oh, ik ben 11.45 al klaar maar wacht wel even dan. We whatsappen even oké? Straks komen mensen ons stalken :squote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
14 februari heb ik college
tot 13:00
dan pak ik de trein
dus zeg maar waar en hoelaat
dat beeld jij je inquote:
vrouwen die niet respecteren dat je voetbal wil/moet kijken moet je dumpenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:34 schreef Tjacka het volgende:
cachet
heb jij dit weekend toevallig een mogelijkheid voor mij ingepland om ajax te kijken
oh jammerquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben niet echt naakt hoor haha
haha
ha
ja hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:34 schreef Tjacka het volgende:
cachet
heb jij dit weekend toevallig een mogelijkheid voor mij ingepland om ajax te kijken
is goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, ik ben 11.45 al klaar maar wacht wel even dan. We whatsappen even oké? Straks komen mensen ons stalken :s
Ja dat weet ik. Ik wist niet dat iemand anders van onze generatie dat ook zou wetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mozeskriebels nog aan toe.
Al komt mozeskriebels uit Van Kooten en De Bie
Nee, dat mag je zelf doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
is goed
ik kan niet wachten op onze date
ik neem een roosje voor jou mee
en dan moet je een foto van maken en naar tjacka sturen
goed?
subjectieve feitenquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrouwen die niet respecteren dat je voetbal wil/moet kijken moet je dumpen
dit advies is geheel vrijblijvend
Oh, dus kedvesem is een blijvertje?quote:
Ik ben oud van geest in veel aspecten. Behalve mijn kinderachtige gedrag dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik wist niet dat iemand anders van onze generatie dat ook zou weten![]()
Mijn moeder zei afwisselend Kanonnen of Crimineel
Met West-Fries accent uiteraard.. dus Kenonne, of krimmeniil (als in die niil is een langerekte i geen ie)
ik probeer in etsu's denkbeeld te blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |