is dit afdoende?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja nu wel
echt
alstublieft
[ afbeelding ]
er missen hartjes doorheenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
is dit afdoende?
[ afbeelding ]
jij begon met mij onheus te bejegenen !quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
wp haat mij
typisch haat mij
ze pesten me
nooitquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij begon met mij onheus te bejegenen !
die van jc is beterquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
is dit afdoende?
[ afbeelding ]
Je bent zelf perfect.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo ingezoomd lijkt het of hij een dikke kop heeft terwijl hij zo perfect is.
ja lekkerquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je ook hartjes doen bij de tweede van jc
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je ook hartjes doen bij de tweede van jc
dat hadden wij gisteren ook en toen zei je dat we ons aansteldenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:11 schreef xcachet het volgende:
Ik had even een hartverzakking door die ui van Insomnia
nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
dat hadden wij gisteren ook en toen zei je dat we ons aanstelden
e is datquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja nu wel
echt
alstublieft
[ afbeelding ]
Sof die eettest slaat echt nergens op..quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
dat hadden wij gisteren ook en toen zei je dat we ons aanstelden
ooooh jaquote:
Wel de enige juiste emotie. Blijdschap om een mislukte maand na 2 dagen blijf ik verwonderlijk vinden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:11 schreef xcachet het volgende:
Ik had even een hartverzakking door die ui van Insomnia
Hoi Cachet. Gaatie lekkâh dan?quote:
ik kijk nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sof die eettest slaat echt nergens op..
Het gaat over wanneer je een hollandse nieuwe een hollandse nieuwe mag noemen, waar de uitdrukking woesdag gehaktdag vandaan komt en wie Bloody Mary was..
Ik ook niet, dat waren de paar vragen die ik toevallig zagquote:
hoi schatjequote:
Ik zou eigenlijk ook weer niet blij zijn als hij terug zou zijn nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel de enige juiste emotie. Blijdschap om een mislukte maand na 2 dagen blijf ik verwonderlijk vinden.
[..]
Hoi Cachet. Gaatie lekkâh dan?
Ik dacht dat ze gingen vragen hoeveel calorieën er in een kroket van Kees Kroket zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sof die eettest slaat echt nergens op..
Het gaat over wanneer je een hollandse nieuwe een hollandse nieuwe mag noemen, waar de uitdrukking woesdag gehaktdag vandaan komt en wie Bloody Mary was..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag niet klagen. Cijfers zijn niet verrassend dus enkel ietwat verveeld momenteel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook weer niet blij zijn als hij terug zou zijn nee.
Ja gaat lekker.
Daar?
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat zijn je cijfers dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mag niet klagen. Cijfers zijn niet verrassend dus enkel ietwat verveeld momenteel.allebeiquote:
Dat had nuttiger geweest dan dit iigquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze gingen vragen hoeveel calorieën er in een kroket van Kees Kroket zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |