Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Ronald Mulder, die keeper van Feyenoordquote:
Wat moet je nu nog meer volgen dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch lastig, 2 schermpjes volgen.
Ik oefen vast voor Sotsji, vanaf morgen staan er overal en nergens streampjes aan
H'veen - Twentequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moet je nu nog meer volgen dan?
Ik ben niet van plan heel veel te volgen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch lastig, 2 schermpjes volgen.
Ik oefen vast voor Sotsji, vanaf morgen staan er overal en nergens streampjes aan
Vooral het curlen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan heel veel te volgen.
Als puntje bij paaltje komt zal ik toch wel veel gaan kijken
Ik zet gewoon streampjes op van het schaatsen tijdens collegequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan heel veel te volgen.
Als puntje bij paaltje komt zal ik toch wel veel gaan kijken
Het was eerder verbazing. Sneller dan ik een topic opende kan eigenlijk nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef superniger het volgende:
[..]
klagen over kapers in een livetopic
Ja dat ga ik denk ook doen. Mis de 500 en 1000 mannenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zet gewoon streampjes op van het schaatsen tijdens college
Ik alleen de eerste 500 vrouwen denk ik. Misschien ook de beslissende 500 mannenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja dat ga ik denk ook doen. Mis de 500 en 1000 mannen
Je bent zelf niet om aan te zienquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:29 schreef Grifte het volgende:
Schaatsen![]()
Dat is toch niet om aan te zien man.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:29 schreef Grifte het volgende:
Schaatsen![]()
Dat is toch niet om aan te zien man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |