oh :$quote:
ja gaat lekkerquote:
echt een sneu figuur inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij ook wat haargroei te laten staan.
Wat sneu ook eigenlijk
wp moet je negerenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
wietparkiet pest me
typisch pest me
en tjacka steunt me niet
wat moet ik nu
ja omdat geldquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt een sneu figuur inderdaad
ruim miljonair en elke vrouw rond zijn leeftijd (en er boven en onder) zou hem doen
quote:
die is niet mooiquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan je ook een spacende variant geven. Maakt je unieker.
[ afbeelding ]
nee dat wil ik niet zeggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
of wil je soms zeggen dat onze fok1relatie niks voorstelt????????????? he??????????
bedankt voor je tipsquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
wp moet je negeren
typ is toch maar een entrecote
tjacka steunt niemand
gewoon verder leven
quote:
waarom steun ik nou niemandquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
wp moet je negeren
typ is toch maar een entrecote
tjacka steunt niemand
gewoon verder leven
ja dat mag jij tegen mij zeggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt voor je tips
dat waardeer ik heel erg
en ik heb nog een probleem
mag ik dat tegen jou zeggen?
Velen vinden van welquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja omdat geld
niet omdat hij nou zo leuk is
ik vind het wel een baasquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja omdat geld
niet omdat hij nou zo leuk is
Tyron. Doe eens rustig. Je reageerde zelfs niet op mijn Eriksen plaatje waarin hij een kind aan het huilen brengtquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
of wil je soms zeggen dat onze fok1relatie niks voorstelt????????????? he??????????
ja gaat okéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |