What the actual.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jouw reet zo schoon likken dat de VWA er een restaurant laat openen.
Wie zei dat het in DM was danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Hahaha.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Altijd al maar hij heeft er altijd smoesjes voor niggas be like tryna get outta jail
Shohaarmazaak?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What the actual.
Keuringsdienst van Haren.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie zei dat het in DM was dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga lekker poepgeur inhaleren man, pannelap.
Jouw grappen zijn ook niet meer wat het vroeger wasquote:.
Ik snapte 'm niet helemaalquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc vond m'n grap niet grappig R.I.P
MI GADO MI FUCKING JEZUS.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snapte 'm niet helemaal. Smoesjes/try'na get outta jail?
Disgunbegood.jpgquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MI GADO MI FUCKING JEZUS.
Zelfs veer snapte hem, toch veer?
Wat moet je?quote:
Gek hè, heb hele dag zowat m'n brein leeggeplukt voor een onderzoeksplan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn ook niet meer wat het vroeger was.
Hahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ga lekker poepgeur inhaleren man, pannelap.
Verbeterd worden door Veer. Wow. Traantje weggepinkt. Mooi moment dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahahaHet is trouwens pannenlap.
Rot opquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MI GADO MI FUCKING JEZUS.
Zelfs veer snapte hem, toch veer?
Oh wow. Traantje weggepinkt nu.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verbeterd worden door Veer. Wow. Traantje weggepinkt. Mooi moment dit.
Al die plannen, competenties, gelul en gedoe, ik had veel eerder moeten afstuderen, was ik er vanafquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gek hè, heb hele dag zowat m'n brein leeggeplukt voor een onderzoeksplan.
Tijd voor een nieuw account, dit is wel echt e-moord.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahahaHet is trouwens pannenlap.
Ik voorzie een nieuwe lijst.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verbeterd worden door Veer. Wow. Traantje weggepinkt. Mooi moment dit.
Hahahahah sssssssssssukkeltjehquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tijd voor een nieuw account, dit is wel echt e-moord.
Hahaha.quote:
Stil jonge hommo wat ga je nu verklappen jong nu is de hele verrassing weg. Of is het Verassing? Haha VERAssing hahaha snap je hemquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, dat werd het catfish account hè.
Pics van je Veer Ass'ing.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stil jonge hommo wat ga je nu verklappen jong nu is de hele verrassing weg. Of is het Verassing? Haha VERAssing hahaha snap je hem:L)
Like mah ass is somethin' new herequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hahahaha als vrouwen nee zeggen is het jaheb ik geleerd van F1391
HAHAHAHAHA kkiquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Krio be like "do you even hop bro?"
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Krio be like "do you even hop bro?"
Heb het op achtergrond pocky, op de muur, op de WC, in m'n portemonnee, in m'n Google Glass.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Like mah ass is somethin' new here
Wow. Geef je groot gelijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb het op achtergrond pocky, op de muur, op de WC, in m'n portemonnee, in m'n Google Glass.
Veer be like "WTF IS ER MET Z'N ARM?!"quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef VeerEli het volgende:
Zo, zware topickillHet was maar een grapje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |