN
Deze gallery.
Ja is toch wel echt een snoepje geworden en dan bedoel ik niet schattigquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ik WIST dat jij dit zou vinden
Klopt jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is toch wel echt een snoepje geworden en dan bedoel ik niet schattig
Nee ben pas net thuis van stagequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt ja
Btw, ik ga nu The Originals kijken van gisteren.Heb jij al gezien?
Ja, sorry.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Krijg je d'r van als je jezelf zo kkfat laat worden.
Wat heb jij voor onzalige stagewerktijden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee ben pas net thuis van stagega morgenvroeg kijken
volgens mij hierna weer 3 weken niks door OS
Dawww echt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee ben pas net thuis van stagega morgenvroeg kijken
volgens mij hierna weer 3 weken niks door OS
Ben ook pas om 12 uur begonnen he :p dus valt meequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb jij voor onzalige stagewerktijden?
Snap dat echt niet. Zendt the CW network alles van de OS uit ofzoquote:
Das toch lekker zulke tijden. Beter dan 9quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben ook pas om 12 uur begonnen he :p dus valt mee
Komt in de buurt ja.quote:
Oh dan valt het inderdaad wel mee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben ook pas om 12 uur begonnen he :p dus valt mee
Ik zag van de week een 'onderzoek' of zijn beast-mode unlocked zou worden door het eten van Skittles.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Marshawn interviews
Vooral die tweede.
Ja echt bullshit gewoonquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snap dat echt niet. Zendt the CW network alles van de OS uit ofzoalsof niemand dan meer series kijkt
Daar heeft ie het ook over in dat tweede filmpje ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zag van de week een 'onderzoek' of zijn beast-mode unlocked zou worden door het eten van Skittles.
Die schoenen ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar heeft ie het ook over in dat tweede filmpje ja.
Regen van Skittles na touchdown vond ik ook wel grappig. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Oakland accentquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Marshawn interviews
Vooral die tweede.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die schoenen ook.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat Oakland accent.
Die chick van het 1e interview.
Die Aziatische chick in het 2e interview.
Thnx 4 sharin' cuh [ afbeelding ].
Die gast is gewoon blank, ofniet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:57 schreef BozeHaas het volgende:
Wat vinden jullie van mijn rap?
Zag die OP en moest aan deze nummer denken.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die gast is gewoon blank, ofniet?
Wat een vechtlust.quote:Op donderdag 6 februari 2014 02:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dayum, zou knieschijven kapot schieten en daarna in Artis bij de Grizzlys gooien.
Hahahah godverdomme mooi dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |